Absoluut, véél gevaarlijker zelfs.quote:Mensen die met geweld dreigen en die de democratie en rechtstaat omver willen werpen, zijn eigenlijk gevaarlijker dan pedo's die scherp in de gaten worden gehouden.
Jeetje is dat zo? En wat wil jij daar aan doen dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:29 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Dat je viese pedo ben!!!!!
Me alle Leienaren gaan we jou eens even een bezoekie brengenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:56 schreef HSG het volgende:
[..]
Jeetje is dat zo? En wat wil jij daar aan doen dan?
Kom maar op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:57 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Me alle Leienaren gaan we jou eens even een bezoekie brengen
Waar woon je. Waar hangen je rookmelders.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:56 schreef HSG het volgende:
[..]
Jeetje is dat zo? En wat wil jij daar aan doen dan?
In mijn appartement en de rookmelders hangen aan de muur.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Waar woon je. Waar hangen je rookmelders.
Slaapverwekkend hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:03 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
We gaan je uutranden ehehehehehe
Rookmelders horen aan een plafond te hangen, wil je dood ofzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:04 schreef HSG het volgende:
[..]
In mijn appartement en de rookmelders hangen aan de muur.
[..]
Slaapverwekkend hoor.
Ja die muur bedoel, die horizontaal staat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:05 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Rookmelders horen aan een plafond te hangen, wil je dood ofzo.
Doe niet zo stoer joh, anders zal ik jou "als Leienaar" is even laten zien met wie je te maken heb.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:57 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Me alle Leienaren gaan we jou eens even een bezoekie brengen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:09 schreef Dikkejordy het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer joh, anders zal ik jou "als Leienaar" is even laten zien met wie je te maken heb.
Dat is een definitie. Tot voor een paar honderd jaar geleden werd pedofilie als normaal gezien, en in sommige culturen is het dat nog steeds. Wat goed of slecht is wordt alleen maar bepaald door het collectief van een gemeenschap en de tijd waarin wij leven.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |