maar dan heb je toch 4 ingrediënten nodig?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als hij 10 jaar bijna dagelijks blowt dan kent hij het recept van rijstpapier, tabak en een kartonnetje vast wel.
Blowers en concentratie, blijft lastigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:38 schreef Radobe het volgende:
[..]
maar dan heb je toch 4 ingrediënten nodig?
Waarom reageer je niet op je eigen opmerking over medi-wiet uit coffeeshops?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
laat die jenever nou gewoon staan, het is nog geen eens 6 uur
is één dronken ijsbeer niet genoeg?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:48 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op je eigen opmerking over medi-wiet uit coffeeshops?
Duidelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
is één dronken ijsbeer niet genoeg?
quote:
Je blowt te veel.quote:. moet er aleen wat meer in
ik mis wat in zijn receptquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blowers en concentratie, blijft lastig
niet helemaal, als je het eet heb je meer nodig. 0.3-0.5 gram pp ga je wel lekker op.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:04 schreef Spanky78 het volgende:
Nouja, stel je wilt 1 joint per plakje.. dan weet je ongeveer hoveel wiet je wilt hebben eh.
Spuit 11.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:07 schreef hairybeardyman het volgende:
Zoek anders eens op youtube naar "Bakken met Baard". Leuke recepten en toffe gozâh.
Zie ik eruit alsof ik de tijd van mijn leven heb om elke reactie terug te lezen wat er al in dit topic is gezegd?quote:
Kind?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:13 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik de tijd van mijn leven heb om elke reactie terug te lezen wat er al in dit topic is gezegd?
Nee dus.....
Wees blij dat er tenminste nog mensen bestaan die zijn medemens wil helpen ondankbaar kind.
Stukken beter, schatje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:38 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Nou.. vooruit. Ongelooflijk lekker wijf dan.
Niet zo gepikeerd, men.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:13 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik de tijd van mijn leven heb om elke reactie terug te lezen wat er al in dit topic is gezegd?
Nee dus.....
Wees blij dat er tenminste nog mensen bestaan die zijn medemens wil helpen ondankbaar kind.
I know I know.. Ik moet gewoon weer even flink van bil gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat het bakboter, roomboter of van dat smeerboter wat je op je boterham smeert?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:51 schreef Paardlants het volgende:
PANIEK!!!!
Heb net een pannetje met 125gr boter en 5 gram wiet opgezet.
Nu is ie klaar, gezeefd maar de boter is zwart (stinkt niet verbrandt)
Is dat normaal
Daar moest geen water bij?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:51 schreef Paardlants het volgende:
PANIEK!!!!
Heb net een pannetje met 125gr boter en 5 gram wiet opgezet.
Nu is ie klaar, gezeefd maar de boter is zwart (stinkt niet verbrandt)
Is dat normaal
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |