Blijft lastig, ik ben niet per definitie tegen doodstraf. Maar je zal inderdaad maar verdacht worden van de moord op die Ambrosius...quote:Op maandag 17 februari 2014 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kost me een hoop geld man. Vreselijk.
Ik ben wat dat betreft veel meer rigide. Gewoon een nekschot. Probleem is dat het heel vaak toch de verkeerde blijkt te zijn.
Denk eens aan de casus Lucia de Berk. Hoewel ik dat mens nog steeds zo schuldig als de tering acht.
Ik heb al verteld waar kapo mee bezig is een aantal topics terug. In het kort:quote:
In elk geval het probleem van die ene moordenaar wel ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja leuk net als in de Amerika.
Alsof zwaarder straffen de problemen oplost.
Ik stem SP, debiel.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:56 schreef Elan het volgende:
Wat een ongeciviliseerde prietpraat zeg. Stel rechtse rakkers hier
Ik heb vandaag remblokjes voor mijn fiets bij de Hema gehaald.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga nu naar de Hema. Op zoek naar fietslichten zodat ik vanaf morgen ook 's avonds kan trainen.
Ok doei.
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:56 schreef Elan het volgende:
Wat een ongeciviliseerde prietpraat zeg. Stel rechtse rakkers hier
- kokenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb al verteld waar kapo mee bezig is een aantal topics terug. In het kort:
- Geen behoefte meer geconfronteerd te worden met negativiteit en negatieve mensen
- Centen verdienen met een eigen bedrijf
- Afstuderen
- Wat nuttigs doen met zijn leven
Dat bedoel ik. Het definitieve van de doodstraf maakt het voor mij een te groot risico om in te voeren. Zelfs in casussen waarbij het extreem obvious is (die gek in kinderopvang het Jokertje o.i.d., Benno L) moet je maar genoegen nemen met het feit dat het níét kan. Alleen maar om de onterechte moord op Wilco Viets en Herman du Bois, als ook Lucia de Berk, te voorkomen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijft lastig, ik ben niet per definitie tegen doodstraf. Maar je zal inderdaad maar verdacht worden van de moord op die Ambrosius...
SP ideologie stamt o.a. af van Mao, vredelievend menneke was dat.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Vreemde standpunten voor een SP'er hou je er dan op na.
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind moord in het criminele circuit niet zo'n zware straf waard. Bedrijfsrisico, boete, doorlopen.
Dan moet je maar niet in de hood gaan wonen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit is echt het debielste wat ik ooit heb gelezen. Weet je hoe vaak mensen een PTSS of verwondingen overhouden aan een afrekening in het criminele circuit? Omstanders heb ik het dan dus over hé.
Ach komaan man, de demaoïsatie liep al in de jaren '70. Partij is op geen enkel punt meer gelijk te trekken aan het Mao-tijdperk.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
SP ideologie stamt o.a. af van Mao, vredelievend menneke was dat.
Is goed te vergelijken inderdaad: kinderen misbruiken - in vuurwerk handelen...quote:Op maandag 17 februari 2014 17:00 schreef Elan het volgende:
Pedo's hebben ook zo'n plicht dat ze de buurt moeten verwittigen van hun zonden, maar een recidiverende pyromaan of mensen die xtc-labs of in vuurwerk hebben gehandeld hoeven kunnen weer in alle anonimiteit in een woonwijk gaan zitten.
Terwijl zij waarschijnlijk een groter gevaar vormen voor de kindertjes van Henk en Ingrid dan de veroordeelde pedo.
Jij wil godsamme verhuizen naar een buurt die 3 jaar geleden nog bekend stond als een van de grootste teringbuurten uit Rotterdam.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet in de hood gaan wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |