Gelul.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:26 schreef Kerftminister het volgende:
Hmm vind My Aim is True beduidend minder dan This Year's Model.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 02:22 schreef DO2 het volgende:
Max, ik ben inmiddels ook verliefd op Angel. Dus...
[ afbeelding ]
Ik ben hem nu aan het luisteren. Wel een behoorlijk stuk elektronischer dan de vorige, en ik ben er nog niet uit of ik dat beter vind.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:02 schreef kciR het volgende:
Is Wild Beasts hier al langs geweest (Ik kom echt te weinig in dit topic de laatste tijd).
Ik vind hem wel aardig, maar ben (nog) niet overdonderd. Komt vast nog wel, want die ik ben wel redelijk gecharmeerd van die twee verschillende stemmen van de zangers in de nummers, net als op de vorige platen.
Dat heb ik bij ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:05 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij laten jullie je verblinden door je verliefdheid
Ziet er wel leuk/lief uit idd, jammer alleen van de vele tatoeages.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:32 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat heb ik bij dit![]()
![]()
Vind Olsen wel okay qua looks maar:
Was de eerste keer dat ik dat ergens wel wat vond hebben. Voor nu dan, maar combinatie schattigheid/tatoeages zou ik geen problemen mee hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk/lief uit idd, jammer alleen van de vele tatoeages.
Lastig... haar debuut was verrassend goed, haar tweede verbaasde ik me over dat die minstens zo goed was. Dus misschien toch de tweede wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:59 schreef Felagund het volgende:
Wat is het beste album van Coeur de Pirate? Wil het altijd nog een keer luisteren, bovenstaande nummer klinkt wel aardig.
Uit mijn 2014 lijst van Spotify:quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef Norrage het volgende:
Ik weet niet meer precies welke albums ik nog moet gaan recenseren, die net zijn uitgekomen. Hebben jullie nog suggesties?
Coeur de Pirate, Angel Olsen en Wild Beasts staan in de queue.
Jij bent wel goed bezig dit jaar, vergeleken met vorig jaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Uit mijn 2014 lijst van Spotify:
William Fitzsimmons - Lions
Asgeir - In the Silence
Crosses (†††) - s.t.
Quilt - Held in Splendor
September Girls - Cursing the Sea
Cheetahs - s.t.
Marissa Nadler - July
Marc McGuire - Along the Way
Rosanna Cash - In the Thread (dochter van)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |