Turkije heeft de laatste jaren wel enorme vorderingen gemaakt op het gebied van gezondheidszorg, vooral particuliere ziekenhuizen en klinieken. Het is kwalitatief ook erg goed.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zie mijn reactie hierbovenprecies de reden waarom ik er niet over droom. Wij kennen het alleen als vakantie land. Wie van ons heeft er überhaupt gewerkt. Zijn jullie wel eens in een devlet hastanesi geweest?
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef Arcadia het volgende:
Ja maar als het iets is ga je dat toch wel proberen?
Devlet hastanesi... 1 woord: vreselijk!quote:Op maandag 17 februari 2014 11:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zie mijn reactie hierbovenprecies de reden waarom ik er niet over droom. Wij kennen het alleen als vakantie land. Wie van ons heeft er überhaupt gewerkt. Zijn jullie wel eens in een devlet hastanesi geweest?
Nee, niks ontvangen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef Bortecinem het volgende:
Xaban, heb je mijn DM ontvangen? Heb hem twee keer verstuurd maar ik zie niks tussen mijn DM historie.
@Arcadia, ALS ik de baan krijg, dan ga ik het proberen. Het is niet dat ik een contract voor levenslang aanga, niet?
Daarom noemde ik ook expres alleen de devlet hastanesiquote:Op maandag 17 februari 2014 12:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turkije heeft de laatste jaren wel enorme vorderingen gemaakt op het gebied van gezondheidszorg, vooral particuliere ziekenhuizen en klinieken. Het is kwalitatief ook erg goed.
Ik wil hier eerst een opleiding volgen..quote:Op maandag 17 februari 2014 13:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Om langer dan tijdelijk daar te blijven
Wat ben je van plan?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil hier eerst een opleiding volgen..
Daar een tijdje blijven, dan weer terug naar NL verder met school. En daarna zie ik wel wat ik doe.quote:
Ja, daar zijn ze goed in. Veel onnodige onderzoekjes.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:44 schreef Bortecinem het volgende:
Particuliere gezondheidszorg hebben ons uitgebuit. Slechte ervaring mee...
Het is dat er twee kinderen meereden, anders had ik een of andere gast wel teruggepakt. Die idioot bracht mij en mijn passagiers in gevaar door mij rechts in te halen terwijl ik mijn inhaalactie aan het afmaken was.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, sommige Turken hebben gewoon schijt aan het leven van anderen. Ook nooit ruzie gaan maken in het verkeer in Turkije. Vorig jaar meegemaakt dat de bestuurder van een auto die net een busje achterop had gehad de andere 'pezevenk' noemde, waarop de bestuurder van het busje helemaal flipte en een mes trok. En wij zaten daar aan de andere kant van de weg op het rode stoplicht te wachten. Ik wist niet wat ik meemaakte. Gelijk kwamen andere mensen de twee uit elkaar halen, anders had de 'pezevenk'-roeper het niet na kunnen vertellen.
Ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik zou die trein smashen.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had je wel een aanslag gepkeegd hè?
HAHA, hoe weet jij nou weer dat ik klein ben.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hahaha zo'n kleine hobbelende penguin die rent
Uff/oeff zelfde toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zeggen mocros ook ufff, of ben je stiekem tuuurk?
Wow, alsof Turken achter het stuur alleen al niet gevaarlijk genoeg zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, sommige Turken hebben gewoon schijt aan het leven van anderen. Ook nooit ruzie gaan maken in het verkeer in Turkije. Vorig jaar meegemaakt dat de bestuurder van een auto die net een busje achterop had gehad de andere 'pezevenk' noemde, waarop de bestuurder van het busje helemaal flipte en een mes trok. En wij zaten daar aan de andere kant van de weg op het rode stoplicht te wachten. Ik wist niet wat ik meemaakte. Gelijk kwamen andere mensen de twee uit elkaar halen, anders had de 'pezevenk'-roeper het niet na kunnen vertellen.
Vind je 3,2km al te ver? Tssk...quote:Op maandag 17 februari 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
Waarom wonen leuke mensen altijd mijlenver. =(
Nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vind je 3,2km al te ver? Tssk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |