Klacht: jezelf zorgen maken om iemand en dan dit terug krijgenquote:Kennelijk heb ik geen zin om te praten of ben ik nog ziek, of beide. Als ik niet reageer dan heeft het GEEN FUCKING ZIN om te blijven praten want daar ga ik echt niet sneller van reageren en zeker niet op een aardige manier want hier word ik gewoon gek van. Laat me met rust, ik zeg het vanzelf wel als ik weer zin heb om te praten of weer beter ben. Spam mensen niet zo onder, daar voorkom je een hoop gezeik mee. Niet alleen bij mij. The end.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:11 schreef Aberella het volgende:
Spam mensen niet zo onder, daar voorkom je een hoop gezeik mee.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef Nat-Water het volgende:
Ze speelt hard to get, overduidelijk. Ze stelt het stiekem wel op prijs. Je moet gewoon nog wat meer berichtjes sturen
Als iemand zo reageert puur omdat ik uit bezorgdheid 3 berichtjes stuur in 1 week tijd met de vraag of het wel met d`r gaat? Of ze al is opgeknapt? En of ze wat zou willen laten horen? Dan mag dit persoon echt weg gaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef Nat-Water het volgende:
Ze speelt hard to get, overduidelijk. Ze stelt het stiekem wel op prijs. Je moet gewoon nog wat meer berichtjes sturen
3 berichtjes in 4 dagen, niet overdrijven.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als iemand zo reageert puur omdat ik uit bezorgdheid 3 berichtjes stuur in 1 week tijd met de vraag of het wel met d`r gaat? Of ze al is opgeknapt? En of ze wat zou willen laten horen? Dan mag dit persoon echt weg gaan.
Stuurde jij me maar zoveel berichtjesquote:Op maandag 17 februari 2014 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
Even serieus, je doet het er nu om he?
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:11 schreef Aberella het volgende:
Spam mensen niet zo onder, daar voorkom je een hoop gezeik mee.
Kennelijk heb ik geen zin om te pratenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:17 schreef Aberella het volgende:
[..]
Stuurde jij me maar zoveel berichtjes
lol aww, arme Aberquote:Op maandag 17 februari 2014 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik geen zin om te praten
Nehquote:Op maandag 17 februari 2014 17:27 schreef Syd het volgende:
Wat een doos, app haar terug dat je haar nu aids wenst.
Je liep tegen d'r te zeiken dat ze de afspraak niet had afgezegd omdat ze ziek was, terwijl ze had gezegd ' als ik niks laat horen ben ik nog ziek' .quote:Op maandag 17 februari 2014 17:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als iemand zo reageert puur omdat ik uit bezorgdheid 3 berichtjes stuur in 1 week tijd met de vraag of het wel met d`r gaat? Of ze al is opgeknapt? En of ze wat zou willen laten horen? Dan mag dit persoon echt weg gaan.
Nee man.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:28 schreef Robophatt het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren voordat je in de gaten hebt dat mensen je gejammer gewoon kotsbeu zijn? Die reactie geeft ze niet omdat je er nu informeert naar hoe het met haar gaat, die reactie geeft ze omdat je waarschijnlijk zolang ze je al kent een enorme zeikerd bent.
Gaat nog lang duren dus. Mijn god ga het nou een keer bij jezelf zoeken in plaats van bij anderen.quote:
Foto van d'r gezicht uitprinten en daar op klaarkomen om vervolgens de foto op te sturen. Hier op het forum is dat ook een keer gelukt geloof ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:30 schreef NietDoen het volgende:
• Kijk op Facebook of je een foto kan vinden die van haar van achteren gemaakt is.
• Print deze foto uit en knip haar billen eruit.
• Zet je camera op zelfontspanner en plas over de foto heen, misschien verstandig om te filmen.
• Stuur dit naar haar.
Succes
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:30 schreef NietDoen het volgende:
• Kijk op Facebook of je een foto kan vinden die van haar van achteren gemaakt is.
• Print deze foto uit en knip haar billen eruit.
• Zet je camera op zelfontspanner en plas over de foto heen, misschien verstandig om te filmen.
• Stuur dit naar haar.
Succes
Wat onaardigquote:Op maandag 17 februari 2014 17:28 schreef Robophatt het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren voordat je in de gaten hebt dat mensen je gejammer gewoon kotsbeu zijn? Die reactie geeft ze niet omdat je er nu informeert naar hoe het met haar gaat, die reactie geeft ze omdat je waarschijnlijk zolang ze je al kent een enorme zeikerd bent.
Was toch ook niet tegen jouquote:Op maandag 17 februari 2014 17:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat onaardig
De wereld is gek hoor braddalicious. Fuck m all hahaha
Ja, heb haar net al een bericht gestuurdquote:Op maandag 17 februari 2014 17:36 schreef Mortaxx het volgende:
Maar Brad, srs. Je laat je dit toch niet gebeuren. Dat mens loopt over je heen. Kom voor jezelf op. Je bedoelt het goed, geeft om haar en dan blaft ze je zo af?
quote:Ok dan.... Ik stuur je 3 berichtjes omdat ik me bekommer om je, en dan reageer je zo? Weet ik ook waar ik aan toe ben "The End" inderdaad. Daag.
Maar ze reageert zo vanwege jouw stalk-gedrag. Maar autisten snappen dat nooit.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Zou niet kunnen handelenquote:
Al gedaan!quote:Op maandag 17 februari 2014 17:37 schreef Ro-ald het volgende:
Stuur gewoon wat terug met dat ze op kan tyfen.
Nee, dat is het nietquote:Op maandag 17 februari 2014 17:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Zou niet kunnen handelen
Braddie, is dit diezelfde van die woongemeenschap?
Zou nooit tegen jou doen, no worries bbyquote:Op maandag 17 februari 2014 17:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Zou niet kunnen handelen
Braddie, is dit diezelfde van die woongemeenschap?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |