Ik had het bij mijn ontbijt op TV aanstaan ipv het nieuws.quote:
Voorlopige doelstelling deze maand is om het doolhof naar giovanni toe door te komenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:30 schreef Ugjerke het volgende:
Wat is men op dit moment aan het doen trouwens? Moeten ze Giovanni nog verslaan?
Ja ik geloof van wel. Zonder de Helix lukt het niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:30 schreef Ugjerke het volgende:
Wat is men op dit moment aan het doen trouwens? Moeten ze Giovanni nog verslaan?
Start button throttlequote:Op maandag 17 februari 2014 18:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja ik geloof van wel. Zonder de Helix lukt het niet.
Krijg wel een hekel aan mensen die start op start duwen.
Volgens mij staat die weer uit, ik zie alle starts erdoorheen komen. Diegene die geblokt werden, waren grijs ipv wit.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:35 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Start button throttle
Spammers pushed this button too much and now it doesn't work all the time. Sometimes it pops back in and works perfectly for awhile.
I dislike this compromise but unsuppressed start spam was annoying and didn't really have any effect on travel gameplay (no position changes).
11:08quote:
Dit gaat een onmogelijk stukje werk worden, heb nu wel zin in Pokémon welke zijn nog tof om te spelen van de nieuwere?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Volgens mij staat die weer uit, ik zie alle starts erdoorheen komen. Diegene die geblokt werden, waren grijs ipv wit.
Niet te geloven.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dit gaat een onmogelijk stukje werk worden, heb nu wel zin in Pokémon welke zijn nog tof om te spelen van de nieuwere?
Doolhof gehaald.
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet te geloven.
En nu eigenlijk even die escape rope gebruiken.
Damn..quote:Op maandag 17 februari 2014 18:39 schreef Ugjerke het volgende:
Wow, dat was best snel. In vergelijking met de CUT.
Fire red is wel goeie, speel zelf ook nog ruby, ook wel lache, die nieuwere heb ik nog nooit gespeeldquote:Op maandag 17 februari 2014 18:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dit gaat een onmogelijk stukje werk worden, heb nu wel zin in Pokémon welke zijn nog tof om te spelen van de nieuwere?
Doolhof gehaald.
Ja die twee heb ik ook gespeeld en Pearl geloof ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:39 schreef adnapekkid het volgende:
Fire red is wel goeie, speel zelf ook nog ruby, ook wel lache, die nieuwere heb ik nog nooit gespeeld
Gewoon gen 6 proberen johquote:Op maandag 17 februari 2014 18:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja die twee heb ik ook gespeeld en Pearl geloof ik.
Ja black and white moet ik nog doen hoewel ik misschien ook Heartgold of Silver kan doen, dat geeft het oude gevoel weer, van de zilver series. Die op zich niet veel later dan red kwam. Rood moet ook nog eens een DS remake krijgen. Maar in Silver kan je meerdere regio's bezoeken, dat vond ik altijd mooi.quote:
Volgens mij heel veel twintigers zoals ons die dit in hun jeugd speelden, en nu nog eens willen genieten.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:21 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zou stiekem de gemiddelde de leeftijd weleens willen weten.
Toen die startthrottle erop zat, was dat nog enigszins te doen. Als je dan de delay wilde weten, zei je even start en hoefde je alleen op de grijze namen te letten.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:44 schreef adnapekkid het volgende:
ik probeerde m'n eigen naam te vinden in de commando's
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |