gvd TS, luister eens even naar wat je zelf zegt.....quote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef JenHermes het volgende:
als er een pedofiel in hun woonwijk komen wonen!
Alsof een pedofiel het leuk vind om een pedofiel te zijn. Deze mensen moeten toch ook ergens kunnen wonen! Een pedofiel zal zich heus wel zo veel mogelijk verzetten hoor als hij in de verleiding komt. Deze mensen zijn ziek maar dat wil niet zeggen dat ze gek zijn. Een gek heeft onvoorspelbaar gedrag, een pedofiel weet zelf ook wel dat het niet oke is om zich te vergrijpen aan kinderen.
Klacht: Bewoners die helemaal flippen om een pedofiel
En zeker wel altijd een grote bek over hoe barbaars ze in het Midden-Oosten zijn?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:07 schreef awiebo het volgende:
Ogen uitprikken, chemisch castreren, handen afhakken en muilkorven. Dat is een gepaste straf.
En wat voor straf voor de pedofielen dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:07 schreef awiebo het volgende:
Ogen uitprikken, chemisch castreren, handen afhakken en muilkorven. Dat is een gepaste straf.
Uhh neequote:Op maandag 17 februari 2014 16:05 schreef awiebo het volgende:
[..]
gvd TS, luister eens even naar wat je zelf zegt.....
Volgens mij heeft TS pedo trekjes
Nope. Dat is daar. Een eigen cultuur en ver van mijn bed show. Het hoort niet maar zo leven mensen daar. Krijg je echt niet in je eentje veranderd.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
En zeker wel altijd een grote bek over hoe barbaars ze in het Midden-Oosten zijn?
Is natuurlijk ook niet zo moeilijk als je in de gevangenis zit.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:09 schreef JenHermes het volgende:
Sinds Benno L zich heeft vergrepen aan kinderen, is ie daarna niet meer in de fout gegaan.
Dat meen je toch niet serieus?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:09 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Uhh nee
Ik zit zojuist naar het RTL 4 nieuws van 16:00 te luisteren en half Leiden is in rep en roer omdat Benno L met toezicht daar komt wonen. Sinds Benno L zich heeft vergrepen aan kinderen, is ie daarna niet meer in de fout gegaan. Het is een ziekte die me best wel vervelend lijkt. Een anorexia patiënt schreeuwt ook doodsangsten uit in een McDonald's, moeten we die dan ook maar verbieden? Een Benno L weet zelf toch ook wel dat hij fout zit en zal er heus wel alles aan doen om niet weer die fout te maken
Mafkeesquote:Op maandag 17 februari 2014 16:10 schreef awiebo het volgende:
[..]
Nope. Dat is daar. Een eigen cultuur en ver van mijn bed show. Het hoort niet maar zo leven mensen daar. Krijg je echt niet in je eentje veranderd.
Maar dit is hier. hier kunnen we wat aan doen. Chemisch castreren is ook wel genoeg denk ik.
Wat een bak heeft diequote:
Hij had een tijd geleden toch verlofquote:Op maandag 17 februari 2014 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet zo moeilijk als je in de gevangenis zit.
Geen idee, zou best kunnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:11 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hij had een tijd geleden toch verlof
Ja. want een anorexiapatiënt moet ook elke dag naar de McDonald's........lekker vergelijking.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:09 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Uhh nee
Ik zit zojuist naar het RTL 4 nieuws van 16:00 te luisteren en half Leiden is in rep en roer omdat Benno L met toezicht daar komt wonen. Sinds Benno L zich heeft vergrepen aan kinderen, is ie daarna niet meer in de fout gegaan. Het is een ziekte die me best wel vervelend lijkt. Een anorexia patiënt schreeuwt ook doodsangsten uit in een McDonald's, moeten we die dan ook maar verbieden? Een Benno L weet zelf toch ook wel dat hij fout zit en zal er heus wel alles aan doen om niet weer die fout te maken
Pedoseksueel.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:12 schreef awiebo het volgende:
[..]
Ja. want een anorexiapatiënt moet ook elke dag naar de McDonald's........lekker vergelijking.
En een pedofiel heeft het zichzelf aangedaan. Als hij er nu vanaf kan blijven had dat eerder ook gekund. Toen kon hij dat niet dus wie zegt dat hij het nu ook weer niet doet. Mensen zijn onvoorspelbaar. Maar een echt gepaste oplossing voor deze mensen hebben we niet in onze tegenwoordige maatschappij.
Dus daarna is ie niet meer de fout in gegaan.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
MafkeesDie gast heeft gewoon zijn straf uitgezeten, laat hem gewoon.
Mensen leren van fouten, althans de meeste.quote:
Ja inderdaad, zo werkt het hier. Hij heeft zijn straf uitgezeten, dus hij hoort nu gewoon weer verder te kunnen gaan met zijn leven. Hij hoort natuurlijk wel goed in de gaten gehouden te worden, maar dat gebeurt ook wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:13 schreef awiebo het volgende:
[..].....mafkees
Laat hem gewoon......![]()
![]()
dat is de oplossing
Want kinderen uitscheuren is inderdaad de gewoonste zaak van de wereldquote:Op maandag 17 februari 2014 16:13 schreef Verbodsbord het volgende:
Terekte klacht TS. Mensen zijn zo tering kortzichtig. Zo kankeren op pedofielen is hier volkssport nr 1. , maar wel gaan steigeren als er in het midden-oosten een homo gelynchex wordt.
Dat goed in de gaten houden kennen wequote:Op maandag 17 februari 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zo werkt het hier. Hij heeft zijn straf uitgezeten, dus hij hoort nu gewoon weer verder te kunnen gaan met zijn leven. Hij hoort natuurlijk wel goed in de gaten gehouden te worden, maar dat gebeurt ook wel.
Nou, ga de politiek in en doe er iets aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kijk praktijken zoals in het MO hoeft natuurlijk niet, maar gevangen zetten en de sleutel weggooien lijkt me een betere oplossing. Ja dit kost geld, maar je kunt ze natuurlijk ook hun eigen voedsel laten verbouwen o.i.d.
Inderdaad.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:13 schreef Verbodsbord het volgende:
Terekte klacht TS. Mensen zijn zo tering kortzichtig. Zo kankeren op pedofielen is hier volkssport nr 1. , maar wel gaan steigeren als er in het midden-oosten een homo gelynchex wordt.
quote:De zwemleraar koos bewust voor kinderen met een handicap en kinderen met watervrees.[5] Op vijf computers, harde schijven en USB-sticks waren tienduizenden foto's van zeker 98 meisjes van tussen de 5 en 16 jaar gevonden.[3][6] De Bossche zwemleraar werd in hechtenis genomen voor verhoor.
Hij mag dan wel zijn straf uitgezeten hebben. Ik snap die bewoners best.quote:In de zaak-Benno Larue[1] is een zwemleraar in 2010 schuldig bevonden aan drie gevallen van gedwongen ontucht (aanranding), en nog 37 gevallen van ontucht, met minderjarige meisjes.[2][3] Als zedenzaak met één dader en oorspronkelijk 98 potentiële slachtoffers is dit een van de grootste, dan wel dé grootste in zijn soort in de geschiedenis van de Nederlandse rechtspraak.
Het is een ziekte!!! Denk je nou werkelijk dat die Benno L dit zelf ook had willen doen? Hij heeft gewoon kortsluiting in zijn hersenen gehad waardoor hij tot deze daad is gekomen. Ik weet zeker dat als hem dit nog een keer gebeurt, dat hij dan wel weerstand kan bieden want als het goed is heeft ie hulp gehad van instanties en dergelijke.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want kinderen uitscheuren is inderdaad de gewoonste zaak van de wereld![]()
Doe normaal
Neu, dat laat ik liever over aan de hoge heren in Den Haeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, ga de politiek in en doe er iets aan.
Niet zeiken dan.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neu, dat laat ik liever over aan de hoge heren in Den Haeg.
Ik snap ook wel dat ze het niet leuk vinden, maar als ze de kans krijgen lynchen ze die gast, lijkt me niet de bedoeling.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:17 schreef awiebo het volgende:
[..]
[..]
Hij mag dan wel zijn straf uitgezeten hebben. Ik snap die bewoners best.
Ik ga ff in zijn bek zeiken, heb gehoord dat pedofielen dat ook doen bij kleine kinderen.quote:
Er zal nog wel meer hulp volgen denk ik zomaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:18 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het is een ziekte!!! Denk je nou werkelijk dat die Benno L dit zelf ook had willen doen? Hij heeft gewoon kortsluiting in zijn hersenen gehad waardoor hij tot deze daad is gekomen. Ik weet zeker dat als hem dit nog een keer gebeurt, dat hij dan wel weerstand kan bieden want als het goed is heeft ie hulp gehad van instanties en dergelijke.
Ik mag toch wel mijn mening geven?quote:
hehehquote:Op maandag 17 februari 2014 16:19 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik ga ff in zijn bek zeiken, heb gehoord dat pedofielen dat ook doen bij kleine kinderen.
Nee mag niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik mag toch wel mijn mening geven?
Was bij 3onderzoekt ook een tijdje geleden. Gingen ze met een voormalige pedofiel de straat op zonder te zeggen dat ie een pedofiel is. Eerst welkom heette en allemaal gezellig en leuk doen. Toen werd vertelt dat de man die ze zojuist welkom hebben geheten pedofiel is, kreeg ie allerlei doodsverwensingen naar zijn kop geslingerd. En dat allemaal in een tijdsbestek van een minuut. Mensen zijn echt te achterlijk voor woordenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:17 schreef Zippow het volgende:
[..]
Inderdaad.
Iemand die tokkie's bij P&W wel eens gezien? "Als iemand ook maar aan kleine kindjes denkt moet ie al afgemaakt worden". Jezus, echt achterlijk volk.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |