Jij leest ook maar wat je wil he...quote:Op maandag 17 februari 2014 16:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nu zelfs al voorstander van de doodstraf?
Je verbrandt nogal wat kruisjesEerst het genezen van de seksuele voorkeur, nu gewoonweg mensen vermoorden omwille een misdrijf.
Da Don, maffiabaas die je er bent
Leren ze ook eens hun 'pijlen' op andere dingen te richten.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alle pedos moeten verplicht op darten zodat ze een gewaardeerde maatschapelijke carriere kunnen naleven.
Jelle Klaassen is het hier mee eens.
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alle pedos moeten verplicht op darten zodat ze een gewaardeerde maatschapelijke carriere kunnen naleven.
Jelle Klaassen is het hier mee eens.
Neem 3 euro mee. 5 euro als je een broodje rookworst neemt.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga nu naar de Hema. Op zoek naar fietslichten zodat ik vanaf morgen ook 's avonds kan trainen.
Ok doei.
Crackiequote:Op maandag 17 februari 2014 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga nu naar de Hema. Op zoek naar fietslichten zodat ik vanaf morgen ook 's avonds kan trainen.
Ok doei.
Jelle richt alleen op de bulseye.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leren ze ook eens hun 'pijlen' op andere dingen te richten.
One under the eighteenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jelle richt alleen op de bulsseye.
Jij zegt net toch dat je die mensen wil behandelen tot hun neigingen weg zijn toch? Dat is genezen van hun geaardheid.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Geen woorden in mijn mond leggen, we hebben het over een figuur die meerdere kinderen heeft misbruikt en dit heeft gefilmd en gefotografeerd. Dat is heel iets anders dan 'seksualiteit laten verhelpen'. Dat is een crimineel die goed wet wat hij doet.
Waar zeg ik dat een moordenaar een 2e kans moet krijgen? Zet maar levenslang vast.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok jij hebt zelf kinderen dus misschien dat je er dan zo over gaat denken maar waarom mag een moordenaar wel een tweede kans en een kindermisbruiker niet.
Het is laffe en smerige criminaliteit maar als je je straf hebt uitgezeten heb je recht op rehabilitatie dat is een basisprincipe van de rechtstaat.
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij leest ook maar wat je wil he...
Dan zeg ik toch hetzelfde...quote:Op maandag 17 februari 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij zegt net toch dat je die mensen wil behandelen tot hun neigingen weg zijn toch? Dat is genezen van hun geaardheid.
Of bedoel je het wegnemen van de drang van het daadwerkelijk neuken van kinderen? Want dat kun je nóóit 100% wegnemen. Je zal zelf ook wel eens een lekkere vrouw voorbij zien lopen, waarbij je denkt 'die pleur ik over de eerste de beste keukentafel die ik tegenkom'.
Met recidivisten als Benno L. is de kans dat ze dat doen altijd groter dan 0.0000%. Derhalve nooit meer terugplaatsen in de maatschappij.
Kost me een hoop geld man. Vreselijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat een moordenaar een 2e kans moet krijgen? Zet maar levenslang vast.
Ja leuk net als in de Amerika.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat een moordenaar een 2e kans moet krijgen? Zet maar levenslang vast.
Deze twee landen zijn totaal niet te vergelijken. Elke vergelijking gaat mank.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja leuk net als in de Amerika.
Alsof zwaarder straffen de problemen oplost.
Heeft die gast een ban of zo?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ouderwets vroeg eten.
Kapiteintje vindt dit leuk.
Daar had ik het van de week over met mijn vriendinquote:Op maandag 17 februari 2014 16:55 schreef TwenteFC het volgende:
We zouden er wel een gameshow van kunnen maken in the hunger games format.
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar had ik het van de week over met mijn vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |