SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
dat wel natuurlijkquote:Op maandag 17 februari 2014 13:59 schreef Baconbus het volgende:
Nu moeten wij weer een dag lang aanhoren van alle anderen dat Dr. Dre dat nooooit zou doen.
lolquote:Op maandag 17 februari 2014 14:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe krijg jij in Godsnaam koffie uit je smartphone/tablet???
Het ligt er nog wel allemaalquote:Op maandag 17 februari 2014 14:02 schreef Blackprinces het volgende:
En ze hoeft gelijk niets meer te hebben
bil en lot hadden het er al over in de slaapkamer toch ?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef misssnapshot het volgende:
Ben benieuwd of ze haar blijven geloven, of dat er toch stemmen gegeven gaan worden aan die trut.
Ik ook!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef Jian het volgende:
Nou mensen voor de nekslag van Andrea een mail erover heen dat je je als kijker beledigd voelt dat je nu de zwarte piet krijgt toegespeeld van de bewoners omdat de beelden voor zich spreken en Andrea wel degelijk heeft lopen stelen! Ik eis excuus!
Ga dan naar bonaire, daar vinden ze het vast niet erg dat ze jatquote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef Mirjam152 het volgende:
Andrea: "Ik heb altijd heel veel voor het goede doel gedaan in Bonaire. En dat is nog steeds mijn missie."
En Billy die gelooft in haar goede intenties. Ja daarom ging ze wachten tot iedereen bezig was om haar spulletjes te verstoppen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef beequeen het volgende:
Kun je nagaan wat een doortrapt kreng het is. Categorisch blijven ontkennen en liegen.
Allemaal, ze doen het weer af met een lachertje en dan anderen de debielen zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef asini het volgende:
Oh men.. echt tenenkrommend hoe andrea weer reageert..![]()
De twijfel is gezaaid, dat weet ik zeker.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef Copycat het volgende:
Nu krijgt ze nog veren in haar reet gestoken over haar enthousiasme.
En diezelfde Billy en Lot doen nu alsof Andrea het allemaal goed bedoeld.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef Capaja het volgende:
[..]
bil en lot hadden het er al over in de slaapkamer toch ?
Ze heeft nog genoeg en zolang niemand haar er knalhard op aanspreekt, zal ze het onder haar houden en na verloop van tijd gefaseerd tevoorschijn halen, zodat het niet al te zeer opvalt. Maar het is haar nu in ieder geval moeilijker gamaakt, want een paar inwoners zullen nu beter op haar letten.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:02 schreef Blackprinces het volgende:
En ze hoeft gelijk niets meer te hebben
Emil zei net ook tegen Ruud, als je dat weet, moet je het centraal gooien.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef Mylene het volgende:
Wat had ze nou aan sieraden gepikt? Alleen een ring toch? Isabella merkte het op op geloof ik.
Dre er misschien uit als er nog stemmen vanuit de bewoners komen?quote:
*nog niet gestemd heeftquote:
Valt me ook vies tegen. Hij komt vaak hard uit de hoek en nu is hij nergens te bekennen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef community het volgende:
Rienk is ook een druif. Altijd koppig, tegendraads over nonissues. Maar op punten waar het nodig is hij in een blaadje in de wind.
ja daar kijk ik ook naar uitquote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef Ransjih het volgende:
straks de gesprekjes 1 op 1 wacht maar af
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef renevanlaaren het volgende:
wie stuurt er ff mail kijk onder het zeil[lakens]
gewoon wat gifjes toevoegenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef Jian het volgende:
Nou mensen voor de nekslag van Andrea een mail erover heen dat je je als kijker beledigd voelt dat je nu de zwarte piet krijgt toegespeeld van de bewoners omdat de beelden voor zich spreken en Andrea wel degelijk heeft lopen stelen! Ik eis excuus!
Ligt daar echt nog wat?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:06 schreef beequeen het volgende:
Laat ze maar even onder het blauwe zeil kijken. Dat ligt op haar massagetafel.
Ja in een zwarte zak ofzoquote:Op maandag 17 februari 2014 14:07 schreef asini het volgende:
Heeft die man nu eigenlijk kleren mee terug genomen?
Juist! Billy probeerde zelf ook van alles binnen te slepen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:06 schreef Jian het volgende:
Billy "ze zijn kortzichtig" zegt de ene kleptomane tegen de andere. Nog zo'n hypocriet stuk drek.
Ja, 2 zakken vol, volgens Andrea lag het bij ''hun'' onder het bedquote:Op maandag 17 februari 2014 14:07 schreef asini het volgende:
Dat lukte haar niet, ze probeerde het wel. Maar de camera's bleven haar volgen en dat had ze in de gaten.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:06 schreef Copycat het volgende:
Alhoewel het 'in het bos verstopt'-verhaal me ook nogal vergezocht in de oren klinkt.
Maar er kwam wel opeens nog een tas spullen uit de slaapzaal.
Nee mag niet van antonquote:Op maandag 17 februari 2014 14:07 schreef Mallika het volgende:
Nu is het wachten op een grote kop in de Telegraaf Andrea steelt van goede doel.
Ja 'alles' is mee terug, ze hebben een zak met wat ze willen, dat moet nog bekeken worden hoeveel dat moet kosten.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:07 schreef asini het volgende:
Ja, "onder hun bed" volgens Andrea, wel in haar tas, maar onder "hun" bed. Haar bed dus!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:06 schreef Copycat het volgende:
Alhoewel het 'in het bos verstopt'-verhaal me ook nogal vergezocht in de oren klinkt.
Ze liep er ook recht op af, terwijl ze eerder zeker wist dat ze alles terug had gelegd.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:06 schreef Copycat het volgende:
Volgens renevanlaaren hier in de COS wel.quote:
Best ziek dat je jat van goede doelenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef Elzelina het volgende:
[..]
best ziek, dat je juicht wanneer iemand jankt
Bij krokodillentranen mag datquote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef Elzelina het volgende:
[..]
Cap van gezien ookquote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens renevanlaaren hier in de COS wel.
Wie weet kunnen ze er een gezamelijke hobb van maken, stelen van goede doelen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef blanket het volgende:
Andrea gaat de boeken in als dief van Humana![]()
Komt ze nooit meer vanaf!!! Kijk je mee dochterlief?!
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef Elzelina het volgende:
[..]
klopt ik heb haar de hele morgen gevolgd op de 360 camquote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens renevanlaaren hier in de COS wel.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef Jian het volgende:
Ja, "onder hun bed" volgens Andrea, wel in haar tas, maar onder "hun" bed. Haar bed dus!
Nou ja, kijk nu eens wat ik nog vind! Toevallig, onder hun bed gekeken.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze liep er ook recht op af, terwijl ze eerder zeker wist dat ze alles terug had gelegd.
jep, gevalletje plaat voor de harsesquote:Op maandag 17 februari 2014 14:07 schreef community het volgende:
Prachtig, ze kan nog steeds geen onderscheid maken tussen messenger en message. Hoe vaak iedereen het ook uitlegt aan haar.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:09 schreef juul. het volgende:
Zo hebben jullie nou je zin, heel Dreetje overstuur!
Jankte ze maar, ze doet alsofquote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef Elzelina het volgende:
[..]
Ben pas tevereden als ze gillend het hek uit loopt daarquote:Op maandag 17 februari 2014 14:09 schreef juul. het volgende:
Onder het zeil op de massage tafel ligt nog een hoopquote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja 'alles' is mee terug, ze hebben een zak met wat ze willen, dat moet nog bekeken worden hoeveel dat moet kosten.
dat boeit haar toch ook helemaal nietquote:Op maandag 17 februari 2014 14:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nee crackkop, we zien het met z'n allen verkeerd.
Ik zou toch heel anders reageren als iemand mij vals beschuldigd. Zweefkut blijft er redelijk rustig onder.
jaquote:Op maandag 17 februari 2014 14:09 schreef juul. het volgende:
Precies...dat stampen we nog even aan...zo'n hekel aan dat mens.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:09 schreef asini het volgende:
[..]Niet bij zo'n verrot en schijnheilig persoon als Andrea.
Hakim was samen met Billy anders degene die de namen van de dieven wilde horen!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef martend het volgende:
Hakim ook meteen de mond gesnoerd over de streamers... Dag kan gewoon NIET meer stuk
misschien heeft ze de BH ook nog wel aanquote:Op maandag 17 februari 2014 14:06 schreef Flow3r het volgende:
met haar gejatte ring en oorbellen
[ afbeelding ]
Ja, hiervoor verdienen ze complimenten. Correct gedaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:07 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ow men, wat gaat die COS snel....
Ik hoop dat Humana veel mails met bedankjes van de streamers krijgt, want ook dat verdienen ze, na alle kritiek...
Dat snap ik ook niet...de regie weet het ook allemaal...camera's stonden niet voor niets de hele tijd op Andrea.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:09 schreef ansjovissie het volgende:
Als Humana al 80 emails krijgt, als wij al alles zien, als Humana zijn zegje mag doen....
....waar haalt JdM dan t lef vandaan om gister dat stukje over Dre op de Utopia site te gooien ??
Dat vind ik nog wel t meest schokkend van dit alles.
http://www.utopiatv.nl/news/detail/2701/ontpopping-andrea
en ik hem toch die 2,50 p/m gun oke okequote:Op maandag 17 februari 2014 14:09 schreef ansjovissie het volgende:
Als Humana al 80 emails krijgt, als wij al alles zien, als Humana zijn zegje mag doen....
....waar haalt JdM dan t lef vandaan om gister dat stukje over Dre op de Utopia site te gooien ??
Dat vind ik nog wel t meest schokkend van dit alles.
http://www.utopiatv.nl/news/detail/2701/ontpopping-andrea
Nee, de bewoners vroegen daar specifiek om.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:09 schreef Clank het volgende:
Dat de directeur van Humana de naam van Andrea heeft genoemd moet haast wel in samenspraak met de redactie zijn geweest. Denk ook dat die duvels goed weten wáár Andrea spullen heeft verstopt. Dit krijgt nog wel een staartje...
Die oorbellen heb ik haar in het begin ook zien dragen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef Flow3r het volgende:
Die gejatte oorbellen moet ze ook nog terug geven
[ afbeelding ]
ja wat moet je dan met die kleren?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat jatten is te erg en vooral het ontkennen van iedereen.
Maar Marc had nog een goed punt.
Dat er mensen zijn die kleding weggeven van overleden familieleden. En dan zien hoe dat gejat wordt en er feestjes mee gegeven worden.
+1quote:
Zij was zelf het goede doel lijkt me.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef fries1984 het volgende:
INZAMELINGSMEDEWERKSTER OP BONAIRE
graag ff toevoegen aan Drea haar lijst ;-)
de waarheid kan hard zijn als er extra ogen (streamers) in die loods zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef GekkePoes het volgende:
Lotte weer aan het zeiken over de streamers
De schaamte voorbij.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:12 schreef Baconbus het volgende:
Dat ze met die gestolen oorbellen aan tafel durft te zitten is ook van de zotte.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:12 schreef rokkutsaains het volgende:
Centraal.
Hakim: "Allereerst het probleem Andrea. Ik heb even navraag gedaan bij alle bewoners en ze krijgt nu van ons 39 stemmen. Alleen Rienk deed niet mee, maar we zijn het allemaal meer dan zat om met die zwerver nog in discussie te gaan."
rode baret op vredesmissiequote:Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef Jian het volgende:
Laffe Jimmy gaat het goed lullen, "meneer schijt in me broek voor conflicten"
Ze hoeft die troep niet meer. 'Zoek het maar uit'. Maar wel die oorbellen inhouden. Doe die dan ook uit kut.quote:
Eens ja... kan me het voorstellen dat het dan pijnlijk is als men er feestjes en modeshows in geeft..quote:Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat er mensen zijn die kleding weggeven van overleden familieleden. En dan zien hoe dat gejat wordt en er feestjes mee gegeven worden.
klopt, werd in grapjes al aangegeven de afgelopen dagenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:13 schreef asini het volgende:
Rienk zegt dat iedereen wel wist wie het was
En Andrea voegt daar nu nog even aan toe dat ze die rotzooi al niet meer hoeftquote:Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Handig!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Makkelijk he, gelovig zijn. Keertje bidden en je zonden zijn weg
Die had ze in het begin ook in.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:13 schreef Baconbus het volgende:
Ze hoeft die troep niet meer. 'Zoek het maar uit'. Maar wel die oorbellen inhouden. Doe die dan ook uit kut.
Ik denk dat hij gelijk heeft. Ze nemen het niet voor niks voor haar op.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:13 schreef asini het volgende:
Rienk zegt dat iedereen wel wist wie het was
Ja, maar daar hebben ze het natuurlijk niet over. Wat een stelletje paupers.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |