ik ken dat verhaal en dan moet je ze nog accepteren ookquote:Jullie hebben makkelijk praten ik ken ook een pedo en als ik hem zie leg ik hem om voor wat hij bij me nichtje gedaan heb. Jammer dat ik toen te jong was om te beseffen wat er gebeurde maar vergeet die kk kop nooit meer..
Die (ex)inbreker (het is natuurlijk gewoon nog een inbreker nadat die zijn straf heeft uitgezeten) die naast mij woont zal ik ook wel willen omleggen. Gelukkig werkt het in Nederland zo. Gewoon lekker zelf beslissen. Die brandstapel zal eigenlijk zijn intrede weer moeten maken!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 02:35 schreef Aiciu het volgende:
Jullie hebben makkelijk praten ik ken ook een pedo en als ik hem zie leg ik hem om voor wat hij bij me nichtje gedaan heb. Jammer dat ik toen te jong was om te beseffen wat er gebeurde maar vergeet die kk kop nooit meer..
Dan is papa heel erg dom en kan zich op geen enkele wijze verplaatsen in de belevingswereld van zijn kind. Misschien moet papa eens een paar boeken lezen. kinderen, en vooral jongere kinderen, hebben de neiging alles op zichzelf te betrekken. Als de ouders gaan scheiden denken kinderen vaak dat het komt doordat zij niet meer lief zijn. Als zij slachtoffer van een pedo worden hebben ze niet alleen vaak een trauma, schaamte etc, ze houden ook zichzelf verantwoordelijk. “was ik maar niet met die meneer mee gegaan” “Had ik maar geluisterd en was ik niet in dat park gaan spelen. Etc. Wanneer papa de pedo kapot slaat en papa komt in de gevangenis dan geeft het kind zichzelf de schuld dat papa in de gevangenis zit.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:51 schreef Bart.Sch het volgende:
[..]
de moeder gaat die vent niet opzoeken dat doen de vader en zn vrienden groep en ik geef ze groot gelijk dat ze pedo's kapot slaan pappa heeft dan wel een probleem maar hij heeft wel duidelijk gemaakt dat je niet met zn gezin moet fucken
maar het is denk moeilijk om dat zo te doen je moet je voorstellen dat iemand nu jou kind slaat of misbruikt dan is het toch moeilijk om niets te doenquote:Dan is papa heel erg dom en kan zich op geen enkele wijze verplaatsen in de belevingswereld van zijn kind. Misschien moet papa eens een paar boeken lezen. kinderen, en vooral jongere kinderen, hebben de neiging alles op zichzelf te betrekken. Als de ouders gaan scheiden denken kinderen vaak dat het komt doordat zij niet meer lief zijn. Als zij slachtoffer van een pedo worden hebben ze niet alleen vaak een trauma, schaamte etc, ze houden ook zichzelf verantwoordelijk. “was ik maar niet met die meneer mee gegaan” “Had ik maar geluisterd en was ik niet in dat park gaan spelen. Etc. Wanneer papa de pedo kapot slaat en papa komt in de gevangenis dan geeft het kind zichzelf de schuld dat papa in de gevangenis zit.
Als je een goede vader bent, dan steun je je gezin in de moeilijke tijd. Dan ben je er dus voor je kind. Dan ga je dus niet je eigen woede afreageren, maar je houdt je sterk zodat je er bent als je er moet zijn en niet in de gevangenis zit. Doe je dat niet ben je gewoon een egoist.
Ja heel moeilijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:02 schreef Big-B het volgende:
[..]
maar het is denk moeilijk om dat zo te doen je moet je voorstellen dat iemand nu jou kind slaat of misbruikt dan is het toch moeilijk om niets te doen
+/- 4jaar zitten een straf noemenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zo werkt het hier. Hij heeft zijn straf uitgezeten, dus hij hoort nu gewoon weer verder te kunnen gaan met zijn leven. Hij hoort natuurlijk wel goed in de gaten gehouden te worden, maar dat gebeurt ook wel.
Wat kom jij nou weer stoer doen kanker mongool, kom dat irl zeggen dan vieze internet held.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 02:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je nichtje heeft het vast zelf uitgelokt.
Ik heb niks met de wet te maken, als ik die gast zie schop ik hem dood, dan maar zitten voor doodslag, boeit me niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Die (ex)inbreker (het is natuurlijk gewoon nog een inbreker nadat die zijn straf heeft uitgezeten) die naast mij woont zal ik ook wel willen omleggen. Gelukkig werkt het in Nederland zo. Gewoon lekker zelf beslissen. Die brandstapel zal eigenlijk zijn intrede weer moeten maken!
En dan gaan die ouders van hem jouw doodschoppen, goed plan man!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik heb niks met de wet te maken, als ik die gast zie schop ik hem dood, dan maar zitten voor doodslag, boeit me niet.
Like ik ben bang voor mensen van eind 50 begin 60quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
En dan gaan die ouders van hem jouw doodschoppen, goed plan man!
Jij bent wel stoer zeg!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:49 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Like ik ben bang voor mensen van eind 50 begin 60
Ik zal ze het even vragen, ogenblik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:50 schreef Aiciu het volgende:
Die ouders zullen hun mislukkeling van een zoon vast al uitgekotst hebben.
Ah gut, gaan we bedreigen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer stoer doen kanker mongool, kom dat irl zeggen dan vieze internet held.
Ga dood ofzo joh..
Ben je nou gewoon een troll of echt zo dom? Ik weet dat er mensen zijn die daadwerkelijk zo denken als jij maar ik kan me niet voorstellen dat die de intelligentie bezitten om een account op een internetforum aan te maken.quote:
Hou nou maar gewoon je kk smoel ofzoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon een troll of echt zo dom? Ik weet dat er mensen zijn die daadwerkelijk zo denken als jij maar ik kan me niet voorstellen dat die de intelligentie bezitten om een account op een internetforum aan te maken.
Dat je viese pedo ben!!!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:17 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat ik zit te Fokken? Dat heb je inderdaad goed door.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer stoer doen kanker mongool, kom dat irl zeggen dan vieze internet held.
Ga dood ofzo joh..
Als Aiciu belaagd wordt door homohaters trapt hij ze eigenhandig neerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik heb niks met de wet te maken, als ik die gast zie schop ik hem dood, dan maar zitten voor doodslag, boeit me niet.
Aiciu is duidelijk aan het trollen. Maar er zijn genoeg mensen die zo denken. Die vinden dat ze voor eigen rechter mogen spelen, zelfs als de veroordeelde persoon al een straf heeft gehad en uitgezeten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon een troll of echt zo dom? Ik weet dat er mensen zijn die daadwerkelijk zo denken als jij maar ik kan me niet voorstellen dat die de intelligentie bezitten om een account op een internetforum aan te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |