Je bent geen eckte eckte, dus mag je niks zeggen over Ajax natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor elke wedstrijd tenminste 14 uur reizen, dat kan ik helaas niet. Maar in ieder geval fijn om te weten dat jij zo'n fervente Arena-ganger bent en derhalve je eigen mening en supporterschap direct ook meerwaardig vindt.
Hoho, Ajax - Groningen gezien en vorig jaar Steau Bucuresti - Ajaxquote:
Toen Voltreffer in Praag bivakkeerde ging hij natuurlijk wel trouw naar de Arena.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor elke wedstrijd tenminste 14 uur reizen, dat kan ik helaas niet. Maar in ieder geval fijn om te weten dat jij zo'n fervente Arena-ganger bent en derhalve je eigen mening en supporterschap direct ook meerwaardig vindt.
Dat hoef je inderdaad niet uit te leggen. 25 FTE op de gehele organisatie? 7 FTE bij de vrouwen, 12 FTE op de kantoren, en 5 man technische staf. Ik vind het met het oog op de versterkingen allemaal wat prijzig? Jij niet? Of verdient iedereen op kantoor 100k per jaarquote:Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en als ik vervolgens vraag waarom die stijging zo opvallend is kom je met een klassificatie van het feit dat de spelers die gekocht zijn 'brandhout' zijn en dus het geld blijkbaar niet waard, maar ga je verder totaal niet in op het feit dat er 25 FTE bij is gekomen op gebied van de gehele organisatie. Wie hangt er hier nou een persoonlijk kaartje aan de cijfers, jij of ik?
Daarnaast is het natuurlijk van den zotte om het transferbeleid te gebruiken om de hafljaarcijfers te bekritiseren, maar dat hoef ik je niet uit te leggen.
Als ik binnenkort naar Thailand verhuis en dik geld verdien kom ik wel elke twee weken.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toen Voltreffer in Praag bivakkeerde ging hij natuurlijk wel trouw naar de Arena.
Ik zit nog steeds in Praag sjimmiequote:Op maandag 17 februari 2014 12:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toen Voltreffer in Praag bivakkeerde ging hij natuurlijk wel trouw naar de Arena.
Ah oke. Dat wist ik niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:23 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in Praag sjimmie.
Oh ja, dat was hetquote:Op maandag 17 februari 2014 12:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Komt omdat je natuurlijk het grootste gedeelte van de wedstrijd met de rug er naar toe staat te hossen.
Vrij prijzig? Je geeft net zelf al aan dat het salaris van Duarte, vd Hoorn en de huur van Bojan in dat bedrag inbegrepen zijn? Dan kan je toch zelf ook wel de conclusie trekken dat die 25FTE nooit en ten immer 100k per jaar gaan verdienen jongquote:Op maandag 17 februari 2014 12:22 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Dat hoef je inderdaad niet uit te leggen. 25 FTE op de gehele organisatie? 7 FTE bij de vrouwen, 12 FTE op de kantoren, en 5 man technische staf. Ik vind het met het oog op de versterkingen allemaal wat prijzig? Jij niet? Of verdient iedereen op kantoor 100k per jaar.
Ja, een enorm dom punt wat nergens op slaat ja. Die stuitende domheid irriteert, ik kan er niks aan doen. Zelfs als het om Ajacieden gaan kan ik mijn bakkes dan niet dicht houden.quote:Dat was het hele punt,
Maar je was er wel bijquote:Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb anders vaak dat ik delen van de wedstrijd niet meer weet hoor of gewoon gemist heb
Ja, maar ik maak altijd een selfie voor de match en dan vertrek ik weer. Ik moet wel de file voor blijven natuurlijk.quote:
Sowieso zijn de loonkosten bij een vrij gemiddeld inkomen voor een werkgever al snel 50 K op jaarlijkse basis. Pak je dan ook de voetballers en technische staf erbij, dan is het inderdaad niet lastig om al snel boven de 100 K te komen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vrij prijzig? Je geeft net zelf al aan dat het salaris van Duarte, vd Hoorn en de huur van Bojan in dat bedrag inbegrepen zijn? Dan kan je toch zelf ook wel de conclusie trekken dat die 25FTE nooit en ten immer 100k per jaar gaan verdienen jong
[..]
Ja, een enorm dom punt wat nergens op slaat ja. Die stuitende domheid irriteert, ik kan er niks aan doen. Zelfs als het om Ajacieden gaan kan ik mijn bakkes dan niet dicht houden.
Zucht... nog een keertje dan en dan ben ik er wel klaar mee. De salarissen van Duarte, vd Hoorn en Bojan kunnen toch nooit ook maar in de buurt komen van wat Derk, Toby en Eriksen verdienden. Maar goed beste vent. Je hebt gelijk en het is totaal niet opvallend dat we een miljoen kwijt zijn aan extra kosten! Waarom ben ik er ooit over begonnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vrij prijzig? Je geeft net zelf al aan dat het salaris van Duarte, vd Hoorn en de huur van Bojan in dat bedrag inbegrepen zijn? Dan kan je toch zelf ook wel de conclusie trekken dat die 25FTE nooit en ten immer 100k per jaar gaan verdienen jong
[..]
Ja, een enorm dom punt wat nergens op slaat ja.
Kijk, eindelijk een verstandige reactie.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef Voltreffer het volgende:
Je hebt gelijk en het is totaal niet opvallend dat we een miljoen kwijt zijn aan extra kosten! Waarom ben ik er ooit over begonnen.
Posten op instagram, twitter, vine en facebook neem ik aanquote:Op maandag 17 februari 2014 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak altijd een selfie voor de match en dan vertrek ik weer. Ik moet wel de file voor blijven natuurlijk.
25FTE die gemiddeld 1.5 modaal verdienen kost je sowieso al 3 miljoen op jaarbasis. Tel daarbij 3 salarissen op van spelers en je zit op de 4.5 miljoen. Dan kan je inderdaad zo een half miljoen/miljoen extra kosten hebben aan salarissen, maar blijkbaar is het ENORM INTERESSANT EN OPVALLEND DAT DIT KAN. ALBERTO KOM ER MAAR IN.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso zijn de loonkosten bij een vrij gemiddeld inkomen voor een werkgever al snel 50 K op jaarlijkse basis. Pak je dan ook de voetballers en technische staf erbij, dan is het inderdaad niet lastig om al snel boven de 100 K te komen.
half miljoen. Verder zijn we natuurlijk Derk zijn miljoenensalaris vergeten.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Zucht... nog een keertje dan en dan ben ik er wel klaar mee. De salarissen van Duarte, vd Hoorn en Bojan kunnen toch nooit ook maar in de buurt komen van wat Derk, Toby en Eriksen verdienden. Maar goed beste vent. Je hebt gelijk en het is totaal niet opvallend dat we een miljoen kwijt zijn aan extra kosten! Waarom ben ik er ooit over begonnen.
HET BELEID.
Nou, ik verbaas mij er wel eens over dat er bij de wc's best vaak nog wel wat lekkers loopt maar op het vak is het huilen alomquote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Of omdat je kijkt naar al die lekkere wijven op het vak.
Uiteraard. Iedereen moet wel weten dat ik er was, het liefst met een filtertje over de foto heen!quote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Posten op instagram, twitter, vine en facebook neem ik aan.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Dven het volgende:
[..]
half miljoen. Verder zijn we natuurlijk Derk zijn miljoenensalaris vergeten.
En net vond je het nog opvallend dat 25 man a 120.000 werden aangenomenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
25FTE die gemiddeld 1.5 modaal verdienen kost je sowieso al 3 miljoen op jaarbasis. Tel daarbij 3 salarissen op van spelers en je zit op de 4.5 miljoen. Dan kan je inderdaad zo een half miljoen/miljoen extra kosten hebben aan salarissen, maar blijkbaar is het ENORM INTERESSANT EN OPVALLEND DAT DIT KAN. ALBERTO KOM ER MAAR IN.
Je moet goed kijken om er 1 te spotten ja. Voor de rest steeds meer bijzonder dikke, suffe zeugen die op een rijtje naast elkaar zitten. Mag wel eens een deurbeleid ingesteld worden potdikkie.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou, ik verbaas mij er wel eens over dat er bij de wc's best vaak nog wel wat lekkers loopt maar op het vak is het huilen alomKan ook komen door de biertjes die het beeld wat positief beinvloeden.
Achter de balie staan er soms wel goede exemplaren![]()
[..]
Uiteraard. Iedereen moet wel weten dat ik er was, het liefst met een filtertje over de foto heen!
Volgens mij zitten er op Noord veel meer leuke exemplaren.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou, ik verbaas mij er wel eens over dat er bij de wc's best vaak nog wel wat lekkers loopt maar op het vak is het huilen alomKan ook komen door de biertjes die het beeld wat positief beinvloeden.
Achter de balie staan er soms wel goede exemplaren![]()
[..]
Uiteraard. Iedereen moet wel weten dat ik er was, het liefst met een filtertje over de foto heen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |