Het lijkt me daarom dat ze veel meer info moeten hebben wat in die richting zou wijzen... Mijn indruk is dat ze eerlijk gezegd niet zoveel hebben, ook gezien dat Opsporing Verzocht al helemaal amper tot niks specifieks heeft gezegd. Behalve dat er geen braaksporen zijn en dat de auto een blauwe Renault Clio is. Meer dan een getuige oproep was het niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Kennelijk vond de patholoog anatoom genoeg aanwijzingen dat ie de politie toestemming heeft gegeven om te verklaren dat ze waarschijnlijk door een misdrijf om het leven is gekomen.
En dat zeggen ze ook niet zomaar.
vergezocht wel eigenlijk...met zo'n klap op de grond lig je meestal wel in een keer stilquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:36 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat kan wel degelijk hoor als ze stuiptrekkingen heeft gehad....(bijv als gevolg van een epileptische aanval). Als je met je gezicht op de grond ligt, dan is het niet ondenkbeeldig dat je met je knokkels over de betonnen vloer kan schuren als gevolg van stuiptrekkingen.
Dat laatste hoeft niet hoor. En je kan dit ook niet uitsluiten...quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:40 schreef Re het volgende:
[..]
vergezocht wel eigenlijk...met zo'n klap op de grond lig je meestal wel in een keer stil
Het lijkt me wel een sjieke buurt, dus er zullen vast camerabeelden zijn van die avond, en wie weet had haar eigen woning ook opname apparatuur en moeten ze al die beelden nog bestuderen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het lijkt me daarom dat ze veel meer info moeten hebben wat in die richting zou wijzen... Mijn indruk is dat ze eerlijk gezegd niet zoveel hebben, ook gezien dat Opsporing Verzocht al helemaal amper tot niks specifieks heeft gezegd. Behalve dat er geen braaksporen zijn en dat de auto een blauwe Renault Clio is. Meer dan een getuige oproep was het niet.
Het aantal tips tot nu toe is verder nogal mager..., er is kennelijk maar bitter weinig gezien.
Ik hoop het....Maar dan kunnen ze dat nu toch allang hebben bekeken? En evt verdachte beelden c.q. getuigen hadden dan toch gisteren bij Opsporing Verzocht getoond kunnen worden?quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een sjieke buurt, dus er zullen vast camerabeelden zijn van die avond, en wie weet had haar eigen woning ook opname apparatuur en moeten ze al die beelden nog bestuderen.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Er zijn kennelijk geen schotwonden en/of kruidsporen gevonden.
Hmm dat is op zich wel te verklaren, stel sommige buren hadden wel camera's, dan;quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:07 schreef Loekie1 het volgende:
Andere woningen kunnen daar wel camara's hebben en dan zou je denken dat ze kunnen zien welke auto's voorbij gereden zijn. Maar zelfs daar zeggen ze niets over.
Kruit is verwant met kruid, maar wordt thans gebruikt in de betekenis van "poeder"quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:23 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]![]()
Kruidsporen? Moet Els Borst dan met peper en zout o.i.d. worden bestrooid?![]()
![]()
Het gaat hier om een mens, niet een vis![]()
Terechtquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kruit is verwant met kruid, maar wordt thans gebruikt in de betekenis van "poeder"
Een beetje flauw, vind je zelf ook niet?.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kruit is verwant met kruid, maar wordt thans gebruikt in de betekenis van "poeder"
Een beetje flauw, vind je zelf ook niet?.
Het kruidenvrouwtje?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:21 schreef SeLang het volgende:
Ik moest ook denken aan Klazien uit Zalk
Tegen flauwheid kan je weer kruiden innemenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:26 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]Te flauw voor woorden zelfs
![]()
Ik heb een zelfbeheersingsprobleemsorry
Koriander mij
Misschien heeft de politie al een verdachte op het oog ?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef Chazr het volgende:
Het item over Els Borst van gisteravod is verwijderd van de site van Opsporing Verzocht ?!
http://avro.nl/opsporingverzocht/
hmmm vreemd en wazig. Het was al een mysterieuze zaak en het word er niet duidelijker op.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef Chazr het volgende:
Het item over Els Borst van gisteravod is verwijderd van de site van Opsporing Verzocht ?!
klopt, als los item kon ik het vanmorgen niet vinden, maar het is niet uit de aflevering geknipt en die kon ik (vanmorgen in elk geval) wel bekijken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef Chazr het volgende:
Wie weet. Uitzending van gisteren deed mij denken aan die Crime Watch poppenkast van vorig jaar in het kader van Madeleine McCannquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:19 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Misschien was het item in opsporing verzocht wel doorgestoken kaart, er werd niet uitvoerig op de zaak in gegaan wat je wel zou verwachten. En was het niet om "tips" te doen, maar eerder of een uitlokking manoeuvre of als een rookgordijn
Raar... als je zoekt op Bilthoven worden er ook geen items weergegeven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef Chazr het volgende:
Misschien alleen om sensatiezoekers af te weren?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Raar... als je zoekt op Bilthoven worden er ook geen items weergegeven.
Zodat het item van gisteren waarin men getuigen vraagt die daar tussen 8 en 10 februari geweest zijn niet viral gaat?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Misschien alleen om sensatiezoekers af te weren?
Ik ben niet degene die in complotten denkt, ik vind het alleen vreemd dat het item van de site verdwenen is, als het daar überhaupt al stond, want geen reconstructie en dergelijke natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef computergirl het volgende:
Geen idee joh, maar het is natuurlijk wel een minister van staat geweest en niet tante Truus. Misschien heeft de familie er moeite mee of zo.
Om nou gelijk weer in complotten te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |