ja, tering hequote:
WTF?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
nvm, ik hoor net dat je een binnenstebuiten gekeerde penis hebt.
Mij hossel je sowieso niet door te vragen om pics van m'n vagina schatquote:Op maandag 17 februari 2014 15:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ja, tering he
denk ik net chima van fok gehosseld te hebben\
krijg ik deze lul
of vagina ik weet het niet meer
quote:
yh rightquote:Op maandag 17 februari 2014 15:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mij hossel je sowieso niet door te vragen om pics van m'n vagina schat.
Better luck next time.
DonnieDomboquote:Op maandag 17 februari 2014 16:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
yh right
gelijk dm sturen ditdat
En dat vind je erg omdat? Want dan kan ze niet met jou neuken zeker?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
weer een leuk meisje verloren aan lesbienisme
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jmmr
Ik zou wel met haar willen knuffelen enzo, maar de kans is klein dat ik haar überhaupt ooit ontmoet denk ik. En dan ben ik van het geslacht waar zij op valt. Dus ja, dat zegt wel genoeg.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dat vind je erg omdat? Want dan kan ze niet met jou neuken zeker?gast flikker toch op
Dat is toch helemaal niet erg? Je kunt toch best klaarkomen op iemand die lesbisch is? Of wordt ze daar opeens minder knap en aantrekkelijk en sexy door?quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:10 schreef DrDentz het volgende:
En ik had me nog zo hard af zitten trekken bij de douchescenes van Beyond 2 Souls..
Nu vind ik het een smerig wijf eigenlijk met veel haar onder de oksels waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet erg? Je kunt toch best klaarkomen op iemand die lesbisch is? Of wordt ze daar opeens minder knap en aantrekkelijk en sexy door?
Ze ziet er nog steeds hetzelfde uit zag ik op foto's. Dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ze is al die tijd al lesbisch geweest he, ze komt er nu alleen mee naar buiten. Het is niet dat omdat ze lesbisch is ze haar uiterlijk nu compleet gaat omgooien, anders had je het al wel eerder gezien. Volgens mij blijft ze qua uiterlijk gewoon een meisje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nu vind ik het een smerig wijf eigenlijk met veel haar onder de oksels waarschijnlijk
Ja nee maar ik bedoel ik heb ook eerder topics gezien dat ze een actrice posten en dan zeggen boohoe ze gaat trouwenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou wel met haar willen knuffelen enzo, maar de kans is klein dat ik haar überhaupt ooit ontmoet denk ik. En dan ben ik van het geslacht waar zij op valt. Dus ja, dat zegt wel genoeg.
Ik denk dat het vooral het fantaseren is. En dat dat misschien moeilijker is als iemand al "bezet" is ofzo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja nee maar ik bedoel ik heb ook eerder topics gezien dat ze een actrice posten en dan zeggen boohoe ze gaat trouwen![]()
Echt want anders had je de actrice wel gehad hoor![]()
![]()
Die kleren zijn ook vrij lesboquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:58 schreef DrDentz het volgende:
Ellen Page op mijn bezoekuurtje:
[ afbeelding ]
Ellen Page ik heb gehoord dat jij zogenaamd lesbisch bent?
'Nou uhh kijk uhh het zit zo uhh..'
Nee! Zwijg!
'....'
Geef antwoord! Waarom?
'Het spijt me dokter! Ik ben al geen lesbi meer!'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |