Lijkt me vergezocht...Dan lijkt me dat de boosheid via een andere weg zou kanaliseren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus als iemand van de familie het er niet mee eens was, maarja dat is allemaal weer speculatie
Kennelijk vond de patholoog anatoom genoeg aanwijzingen dat ie de politie toestemming heeft gegeven om te verklaren dat ze waarschijnlijk door een misdrijf om het leven is gekomen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van euthanasie, maar de procedure is denk is toch behoorlijk (en terecht) streng.
Verder kan een evt inbreker voor de aanvang van z'n "werkzaamheden" zijn gehinderd door thuiskomst van Els en in paniek haar heeft neergeslagen....Dus dat er geen braaksporen zijn wil niet zeggen dat je dit scenario kan uitsluiten.
Politie zal als gebruikelijk meerdere scenario's open houden...tot zelfs een politieke moord.
Als ze doodgeslagen is op haar hoofd en als ze gevolg daarvan hard met haar hoofd tegen de grond is geslagen, dan zou je dat bij sectie volgens mij moeten kunnen zien. Bijvoorbeeld twee plaatsen van impact, een van de slag en eentje van de val.
Een evt verwurging moet je ook bij sectie m.i. kunnen zien...
Er zijn kennelijk geen schotwonden en/of kruidsporen gevonden. Ook geen steekwonden.
Als er niet meer gevonden is dan wat tot nu toe bekend is, betwijfel ik ten zeerste of het wel een misdrijf is geweest.
Lijkt me vergezocht maar stel dat het waar is, zou zo'n simpele ziel dan niet eerder naar de uitvoerder (verantwoordelijke arts) gaan dan naar de beleidsmaker? Dat soort mensen redeneert in directe oorzaak - gevolg denk ik en niet via een omweg. En ik heb niet gehoord van een onopgeloste moord op een arts?quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus als iemand van de familie het er niet mee eens was, maarja dat is allemaal weer speculatie
mocht dat wat in de televaag stond waar zijn dan lijkt het me dat als je facedown zo hard valt dat je neus niet meer zichtbaar is (wat alleen kan als je bewusteloos bent geraakt) dan zul je ook geen schade hebben aan je knokkels...quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:16 schreef Webschip het volgende:
[..]
Lijkt me vergezocht...Dan lijkt me dat de boosheid via een andere weg zou kanaliseren.
Dat kan wel degelijk hoor als ze stuiptrekkingen heeft gehad....(bijv als gevolg van een epileptische aanval). Als je met je gezicht op de grond ligt, dan is het niet ondenkbeeldig dat je met je knokkels over de betonnen vloer kan schuren als gevolg van stuiptrekkingen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:33 schreef Re het volgende:
[..]
mocht dat wat in de televaag stond waar zijn dan lijkt het me dat als je facedown zo hard valt dat je neus niet meer zichtbaar is (wat alleen kan als je bewusteloos bent geraakt) dan zul je ook geen schade hebben aan je knokkels...
Het lijkt me daarom dat ze veel meer info moeten hebben wat in die richting zou wijzen... Mijn indruk is dat ze eerlijk gezegd niet zoveel hebben, ook gezien dat Opsporing Verzocht al helemaal amper tot niks specifieks heeft gezegd. Behalve dat er geen braaksporen zijn en dat de auto een blauwe Renault Clio is. Meer dan een getuige oproep was het niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Kennelijk vond de patholoog anatoom genoeg aanwijzingen dat ie de politie toestemming heeft gegeven om te verklaren dat ze waarschijnlijk door een misdrijf om het leven is gekomen.
En dat zeggen ze ook niet zomaar.
vergezocht wel eigenlijk...met zo'n klap op de grond lig je meestal wel in een keer stilquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:36 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat kan wel degelijk hoor als ze stuiptrekkingen heeft gehad....(bijv als gevolg van een epileptische aanval). Als je met je gezicht op de grond ligt, dan is het niet ondenkbeeldig dat je met je knokkels over de betonnen vloer kan schuren als gevolg van stuiptrekkingen.
Dat laatste hoeft niet hoor. En je kan dit ook niet uitsluiten...quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:40 schreef Re het volgende:
[..]
vergezocht wel eigenlijk...met zo'n klap op de grond lig je meestal wel in een keer stil
Het lijkt me wel een sjieke buurt, dus er zullen vast camerabeelden zijn van die avond, en wie weet had haar eigen woning ook opname apparatuur en moeten ze al die beelden nog bestuderen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het lijkt me daarom dat ze veel meer info moeten hebben wat in die richting zou wijzen... Mijn indruk is dat ze eerlijk gezegd niet zoveel hebben, ook gezien dat Opsporing Verzocht al helemaal amper tot niks specifieks heeft gezegd. Behalve dat er geen braaksporen zijn en dat de auto een blauwe Renault Clio is. Meer dan een getuige oproep was het niet.
Het aantal tips tot nu toe is verder nogal mager..., er is kennelijk maar bitter weinig gezien.
Ik hoop het....Maar dan kunnen ze dat nu toch allang hebben bekeken? En evt verdachte beelden c.q. getuigen hadden dan toch gisteren bij Opsporing Verzocht getoond kunnen worden?quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een sjieke buurt, dus er zullen vast camerabeelden zijn van die avond, en wie weet had haar eigen woning ook opname apparatuur en moeten ze al die beelden nog bestuderen.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Er zijn kennelijk geen schotwonden en/of kruidsporen gevonden.
Hmm dat is op zich wel te verklaren, stel sommige buren hadden wel camera's, dan;quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:07 schreef Loekie1 het volgende:
Andere woningen kunnen daar wel camara's hebben en dan zou je denken dat ze kunnen zien welke auto's voorbij gereden zijn. Maar zelfs daar zeggen ze niets over.
Kruit is verwant met kruid, maar wordt thans gebruikt in de betekenis van "poeder"quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:23 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]![]()
Kruidsporen? Moet Els Borst dan met peper en zout o.i.d. worden bestrooid?![]()
![]()
Het gaat hier om een mens, niet een vis![]()
Terechtquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kruit is verwant met kruid, maar wordt thans gebruikt in de betekenis van "poeder"
Een beetje flauw, vind je zelf ook niet?.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kruit is verwant met kruid, maar wordt thans gebruikt in de betekenis van "poeder"
Een beetje flauw, vind je zelf ook niet?.
Het kruidenvrouwtje?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:21 schreef SeLang het volgende:
Ik moest ook denken aan Klazien uit Zalk
Tegen flauwheid kan je weer kruiden innemenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:26 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]Te flauw voor woorden zelfs
![]()
Ik heb een zelfbeheersingsprobleemsorry
Koriander mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |