Misschien heeft de politie al een verdachte op het oog ?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef Chazr het volgende:
Het item over Els Borst van gisteravod is verwijderd van de site van Opsporing Verzocht ?!
http://avro.nl/opsporingverzocht/
hmmm vreemd en wazig. Het was al een mysterieuze zaak en het word er niet duidelijker op.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef Chazr het volgende:
Het item over Els Borst van gisteravod is verwijderd van de site van Opsporing Verzocht ?!
klopt, als los item kon ik het vanmorgen niet vinden, maar het is niet uit de aflevering geknipt en die kon ik (vanmorgen in elk geval) wel bekijken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef Chazr het volgende:
Wie weet. Uitzending van gisteren deed mij denken aan die Crime Watch poppenkast van vorig jaar in het kader van Madeleine McCannquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:19 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Misschien was het item in opsporing verzocht wel doorgestoken kaart, er werd niet uitvoerig op de zaak in gegaan wat je wel zou verwachten. En was het niet om "tips" te doen, maar eerder of een uitlokking manoeuvre of als een rookgordijn
Raar... als je zoekt op Bilthoven worden er ook geen items weergegeven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef Chazr het volgende:
Misschien alleen om sensatiezoekers af te weren?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Raar... als je zoekt op Bilthoven worden er ook geen items weergegeven.
Zodat het item van gisteren waarin men getuigen vraagt die daar tussen 8 en 10 februari geweest zijn niet viral gaat?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Misschien alleen om sensatiezoekers af te weren?
Ik ben niet degene die in complotten denkt, ik vind het alleen vreemd dat het item van de site verdwenen is, als het daar überhaupt al stond, want geen reconstructie en dergelijke natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef computergirl het volgende:
Geen idee joh, maar het is natuurlijk wel een minister van staat geweest en niet tante Truus. Misschien heeft de familie er moeite mee of zo.
Om nou gelijk weer in complotten te denken
Maar dat zou niet logisch zijn, andere media publiceren volop op hun sites hierover.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:43 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb wel het idee dat de media opdracht hebben gekregen terughoudend te zijn. Als de moordenaar(s) wisten dat ze met ex-minister Borst te maken hadden zullen ze deels op het shock-effect uit zijn geweest en op veel media-aandacht.
Ik vind het ook opvallend dat het item er nu al er af is gehaald.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef computergirl het volgende:
Geen idee joh, maar het is natuurlijk wel een minister van staat geweest en niet tante Truus. Misschien heeft de familie er moeite mee of zo.
Om nou gelijk weer in complotten te denken
Qua (sensatie) verslaggeving kan ik me dat wel voorstellen, maar dit gaat om de hulp van het publiek bij het oplossen van een vermeend misdrijf. Dat is iets heel anders.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:43 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb wel het idee dat de media opdracht hebben gekregen terughoudend te zijn. Als de moordenaar(s) wisten dat ze met ex-minister Borst te maken hadden zullen ze deels op het shock-effect uit zijn geweest en op veel media-aandacht.
Eens. Het korte stukje in opsporing verzocht was imo in een poging om de dader(s) de indruk te geven dat ze geen idee hebben en naarstig op zoek zijn naar info, alleen wat sigarettenpeuken uit het bos als aanwijzing hebben enzo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:19 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Ik heb steeds sterker het gevoel dat de Politie iets achter houd.
Ik heb het vage vermoeden dat de Politie allang een daderspoor heeft, maar bewust niets naar "buiten" brengt.
Misschien was het item in opsporing verzocht wel doorgestoken kaart, er werd niet uitvoerig op de zaak in gegaan wat je wel zou verwachten. En was het niet om "tips" te doen, maar eerder of een uitlokking manoeuvre of als een rookgordijn
Ja, misschien moeten we ook wel van iedereen een vingerafdruk en DNA opslaan....quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:18 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vrees dat de criminaliteit tegenwoordig zo ver gevorderd is en zoveel informatie heeft dat ze precies weten hoe ze geen sporen moeten achterlaten. De wet moet verruimd worden, camera's moeten ook gericht worden op de openbare weg.
Logisch.quote:
Gebaseerd op de posts in NWS.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare conclusie?
Dus je haalt posts in andere willekeurige NWS topics aan om hier een conclusie te kunnen droppen die op geen enkele manier uit de reacties blijkt?quote:
Komt nogquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus je haalt posts in andere willekeurige NWS topics aan om hier een conclusie te kunnen droppen die op geen enkele manier uit de reacties blijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |