Beter noem je zijn naam niet anders komt hij zo weer hier heen. Weet je nog, tis dat Knut op vakantie was toenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die Etsu zeker? Echt een rasmongool is dat ja.
Ik zou een superieure mod zijn dat zonder meer.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd om een LIttlerabbit-campange te starten!
Lekker Etsu in discussie laten gaan met HMF.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter noem je zijn naam niet anders komt hij zo weer hier heen. Weet je nog, tis dat Knut op vakantie was toen
Ik sta achter je.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou een superieure mod zijn dat zonder meer.
Wil jij daar niet heen? Dan Knut hier modquote:Op maandag 17 februari 2014 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd om een LIttlerabbit-campange te starten!
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter noem je zijn naam niet anders komt hij zo weer hier heen. Weet je nog, tis dat Knut op vakantie was toen
Kan die Japanfetisj in je niet gewoon dood?quote:
Hallo Loek. Jij bent een kabouter.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil jij daar niet heen? Dan Knut hier mod
Japanquote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan die Japanfetisj in je niet gewoon dood?
Voor de rest ben je echt een prima gozer. Alleen dat belachelijke kutland steeds
Soms zit alles tegen ja, Ik heb gister een matige spaanse linksbuiten gekocht zodat ik met een spaans middenveld kan spelen af en toe, Mijn IF Pellé is goed zit alleen in een kut team.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Vijf is gewoon gemiddeld.
Zit nu in 6 omdat niets meer lukt, geen grap ze kunnen geen ballen meer aannemen.
Zal wel een keer een filmpje maken moet je maar kijken, Robben die eraf word gelopen (op snelheid) door Terry wtf.
Misschien controller gaar of zo want ze rennen ook best wel heel houterig alsof je een skillmove maakt en dan constant.
Etsu, het klinkt nu al Japans. Ergo:quote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker Etsu in discussie laten gaan met HMF.
Mijn ex kwam er compleet verknipt vandaan. Nee bedankt.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japan![]()
Ga er ook eens op vakantie man.
Heb je Pelle in een Spaans team?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Soms zit alles tegen ja, Ik heb gister een matige spaanse linksbuiten gekocht zodat ik met een spaans middenveld kan spelen af en toe, Mijn IF Pellé is goed zit alleen in een kut team.
Ik ben eerder geneigd de schuld daarvan bij jou te leggen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn ex kwam er compleet verknipt vandaan. Nee bedankt.
Nee ik heb een premier league en een Nederlands team.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je Pelle in een Spaans team?![]()
Dan moet je wel verdomde goed zijn als je in 5 speelt
Vraag het eens aan A.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben eerder geneigd de schuld daarvan bij jou te leggen.
Dat is wat Japan met je doet ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn ex kwam er compleet verknipt vandaan. Nee bedankt.
Lekker manquote:Op maandag 17 februari 2014 13:13 schreef DonRaja het volgende:
Ben trouwens helemaal enthousiast over mijn tripje naar KL.![]()
Eindelijk weer eens een échte vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |