Overtreding is al bestraft met een vrije trap voor Feyenoord dus er komt geen vooronderzoek.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als er een vooronderzoek gedaan zou worden dan zou dat reeds bekend zijn?
Mwah, vorige topic was al een kwartier dicht. Dan doe ik het wel, ben de moeilijkste nietquote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef DonRaja het volgende:
Wat is dat tegenwoordig met die infidels die het Feyenoordtopic komen openen?
We gaan toch geen kampioen meer worden, doe dan maar gelijkspelletje tegen Twente en de volle 3 punten de week er na. Want als we het goed doen tegen Twente, spelen volgens de wetten van dit seizoen een baggerpartij tegen Ajax.
Dank alvast voor je vooruitziende blik Donnie boy. Wel winnen van Twente héquote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef DonRaja het volgende:
Wat is dat tegenwoordig met die infidels die het Feyenoordtopic komen openen?
We gaan toch geen kampioen meer worden, doe dan maar gelijkspelletje tegen Twente en de volle 3 punten de week er na. Want als we het goed doen tegen Twente, spelen volgens de wetten van dit seizoen een baggerpartij tegen Ajax.
Zeker waar. Armenteros stond af en toe te slapen als we in de aanval zaten. Werd er een bal naar rechts gespeeld, stond hij nog ergens bij de middenlijn. Totaal geen benul van wat er gaande was. Afschuwelijk gewoon.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Met Schaken op rechts presteert Feyenoord het beste. Al is het maar omdat Schaken vanwege z'n snelheid voor meer ruimte zorgt, zelfs als hij niet aan de bal is. Veel beter dan Armenteros iig.
We openen hier alleen topics als het schafttijd is in de haven.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah, vorige topic was al een kwartier dicht. Dan doe ik het wel, ben de moeilijkste niet
En de Klassieker is toch altijd een wedstrijd op zich?
Het zou me niets verbazen als Koeman nu klaar met hem is.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker waar. Armenteros stond af en toe te slapen als we in de aanval zaten. Werd er een bal naar rechts gespeeld, stond hij nog ergens bij de middenlijn. Totaal geen benul van wat er gaande was. Afschuwelijk gewoon.
Klopt, maar die invalbeurt van Schaken was ook om te huilen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:08 schreef eight het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Koeman nu klaar met hem is.
Ze hebben allemaal wel eens een slechte wedstrijd maar wat hij zondag flikte kan gewoon echt niet.
Koeman staat er nou niet echt om bekend om keihard in te grijpen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:08 schreef eight het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal wel eens een slechte wedstrijd maar wat hij zondag flikte kan gewoon echt niet.
Datzelfde heeft Schaken gewoon altijd. Als er in zijn buurt een duel aan de gang is, staat hij bijna met z'n armen over elkaar geinteresseerd toe te kijken. Een afvallende bal zal hij dan ook nooit oppakken.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:08 schreef eight het volgende:
[..]
Ach kom op, dat maakt toch helemaal niks uit. Feyenoord is altijd tot op het bot gemotiveerd thuis tegen Ajax, ik denk niet dat het resultaat van de wedstrijd daarvoor daar invloed op heeft.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We openen hier alleen topics als het schafttijd is in de haven.![]()
Klassieker is géén wedstrijd op zich. Als wij het vooraf goed doen, verneuken we het in die wedstrijd. Daar zit een bizar soort causaal verband.
Ligt volgens mij wel aan de statement die een scheids achteraf geeft. Als hij aangeeft een tackle te hebben bestraft terwijl er in dat duel ook nog een elleboogstoot was dan kan dat gewoon bestraft worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Overtreding is al bestraft met een vrije trap voor Feyenoord dus er komt geen vooronderzoek.
Pellé, Immers en Vilhena volgens mij.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:19 schreef Vermecelli het volgende:
Na de pot van gister, hoeveel spelers staan er bij jullie op scherp? Als ze bij Twente kaarten pakken kan dat nog wel eens pittig zijn voor de wedstrijd tegen Ajax.
Dan zullen we die eerste twee waarschijnlijk wel missen 2 maart. Immers zal weer een onbesuisde tackle leveren en Pellè weet zich nooit te beheersen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Pellé, Immers en Vilhena volgens mij.
Denk het niet, maar je hebt wel kans dat doe drie het op sommige momenten rustig aan doen tegen Twente.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan zullen we die eerste twee waarschijnlijk wel missen 2 maart. Immers zal weer een onbesuisde tackle leveren en Pellè weet zich nooit te beheersen.
Pellè volgens mij niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Einde berichtquote:EEN ANDERE KIJK OP NAC BREDA - FEYENOORD
Feyenoord.nl blikt elke speelronde terug op de door Feyenoord gespeelde wedstrijd, met een top vijf van opvallende statistieken en weetjes. Deze keer een andere kijk op NAC Breda - Feyenoord (1-1) met onder meer: de aanvalslust van Janmaat, de duels van Armenteros en de passes van De Vrij.
5. Balbezit
Feyenoord was bijna zes minuten langer in balbezit dan NAC Breda: 27,9 minuten tegenover 22 minuten.
4. Duels Armenteros
Samuel Armenteros zocht als rechtsbuiten zeer vaak zijn man op. In totaal vocht hij 20 duels uit, waarvan 14 met zijn directe tegenstander Kenny van der Weg.
3. Doelpogingen
NAC-doelman Jelle ten Rouwelaar had een drukke middag tegen Feyenoord. De Rotterdammers schoten in totaal 16 keer op doel, waarvan 14 keer van binnen het strafschopgebied. 9 van die schoten waren gericht tussen de palen, met 1 doelpunt als resultaat.
2. Aanvalslust Janmaat
Daryl Janmaat speelde tegen NAC Breda andermaal met veel drang naar voren. Van zijn 5 aanvallende acties waren er 3 succesvol. De verdediger schoot 1 keer in de wedstrijd op doel, wat direct een doelpunt opleverde.
1.Passes De Vrij
Stefan de Vrij was tegen NAC Breda vrijwel foutloos in de passing. De verdediger zag 96 procent van zijn passes aankomen op de plaats van bestemming: veruit het hoogste percentage van alle spelers op het veld. 12 van zijn 48 passes gingen richting Jordy Clasie.
Met dank aan: ORTEC Sports
Pellé staat op 3 kaarten volgens mij.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vilhena was tegen ADO geschorst en pakte gisteren zijn 6e.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens www.eredivisiestatistieken.nl wel. Maar daar staat ook dat Vilhena er 5 heeft gehad?
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pellé staat op 3 kaarten volgens mij.
Ah, zoquote:Op maandag 17 februari 2014 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vilhena was tegen ADO geschorst en pakte gisteren zijn 6e.
Ok. Wordt tricky dan...quote:Op maandag 17 februari 2014 15:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van de Feyenoord site, dus dit zal wel kloppen
[..]
Ah, zo![]()
Ja, bizar. NAC continu zagen, en Feyenoord krijgt de kaartenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Muto het volgende:
Sowieso was dat een achterlijke gele kaart van die Nijhuis.
NAC had maar 1 gele kaart, Feyenoord had er 4. Dat terwijl Feyenoord echt niet hard speelde ofzo.
Kaart van Pelle kan verder niet geseponeerd worden he?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Muto het volgende:
Sowieso was dat een achterlijke gele kaart van die Nijhuis.
NAC had maar 1 gele kaart, Feyenoord had er 4. Dat terwijl Feyenoord echt niet hard speelde ofzo.
Pellè vind ik sowieso al sinds de winterstop wat slapjes en lui.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef ace_eleven het volgende:
Vormer zou in ieder geval weer fit moeten zijn voor het geval dat Vilhena zijn 7e (!!) pakt komend weekend.. Immers en Pellè moeten inderdaad wel oppassen, zolang die voorzichtigheid maar niet overeenkomt met de duels te zwak ingaan (waar Pellè volgens mij vorig jaar de wedstrijd(en) voor de joden wel last van had)
Nee, daar doen ze niet aan..quote:Op maandag 17 februari 2014 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kaart van Pelle kan verder niet geseponeerd worden he?
Dat is waar. Maar geen terecht/onterecht kwesties.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen als 'ie aan de verkeerde wordt gegeven.
Wees maar blijquote:Op maandag 17 februari 2014 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kaart van Pelle kan verder niet geseponeerd worden he?
Pellè liep ook tegen Nijhuis op bij het protesteren.quote:Uitleg van Gözübüyük nav zijn gegeven rode kaart Németh in de beker
Het schuldig maken aan het protesteren, gepaarde gaande met handtastelijk optreden, namelijk het opzettelijk met het bovenlichaam tegen de scheidsrechter aanlopen/duwen, althans handelingen van soortgelijke strekking. Daarnaast wordt aan hem ten laste gelegd het gebruike van grove en/of beledigende taal tegenover de scheidsrechter, namelijk ‘lul’, ‘klootzak’, dan wel woorden van gelijke strekking
-> 5 !! wedstrijden schorsing![]()
Dat postte ik al.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:42 schreef Dekatria het volgende:
Dit is een nieuw record volgens mij.
Zou echt zwaar kut zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan zullen we die eerste twee waarschijnlijk wel missen 2 maart. Immers zal weer een onbesuisde tackle leveren en Pellè weet zich nooit te beheersen.
Immers kan je eigenlijk nog wel missen. Speelt vooralsnog elke keer kut tegen FC Neuzenvreugd.quote:
Of tegen welke tegenstander dan ook waar net iets meer wordt gevraagd dan meters maken.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Immers kan je eigenlijk nog wel missen. Speelt vooralsnog elke keer kut tegen FC Neuzenvreugd.
Was wel okayish tegen Vitesse. Maar ik ben het, zoals heel heel heel vaak, weer met je eens.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Of tegen welke tegenstander dan ook waar net iets meer wordt gevraagd dan meters maken.
En ik weer vóór jouquote:
Weet ik nog zo net niet. Nu is het wel thuis.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Immers kan je eigenlijk nog wel missen. Speelt vooralsnog elke keer kut tegen FC Neuzenvreugd.
Zeven punten is in principe te doen, maar niet met het programma dat Feyenoord nog heeft.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:42 schreef Dekatria het volgende:
Dit is een nieuw record volgens mij.
Een punt of 10 wordt er nog gehaald denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeven punten is in principe te doen, maar niet met het programma dat Feyenoord nog heeft.
FC Twente, FC Groningen, PSV, AZ, Heracles uit. Thuis hebben ze nog twee lastige wedstrijden, tegen Ajax en Heerenveen. Ik geloof niet dat uit deze 7 wedstrijden 21 punten gehaald worden.
Ga weg joh gek.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Een punt of 10 wordt er nog gehaald denk ik.
Gelijk uit bij Groningen, AZ en psv, verlies in Duitsland, gelijk tegen de neuzen. Zo onwaarschijnlijk is dat niet.quote:
Dan ben je nog optimistisch, van PSV kun je gewoon verliezen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelijk uit bij Groningen, AZ en psv, verlies in Duitsland, gelijk tegen de neuzen. Zo onwaarschijnlijk is dat niet.
Ja captain obvious, we kunnen er ook van winnen of er tegen gelijkspelen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan ben je nog optimistisch, van PSV kun je gewoon verliezen.
Ik geef toe, je hebt er verstand vanquote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja captain obvious, we kunnen er ook van winnen of er tegen gelijkspelen.
Resterend programma is idd zwaar. Toch spelen ze meestal wel goed tegen de betere ploegen terwijl ze het bij de 'kleintjes' laten liggen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeven punten is in principe te doen, maar niet met het programma dat Feyenoord nog heeft.
FC Twente, FC Groningen, PSV, AZ, Heracles uit. Thuis hebben ze nog twee lastige wedstrijden, tegen Ajax en Heerenveen. Ik geloof niet dat uit deze 7 wedstrijden 21 punten gehaald worden.
Gelukkig is Ajax thuis een garantie voor punten.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan ben je nog optimistisch, van PSV kun je gewoon verliezen.
sowieso een spannende pot, nu jullie maar 1 punt achter ajax staanquote:Op maandag 17 februari 2014 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gelukkig is Ajax thuis een garantie voor punten.
Hier kom ik over twee weken op terugquote:Op maandag 17 februari 2014 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij denkt dat het niet gebeurt?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hier kom ik over twee weken op terug
Ik denk dat het gelijkspel wordt. Dus geen van beide ploegen krijgen punten, beide 1 punt.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het niet gebeurt?
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Okquote:Op maandag 17 februari 2014 17:38 schreef Adames het volgende:
[..]
sowieso een spannende pot, nu jullie maar 1 punt achter ajax staan
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het niet gebeurt?
Ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:40 schreef PIETR het volgende:
Zou echt verschrikkelijk zijn als we Pelle missen tegen Ajax. Moet er niet aan denkenZondag Te Vrede in de spits. Pelle een paar dagen vrijaf geven, zodat ie fit aan de aftrap verschijnt op 2 maart.
Of is dit een beetje overdreven?
B elftal opstellen! Alles om die joden af te stoppen!quote:Op maandag 17 februari 2014 18:40 schreef PIETR het volgende:
Zou echt verschrikkelijk zijn als we Pelle missen tegen Ajax. Moet er niet aan denkenZondag Te Vrede in de spits. Pelle een paar dagen vrijaf geven, zodat ie fit aan de aftrap verschijnt op 2 maart.
Of is dit een beetje overdreven?
Geen zorgen.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:48 schreef PIETR het volgende:
Doemscenario. Als ze alle drie geel pakken:
Mulder
Janmaat - de Vrij - Thijs - Bruno Mental Indi
Clasie - Vormer - Goossens
Schaken - Te Vrede - Boetius
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAAAARGH, ik word helemaal para brother
Bruno met zn joden lopen altijd weg-sjaalquote:Op maandag 17 februari 2014 18:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geen zorgen.
Bruno en De Sjaal zullen aanwezig zijn.
[ afbeelding ]
Nee, Pelle heeft 3 kaarten. En volgens mij is Vilhena er wel aan hoor tegen Twente.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Pelle staat toch helemaal niet op scherp? En Vilhena ook niet geloof ik.
Die zit nog volop aan de vodka.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe gaat het met onze grote vriend Bakkal?
Wie wil je er bij zetten? Is Vormer alweer fit eigenlijk?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:27 schreef Luni het volgende:
Maar een mannetje extra op het middenveld tegen die tukkers?
Goosens, maar dan moet Boetius naar rechts....quote:Op maandag 17 februari 2014 19:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wie wil je er bij zetten? Is Vormer alweer fit eigenlijk?
Boëtius is normaal een rechtsspeler, dus dat kan prima. Maar Goossens is kut, misschien maar 5-3-2 doen. We hebben genoeg verdedigers die wel goed zijn, i.t.t. middenvelders en aanvallersquote:Op maandag 17 februari 2014 19:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Goosens, maar dan moet Boetius naar rechts....
Mulderquote:Op maandag 17 februari 2014 19:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Boëtius is normaal een rechtsspeler, dus dat kan prima. Maar Goossens is kut, misschien maar 5-3-2 doen. We hebben genoeg verdedigers die wel goed zijn, i.t.t. middenvelders en aanvallers
Die wout ook met zijn cameraquote:Op maandag 17 februari 2014 18:55 schreef Bombvis het volgende:
Weer maar even een gevalletje voetbalnormalisatie bij de mannen van Cabras Feliz
Royal sadnessquote:Op maandag 17 februari 2014 18:55 schreef Bombvis het volgende:
Weer maar even een gevalletje voetbalnormalisatie bij de mannen van Cabras Feliz
http://www.feyenoord.nl/feyenoord-1/selectie/graziano-pellquote:Op maandag 17 februari 2014 19:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, Pelle heeft 3 kaarten. En volgens mij is Vilhena er wel aan hoor tegen Twente.
Oh, bij de NOS hadden ze het gisteren over 3quote:Op maandag 17 februari 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/feyenoord-1/selectie/graziano-pell
Hier staat 4
Volgens iemand hier meldt FOX het ook een beetje apart. Maar Vilhena heeft er nu ook 6 zei Ajacied422, dat staat dan weer niet op de site van Feyenoordquote:Op maandag 17 februari 2014 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, bij de NOS hadden ze het gisteren over 3
Ik vertrouw meer op de NOS & Fox. Ik heb doorgaans niet zo'n hoge pet op van de site van Feyenoordquote:Op maandag 17 februari 2014 20:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens iemand hier meldt FOX het ook een beetje apart. Maar Vilhena heeft er nu ook 6 zei Ajacied422, dat staat dan weer niet op de site van Feyenoord
Misschien staat het op de site van ajax.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens iemand hier meldt FOX het ook een beetje apart. Maar Vilhena heeft er nu ook 6 zei Ajacied422, dat staat dan weer niet op de site van Feyenoord
Wilden ze in het thuisvak van NAC gaan zitten dan dat ze weg moesten?quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Misschien staat het op de site van ajax.
Die houden tegenwoordig alles van Feyenoord bij.
Of is dat alleen op Fok!?
Wie zal het zeggen. Je mag blijkbaar nieteens een biertje doen in Breda wanneer je uit Rotterdam of omgeving komt. Best bizarquote:Op maandag 17 februari 2014 20:26 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wilden ze in het thuisvak van NAC gaan zitten dan dat ze weg moesten?
Als je een biertje wilt doen in Breda, moet je meteen naar het stadionquote:Op maandag 17 februari 2014 20:31 schreef exile79 het volgende:
Je moet dan meteen naar het stadion gaan? Daar zou ik me nog wat bij voor kunnen stellen maar dat konden ze dan toch alsnog doen? Wel humor, gewoon eerste halte weer uitstappen en cafe opzoeken.
Nee, als je kaarten hebt voor het uitvak. Dat je meteen naar het stadion moet en niet de stad in mag. (want stel je ook eens voor)quote:Op maandag 17 februari 2014 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een biertje wilt doen in Breda, moet je meteen naar het stadion
Ehm, dan ben je gewoon verplicht met de combi te gaan en moet je opstappen bij de Kuip?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:34 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nee, als je kaarten hebt voor het uitvak. Dat je meteen naar het stadion moet en niet de stad in mag. (want stel je ook eens voor)
Ooooh, de combi. Dat moet dus ook als je naar NAC wilt? Pffff. Ja, dan moet je aufmachen he.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ehm, dan ben je gewoon verplicht met de combi te gaan en moet je opstappen bij de Kuip?
Deze jongens wilden schijnbaar gewoon een biertje doen in Breda maar werden geweigerd en gedeporteerd omdat ze niet welkom waren? Beetje apart vind je niet?
Combi. Dan mag je officieel niet in de speelstad van de tegenstander komen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ehm, dan ben je gewoon verplicht met de combi te gaan en moet je opstappen bij de Kuip?
Deze jongens wilden schijnbaar gewoon een biertje doen in Breda maar werden geweigerd en gedeporteerd omdat ze niet welkom waren? Beetje apart vind je niet?
Dat blijkt, want als je uit Rotterdam of omgeving komt, en je wilt een biertje doen in de stad, dan mag dat niet en word je gedeporteerd.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Combi. Dan mag je officieel niet in de speelstad van de tegenstander komen.
FOX meldde het inderdaad ook.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Njuah. Onzin. Ik was er zondag. Gewoon met Feyenoordsjaal voorbij de wouten, voorbij het stadion en door het centrum.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. Je mag blijkbaar nieteens een biertje doen in Breda wanneer je uit Rotterdam of omgeving komt. Best bizar
Ja maar jij bent dé HMF. Niet dit soort gastjes waar de pliesie skitta aan heeft.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Njuah. Onzin. Ik was er zondag. Gewoon met Feyenoordsjaal voorbij de wouten, voorbij het stadion en door het centrum.
Niemand die moeilijk deed, terwijl mijn sjaal toch wel opzichtig aanwezig was.
Ik vraag me altijd af welk verhaal niet verteld wordt. Groene rookbommen zijn bijv. al veelzeggend. Zou me niets verbazen als die afgestoken zijn in Breda.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dé HMF. Niet dit soort gastjes waar de pliesie skitta aan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |