Nee das niet lekker, wil er wel wietboter van makenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef Woelwater het volgende:
Elke willekeurige cake en daar een berg wiet/hash doorheen gooien.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef Woelwater het volgende:
en daar een berg wiet/hash doorheen gooien.
Gek he dat ik daaar rustig van word in mijn hoofd.?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
In de ziektewet zitten vanwege "overspannen" en ondertussen aan de drugs. Jij komt er wel.
Als dat echt zo is.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
In de ziektewet zitten vanwege "overspannen" en ondertussen aan de drugs. Jij komt er wel.
Hij moet niet zo lopen rellen, als hij zo graag wilt weten wat er echt aan de hand is DM't hij me maar, en anders bokt ie maar op uit mijn topicsquote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Als dat echt zo is.En dan nog de hele dag FOK!ken ook nog, wordt je ook niet rustiger van.
Ik snap de link niet, wat heeft ziektewet in godsnaam met drugs te makenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik haal wel wiet uit de shop ja. Heb ooit eens medi-wiet gehad... maar aangezien ik altijd al geblowt heb is mediwiet voor mij te soft. Maar dan praat ik wel over 5 jaar geleden.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:45 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Krijg jij medi-weed voorgeschoteld dan? Of haal je je spul gewoon uit de shop?
Ooh geen hasj aub, krijg daar zo'n koppijn van altijd.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:46 schreef Broadway het volgende:
LekkerVroeger maakten we het vaak op de zaak als het personeel naar huis was.
Goed recept hiero
en hoeveel is 1 deel boter vraag ik me altijd af?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:47 schreef Franknfurter het volgende:
1 gram wiet op 10 delen boter, werkt als een tiet.
Jammer dat je daar geen mooie rijmzin van hebt gemaakt, nu is het meer een haikuquote:Op maandag 17 februari 2014 14:47 schreef Franknfurter het volgende:
1 gram wiet op 10 delen boter, werkt als een tiet.
tussen de 1 en 1,5 gram, soms 2 gram per dag.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
Nou, hoeveel wiet rook je op een dag? grammetje ofzo? Of draai je puur?
Zoek een cakerecept op wat je lekker lijkt, smelt de boter (au bain-marie) en leg in die gesmolten boter je hoeveelheid wiet. Laat dat een halfuurtje intrekken en dan zeef je de brokken wiet eruit. Voila, wietboter.
Kan dat ook met gruis of is het effect dan echt minder?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
Zoek een cakerecept op wat je lekker lijkt, smelt de boter (au bain-marie) en leg in die gesmolten boter je hoeveelheid wiet. Laat dat een halfuurtje intrekken en dan zeef je de brokken wiet eruit. Voila, wietboter.
halfuurtje lijkt me wat kort?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
goede verse toppen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Kan dat ook met gruis of is het effect dan echt minder?
Zoals hostimeister het omschrijft dus, ik heb laatst 6 muffins gemaakt met 3 gram, daar ging 30 gram boter in dus dat was letterlijk 1:10. Bij een cake zal je wat minder wiet per plak willen als je een hele maakt. Anders wordt het erg duur.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:48 schreef Paardlants het volgende:
[..]
en hoeveel is 1 deel boter vraag ik me altijd af?
Ga je uit van 250gr boter? dus op 25gr boter 1 gr. wiet?
Gruis kan, is vervelender om te zeven. Het is zo dat de werkzame stof van wiet (thc) oplosbaar is in vet.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Kan dat ook met gruis of is het effect dan echt minder?
uurtje misschien? half uur is ook wel erg kort.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
halfuurtje lijkt me wat kort?
Ik heb met mijn knipresten 3 uur aangehouden, dat was dan wel weer lang.
Ik loop niet te rellen, ik vind het gewoon frapant.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:43 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Hij moet niet zo lopen rellen, als hij zo graag wilt weten wat er echt aan de hand is DM't hij me maar, en anders bokt ie maar op uit mijn topics![]()
En nu graag ontopic:
Een goede space-cake, hoe maak je die?
Ja idd,quote:Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
goede verse toppen.
Thc moet in de boter gaan zitten he
Ja sowieso geen cake met margarinequote:Op maandag 17 februari 2014 14:52 schreef Franknfurter het volgende:
Overigens, neem goede roomboter, niet margarine ofzo. Dierlijke vetten schijnt beter te hechten aan de thc.
of je moet het geluk hebben om knipresten te kunnen regelenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja idd,
maar aangezien ik veel blow lijkt het me beter toppen te nemen idd.
wel een duur geintje trouwens
Vroeger had ik dat geluk, nu helas niet meer.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
of je moet het geluk hebben om knipresten te kunnen regelen
die site is doodquote:Op maandag 17 februari 2014 14:55 schreef Radobe het volgende:
zoek op bakken met baard! Die heeft hèt recept voor wietboter
Anders maak je tochkleine cakejes? Heb je minder beslag nodig en dus minder wiet.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja idd,
maar aangezien ik veel blow lijkt het me beter toppen te nemen idd.
wel een duur geintje trouwens
Dat Dus bakken met baardquote:
thnx voor de uitgebreide uitleg!quote:Op maandag 17 februari 2014 15:05 schreef Radobe het volgende:
HelaasDie gebruikte ik altijd.
Wiet/knipafval laten pruttelen in/onder water, klont boter erbij, minimaal half uuur laten trekken als de boter is gesmolten. Dan de boel zeven (water opvangen) Wiet goed uit laten druppelen,/vocht er uitpersen.
Opgevangen water laten afkoelen, de laag boter gaat op het water drijven. Boter afscheppen en in een pan doen. Water kan nu weg. Boter weer warm maken, laten smelten. Hard laten worden, zal water onder de boter zitten, dit waterprutje weer weggooiren. Proces herhalen tot je harde homp vet hebt.
Cake bakken, of brownies. KLA!
150 a 170 is prima.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
thnx voor de uitgebreide uitleg!
op welke temperatuur moet ik de oven zetten? het is een hetelucht oven
en jij weet mij vast ook wel te vertellen welkw variant het sterkste effect heeft. wietboter of gewoon zoals baard het bij je beslag gooien?quote:
wietboter is lekkerder en het werkt ook, gewoon de wiet er doorheen mengen werkt misschien iets beter, maar geeft de cake niet echt een geweldige smaak.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:59 schreef Paardlants het volgende:
[..]
en jij weet mij vast ook wel te vertellen welkw variant het sterkste effect heeft. wietboter of gewoon zoals baard het bij je beslag gooien?
dan ga ik wel voor de wietboter. het moet wel smaken.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wietboter is lekkerder en het werkt ook, gewoon de wiet er doorheen mengen werkt misschien iets beter, maar geeft de cake niet echt een geweldige smaak.
Nouja, stel je wilt 1 joint per plakje.. dan weet je ongeveer hoveel wiet je wilt hebben eh.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nee das niet lekker, wil er wel wietboter van maken
Maar hoeveel gram heb ik nodig?
Op zich ook niet meer dan logisch.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:04 schreef Spanky78 het volgende:
Resultaat; knetterstoned na een uurtje. Effect is wel iets anders, lijkt heftiger.
Morgen dus 'Bakken met Paard'quote:Op maandag 17 februari 2014 14:55 schreef Radobe het volgende:
zoek op bakken met baard! Die heeft hèt recept voor wietboter
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor spacecake de boter vervangen door wonderolie, eenmalige ervaring!
Het moet een eenvoudig recept zijn neem ik aan?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef Paardlants het volgende:
Ik blow al een jaartje of 10 bijna dagelijks,
LOLquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het moet een eenvoudig recept zijn neem ik aan?
Hij is leukquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
ah, jij moet het ook kunnen volgen, neem ik dan aan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb al een recept, en dat bestaat uit maar 3 ingredienten en is binnen 2 minuten klaar, maar daar heeft TS niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:53 schreef Radobe het volgende:
[..]
ah, jij moet het ook kunnen volgen, neem ik dan aan?
hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb al een recept, en dat bestaat uit maar 3 ingredienten en is binnen 2 minuten klaar, maar daar heeft TS niet zoveel aan.
Daar heb je een punt maar wie weet wil hij meer kennis vergaren?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat hij vraagt om een cake.
'medi-wiet' komt ook uit de coffeeshop, hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 14:45 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Krijg jij medi-weed voorgeschoteld dan? Of haal je je spul gewoon uit de shop?
Als hij 10 jaar bijna dagelijks blowt dan kent hij het recept van rijstpapier, tabak en een kartonnetje vast wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:53 schreef Radobe het volgende:
[..]
Daar heb je een punt maar wie weet wil hij meer kennis vergaren?
Ervaringdeskundige, nietwaar?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als hij 10 jaar bijna dagelijks blowt dan kent hij het recept van rijstpapier, tabak en een kartonnetje vast wel.
Van dagelijks blowen ben ik nooit zo'n fan geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ervaringdeskundige, nietwaar?
Nee, niet meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
'medi-wiet' komt ook uit de coffeeshop, hoor
De medicinale cannabis wordt geteeld en geleverd in opdracht van een bureau van het ministerie van VWS: het Bureau Medicinale Cannabis (BMC). Dit bureau garandeert dat de kwaliteit constant is en dat er in de ‘mediwiet` geen verontreinigingen zitten (zoals zware metalen, bestrijdingsmiddelen, schimmels, bacteriën, resten van kunstmest of andere toevoegingen).quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er is geen verschil en de overheid kweet geen wiet voor patienten, dus hoe komen ze er aan?
Laatste keer dat ik het checkte kon je de eckte medi-wiet alleen op recept bij een apotheek halen, zo'n 4 jaar geleden. Hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
'medi-wiet' komt ook uit de coffeeshop, hoor
dat is dus gewoon wiet, gemalen bloemtoppen, hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De medicinale cannabis wordt geteeld en geleverd in opdracht van een bureau van het ministerie van VWS: het Bureau Medicinale Cannabis (BMC). Dit bureau garandeert dat de kwaliteit constant is en dat er in de ‘mediwiet` geen verontreinigingen zitten (zoals zware metalen, bestrijdingsmiddelen, schimmels, bacteriën, resten van kunstmest of andere toevoegingen).
http://www.apotheek.nl/Me(...)spx?mId=10702&rId=41
Ja, mediwiet is wiet, wat dacht jij dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat is dus gewoon wiet, gemalen bloemtoppen, hoor
Nee jij beweer dat het anders isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, mediwiet is wiet, wat dacht jij dan?
toetertje gerookt?quote:
ja en tomaten komen niet uit de grond maar uit de superquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
toetertje gerookt?
Ik zeg dat hij niet uit de koffieshop komt
Dat verklaard waarom je zo een moeite hebt met concentratie en een punt te makenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja en tomaten komen niet uit de grond maar uit de super
Vrees dat jij vooral een gebrek aan helderheid hebt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:26 schreef Life2.0 het volgende:
als je echt gelooft dat het anders is ben je niet helder
laat die jenever nou gewoon staan, het is nog geen eens 6 uurquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat verklaard waarom je zo een moeite hebt met concentratie en een punt te maken
maar dan heb je toch 4 ingrediënten nodig?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als hij 10 jaar bijna dagelijks blowt dan kent hij het recept van rijstpapier, tabak en een kartonnetje vast wel.
Blowers en concentratie, blijft lastigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:38 schreef Radobe het volgende:
[..]
maar dan heb je toch 4 ingrediënten nodig?
Waarom reageer je niet op je eigen opmerking over medi-wiet uit coffeeshops?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
laat die jenever nou gewoon staan, het is nog geen eens 6 uur
is één dronken ijsbeer niet genoeg?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:48 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op je eigen opmerking over medi-wiet uit coffeeshops?
Duidelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
is één dronken ijsbeer niet genoeg?
quote:
Je blowt te veel.quote:. moet er aleen wat meer in
ik mis wat in zijn receptquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blowers en concentratie, blijft lastig
niet helemaal, als je het eet heb je meer nodig. 0.3-0.5 gram pp ga je wel lekker op.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:04 schreef Spanky78 het volgende:
Nouja, stel je wilt 1 joint per plakje.. dan weet je ongeveer hoveel wiet je wilt hebben eh.
Spuit 11.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:07 schreef hairybeardyman het volgende:
Zoek anders eens op youtube naar "Bakken met Baard". Leuke recepten en toffe gozâh.
Zie ik eruit alsof ik de tijd van mijn leven heb om elke reactie terug te lezen wat er al in dit topic is gezegd?quote:
Kind?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:13 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik de tijd van mijn leven heb om elke reactie terug te lezen wat er al in dit topic is gezegd?
Nee dus.....
Wees blij dat er tenminste nog mensen bestaan die zijn medemens wil helpen ondankbaar kind.
Stukken beter, schatje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:38 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Nou.. vooruit. Ongelooflijk lekker wijf dan.
Niet zo gepikeerd, men.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:13 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik de tijd van mijn leven heb om elke reactie terug te lezen wat er al in dit topic is gezegd?
Nee dus.....
Wees blij dat er tenminste nog mensen bestaan die zijn medemens wil helpen ondankbaar kind.
I know I know.. Ik moet gewoon weer even flink van bil gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat het bakboter, roomboter of van dat smeerboter wat je op je boterham smeert?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:51 schreef Paardlants het volgende:
PANIEK!!!!
Heb net een pannetje met 125gr boter en 5 gram wiet opgezet.
Nu is ie klaar, gezeefd maar de boter is zwart (stinkt niet verbrandt)
Is dat normaal
Daar moest geen water bij?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:51 schreef Paardlants het volgende:
PANIEK!!!!
Heb net een pannetje met 125gr boter en 5 gram wiet opgezet.
Nu is ie klaar, gezeefd maar de boter is zwart (stinkt niet verbrandt)
Is dat normaal
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |