bil en lot hadden het er al over in de slaapkamer toch ?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef misssnapshot het volgende:
Ben benieuwd of ze haar blijven geloven, of dat er toch stemmen gegeven gaan worden aan die trut.
Ik ook!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef Jian het volgende:
Nou mensen voor de nekslag van Andrea een mail erover heen dat je je als kijker beledigd voelt dat je nu de zwarte piet krijgt toegespeeld van de bewoners omdat de beelden voor zich spreken en Andrea wel degelijk heeft lopen stelen! Ik eis excuus!
Ga dan naar bonaire, daar vinden ze het vast niet erg dat ze jatquote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef Mirjam152 het volgende:
Andrea: "Ik heb altijd heel veel voor het goede doel gedaan in Bonaire. En dat is nog steeds mijn missie."
En Billy die gelooft in haar goede intenties. Ja daarom ging ze wachten tot iedereen bezig was om haar spulletjes te verstoppen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef beequeen het volgende:
Kun je nagaan wat een doortrapt kreng het is. Categorisch blijven ontkennen en liegen.
Allemaal, ze doen het weer af met een lachertje en dan anderen de debielen zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef asini het volgende:
Oh men.. echt tenenkrommend hoe andrea weer reageert..![]()
De twijfel is gezaaid, dat weet ik zeker.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef Copycat het volgende:
Nu krijgt ze nog veren in haar reet gestoken over haar enthousiasme.
En diezelfde Billy en Lot doen nu alsof Andrea het allemaal goed bedoeld.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef Capaja het volgende:
[..]
bil en lot hadden het er al over in de slaapkamer toch ?
Ze heeft nog genoeg en zolang niemand haar er knalhard op aanspreekt, zal ze het onder haar houden en na verloop van tijd gefaseerd tevoorschijn halen, zodat het niet al te zeer opvalt. Maar het is haar nu in ieder geval moeilijker gamaakt, want een paar inwoners zullen nu beter op haar letten.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:02 schreef Blackprinces het volgende:
En ze hoeft gelijk niets meer te hebben
Emil zei net ook tegen Ruud, als je dat weet, moet je het centraal gooien.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef Mylene het volgende:
Wat had ze nou aan sieraden gepikt? Alleen een ring toch? Isabella merkte het op op geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |