quote:Op maandag 17 februari 2014 21:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom ik nu voor de Helix zou gaan? Omdat de Helix ons ons dagelijks A geeft, hij vergeeft ons onze STARTs gelijk wij vergeven onze B's.
https://docs.google.com/d(...)eview?pli=1&sle=truequote:Op maandag 17 februari 2014 21:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou zeg, je kunt ook aardig doen.
Ik heb die stream nog steeds aan staan. Maar als jullie me niet uitleggen wat ik gemist heb dan is er voor mij ook niet zoveel aan.
WTF ze hebben soda pop gekocht?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
https://docs.google.com/d(...)eview?pli=1&sle=true
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:52 schreef Ugjerke het volgende:
Is die Rare Candy eigenlijk al weggegooid?
Mensen gebruiken start voor de delay als je start doet gaan die nutteloze commands even niet loos.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:53 schreef ThadCastle het volgende:
Geniaal dat iemand een antistart script heeft gemaakt
Jij zult branden in de hel.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:53 schreef adnapekkid het volgende:
net of die helix ooit tot leven gewerkt wordt
wat is er zo nice aan lapras?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mensen gebruiken start voor de delay als je start doet gaan die nutteloze commands even niet loos.
[..]
Jij zult branden in de hel.
[ afbeelding ]
Lapras?
Omanytequote:Op maandag 17 februari 2014 21:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mensen gebruiken start voor de delay als je start doet gaan die nutteloze commands even niet loos.
[..]
Jij zult branden in de hel.
[ afbeelding ]
Lapras?
Hij zal ons over het water dragen!quote:
Hij kan surfen.quote:
gyarados voor surfquote:Op maandag 17 februari 2014 21:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hij zal ons over het water dragen!
Hoe gaan we ooit een magikarp levelen?quote:
Die moet je vangen met een hengel, besef ja hoe lastig dit gaat worden?quote:
je moet snorlex surf leren.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Die moet je vangen met een hengel, besef ja hoe lastig dit gaat worden?
Lapras krijg je gratis. Sowieso hebben ze geen hengel geloof ik.
magicarp + exp sharequote:Op maandag 17 februari 2014 21:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Die moet je vangen met een hengel, besef ja hoe lastig dit gaat worden?
Lapras krijg je gratis. Sowieso hebben ze geen hengel geloof ik.
Lapras krijg je gratis snorlex vangen gaat nog een hele truc worden.quote:
En door dit soort onrealistische ideeen hebben we een Eevee en geen Charmeleon.quote:
Exp share moet je een hoop Pokemon voor vangen, dat gaat nooit lukken.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
magicarp + exp share
maar lapras gratis is idd makkelijk
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En door dit soort onrealistische ideeen hebben we een Eevee en geen Charmeleon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |