Wow, alsof Turken achter het stuur alleen al niet gevaarlijk genoeg zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, sommige Turken hebben gewoon schijt aan het leven van anderen. Ook nooit ruzie gaan maken in het verkeer in Turkije. Vorig jaar meegemaakt dat de bestuurder van een auto die net een busje achterop had gehad de andere 'pezevenk' noemde, waarop de bestuurder van het busje helemaal flipte en een mes trok. En wij zaten daar aan de andere kant van de weg op het rode stoplicht te wachten. Ik wist niet wat ik meemaakte. Gelijk kwamen andere mensen de twee uit elkaar halen, anders had de 'pezevenk'-roeper het niet na kunnen vertellen.
Vind je 3,2km al te ver? Tssk...quote:Op maandag 17 februari 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
Waarom wonen leuke mensen altijd mijlenver. =(
Nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vind je 3,2km al te ver? Tssk...
Zeg Typ dat dan.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee.![]()
![]()
Ik heb het over mijn internetvrienden in Malaysia, japan, korea enz.
Catfish much?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee.![]()
![]()
Zal het onthouden voor de volgende keer!quote:
Waarom catfish? Zijn gewoon friends die ik ken van toen ik nog veel gamede. Wil niet met ze daten ofzo.quote:
Jij zei dat je kort was, kleiner dan je ma en daardoor niet fatsoenlijk op het toilet kon. Je was circa 1.55m.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:01 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHA, hoe weet jij nou weer dat ik klein ben.
Ik zou dit ook willen weten.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Kun je op Facebook je activiteiten verbergen voor sommige vrienden? Ik heb namelijk liever dat sommige medestudenten die ik in mijn lijst heb foto's (van bijvoorbeeld familie) die ik like of andere activiteiten niet kunnen zien, dus dat het niet op hun startpagina verschijnt.
Of Roosendaalquote:Op maandag 17 februari 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee.![]()
![]()
Waarom kun jij niet lief voor mij zijn.quote:
Dat kan ja. Je moet een vriendenlijst aanmaken, en daar mensen in stoppen.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Kun je op Facebook je activiteiten verbergen voor sommige vrienden? Ik heb namelijk liever dat sommige medestudenten die ik in mijn lijst heb foto's (van bijvoorbeeld familie) die ik like of andere activiteiten niet kunnen zien, dus dat het niet op hun startpagina verschijnt.
Hhhh oja.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij zei dat je kort was, kleiner dan je ma en daardoor niet fatsoenlijk op het toilet kon. Je was circa 1.55m.
ewww roosendaalquote:Op maandag 17 februari 2014 19:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Of Roosendaal
[..]
Waarom kun jij niet lief voor mij zijn.Wallah, ik heb zoveel l7ob voor jou en jij breekt mijn hart elke keer.
Pas maar op met wat voor gegevens je achterlaat. Er liet een Turk in dit topic zijn naam achter en plaatste een foto in US, ik heb toen gezegd voor de grap dat ik hem kende en noemde zijn naam, bleef hij mij telkens DMen; "Wie ben jij nu dan", "vertel dan wie jij bent", "wie ben jij nu" en ik antwoordde telkens met:"olum hala tanimadim mi"(weet je nog steeds niet wie ik ben?). Ging echt een week door zoquote:
Gewoon geen FB-vriendschap aangaan met mensen van wie je niet wil dat ze meer over je te weten (kunnen) komen.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Hhhhhhhh arme gastquote:Op maandag 17 februari 2014 19:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Pas maar op met wat voor gegevens je achterlaat. Er liet een Turk in dit topic zijn naam achter en plaatste een foto in US, ik heb toen gezegd voor de grap dat ik hem kende en noemde zijn naam, bleef hij mij telkens DMen; "Wie ben jij nu dan", "vertel dan wie jij bent", "wie ben jij nu" en ik antwoordde telkens met:"olum hala tanimadim mi"(weet je nog steeds niet wie ik ben?). Ging echt een week door zo![]()
S, als je dit leest
Thnx!quote:Op maandag 17 februari 2014 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat kan ja. Je moet een vriendenlijst aanmaken, en daar mensen in stoppen.
Het zijn mensen die mij een verzoek hebben gestuurd waarmee ik in een werkgroep heb gezeten of nog steeds zit. Kan het moeilijk afwijzen. Oké, je hoeft niet met elkaar bevriend te zijn als je samen in een groep op FB zit, maar toch.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon geen FB-vriendschap aangaan met mensen van wie je niet wil dat ze meer over je te weten (kunnen) komen.
Ik kreeg ook vandaag te horne van iemand " mooie schattige foto's", terwijl dat niet bedoeld was voor iedereen. Zelfs mensen die geen vrienden waren konden het zienquote:Op maandag 17 februari 2014 20:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Thnx! [ afbeelding ]
[..]
Het zijn mensen die mij een verzoek hebben gestuurd waarmee ik in een werkgroep heb gezeten of nog steeds zit. Kan het moeilijk afwijzen. Oké, je hoeft niet met elkaar bevriend te zijn als je samen in een groep op FB zit, maar toch.
Ahlul nipponquote:Op maandag 17 februari 2014 20:17 schreef Crip het volgende:
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Hoezo kan je dat moeilijk afwijzen? Gewoon verzoek negeren. Als de persoon later vraagt waarom je zijn vriendschapsverzoek niet hebt geaccepteerd vertel je gewoon de waarheid ("Ik heb alleen mensen op FB zitten die ik privé ook goed ken.").quote:Op maandag 17 februari 2014 20:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Het zijn mensen die mij een verzoek hebben gestuurd waarmee ik in een werkgroep heb gezeten of nog steeds zit. Kan het moeilijk afwijzen. Oké, je hoeft niet met elkaar bevriend te zijn als je samen in een groep op FB zit, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |