abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136805558
Klinkt als een callcenter.

Locatie is ook belangrijk, als je in je memleket zit is het goedkoop/gratis maar in Istanbul oid is het veel duurder denk ik dan.
pi_136805607
Zie DM.
pi_136805797
@zarGon

(Ik kan je niet quoten)

Echt een eye-opener. Thanks men. :')

Uitgekauwde cliches. Denk jij nou echt dat ik dat niet zelf kon bedenken? Lees mijn vorige reacties svp
pi_136805942
Gewoon doen Borte. We horen het wel als het een goede keus was, dan komen wij ook.
pi_136806465
Xaban, heb je mijn DM ontvangen? Heb hem twee keer verstuurd maar ik zie niks tussen mijn DM historie.

@Arcadia, ALS ik de baan krijg, dan ga ik het proberen. Het is niet dat ik een contract voor levenslang aanga, niet? :P
pi_136806563
Ja maar als het iets is ga je dat toch wel proberen?
pi_136806626
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:39 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Zie mijn reactie hierboven :) precies de reden waarom ik er niet over droom. Wij kennen het alleen als vakantie land. Wie van ons heeft er überhaupt gewerkt. Zijn jullie wel eens in een devlet hastanesi geweest?
Turkije heeft de laatste jaren wel enorme vorderingen gemaakt op het gebied van gezondheidszorg, vooral particuliere ziekenhuizen en klinieken. Het is kwalitatief ook erg goed.
pi_136806633
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef Arcadia het volgende:
Ja maar als het iets is ga je dat toch wel proberen?
Hoe bedoel je?
pi_136807263
quote:

[..]

Zie mijn reactie hierboven :) precies de reden waarom ik er niet over droom. Wij kennen het alleen als vakantie land. Wie van ons heeft er überhaupt gewerkt. Zijn jullie wel eens in een devlet hastanesi geweest?
Devlet hastanesi... 1 woord: vreselijk!

Particuliere gezondheidszorg is wel uitmuntend! :)
pi_136807367
Particuliere gezondheidszorg hebben ons uitgebuit. Slechte ervaring mee...
pi_136807851
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef Bortecinem het volgende:
Xaban, heb je mijn DM ontvangen? Heb hem twee keer verstuurd maar ik zie niks tussen mijn DM historie.

@Arcadia, ALS ik de baan krijg, dan ga ik het proberen. Het is niet dat ik een contract voor levenslang aanga, niet? :P
Nee, niks ontvangen.
pi_136807874
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:20 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Turkije heeft de laatste jaren wel enorme vorderingen gemaakt op het gebied van gezondheidszorg, vooral particuliere ziekenhuizen en klinieken. Het is kwalitatief ook erg goed.
Daarom noemde ik ook expres alleen de devlet hastanesi :) Afgelopen zomer ben ik er geweest :r
Particuliere ziekenhuizen zijn inderdaad kwalitatie erg goed, echter wel uitbuiters.
pi_136807920
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:20 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Om langer dan tijdelijk daar te blijven
pi_136808011
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:04 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Om langer dan tijdelijk daar te blijven
Ik wil hier eerst een opleiding volgen.. :P
pi_136808031
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:08 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik wil hier eerst een opleiding volgen.. :P
Wat ben je van plan?
pi_136808045
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:09 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Wat ben je van plan?
Daar een tijdje blijven, dan weer terug naar NL verder met school. En daarna zie ik wel wat ik doe.
pi_136808639
Maar ook gewoon de Turkse mentaliteit, tuurlijk is niet iedereen zo, maar hier zal je dat niet tegenkomen.

Ons zoon, toen pas anderhalf oud, was in zijn vinger gestoken door een wesp. Kliniek gebeld om te vragen of we langs kunnen komen, hun advies was om langs acil te gaan :'(

Naja, ok, devlet hastanesi is met de taxi 5 minuten. Wij taxi geregeld, komen we aan bij acil servis, waar ook de ambulances aankomen. Komen we net aan, net dat we willen uitstappen (maar we moeten ook nog betalen), komt een ambulance met sirenes achter ons.

Een normaal mens zou op dat moment zijn taxi 3 meter verder opzetten, dat van ons is tenslotte niet levensbedreigend. Maar het boeit hem geen fuck, gewoon rustig aan, 10 lira abi... Wij snel betalen en uitstappen, komt een oud vent shakend uit de ambulance....
pi_136809513
Ja, sommige Turken hebben gewoon schijt aan het leven van anderen. Ook nooit ruzie gaan maken in het verkeer in Turkije. Vorig jaar meegemaakt dat de bestuurder van een auto die net een busje achterop had gehad de andere 'pezevenk' noemde, waarop de bestuurder van het busje helemaal flipte en een mes trok. En wij zaten daar aan de andere kant van de weg op het rode stoplicht te wachten. Ik wist niet wat ik meemaakte. Gelijk kwamen andere mensen de twee uit elkaar halen, anders had de 'pezevenk'-roeper het niet na kunnen vertellen.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheMagnificent op 17-02-2014 14:06:00 ]
pi_136811191
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:44 schreef Bortecinem het volgende:
Particuliere gezondheidszorg hebben ons uitgebuit. Slechte ervaring mee...
Ja, daar zijn ze goed in. Veel onnodige onderzoekjes. :P

Ik weet nog dat ik anderhalf jaar geleden naar een kinderziekenhuis (devlet) in Istanbul ging me mijn achterneef. Zijn dochter was onwel geworden.

Afgenomen bloed moet je zelf naar het lab wegbrengen. Vervolgens moet je de uitslag zelf ophalen en aan de arts geven. :') Dat heb ik allemaal gedaan zodat hij bij zijn dochter kon blijven. :{
pi_136811341
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, sommige Turken hebben gewoon schijt aan het leven van anderen. Ook nooit ruzie gaan maken in het verkeer in Turkije. Vorig jaar meegemaakt dat de bestuurder van een auto die net een busje achterop had gehad de andere 'pezevenk' noemde, waarop de bestuurder van het busje helemaal flipte en een mes trok. En wij zaten daar aan de andere kant van de weg op het rode stoplicht te wachten. Ik wist niet wat ik meemaakte. Gelijk kwamen andere mensen de twee uit elkaar halen, anders had de 'pezevenk'-roeper het niet na kunnen vertellen.
Het is dat er twee kinderen meereden, anders had ik een of andere gast wel teruggepakt. Die idioot bracht mij en mijn passagiers in gevaar door mij rechts in te halen terwijl ik mijn inhaalactie aan het afmaken was. :r
pi_136813708
Van 8.30 tot 20.00 les, alhamdulilah :'(
pi_136814602
quote:

[..]

Ja. :') Wat een drama. Bloed op de bedden en zo. Vanaf nu alleen nog maar naar özel. :N
pi_136819379
Kun je op Facebook je activiteiten verbergen voor sommige vrienden? Ik heb namelijk liever dat sommige medestudenten die ik in mijn lijst heb foto's (van bijvoorbeeld familie) die ik like of andere activiteiten niet kunnen zien, dus dat het niet op hun startpagina verschijnt.

[ Bericht 8% gewijzigd door TheMagnificent op 17-02-2014 18:07:50 ]
pi_136819412
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 08:35 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Gelukkig maar, anders had je wel een aanslag gepkeegd hè? :{w
Ik zou die trein smashen. ;)
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 08:38 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Hahaha zo'n kleine hobbelende penguin die rent
HAHA, hoe weet jij nou weer dat ik klein ben.
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:30 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Zeggen mocros ook ufff, of ben je stiekem tuuurk?
Uff/oeff zelfde toch?
pi_136819945
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Wow, alsof Turken achter het stuur alleen al niet gevaarlijk genoeg zijn.
pi_136820334
Waarom wonen leuke mensen altijd mijlenver. =(
pi_136820400
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
Waarom wonen leuke mensen altijd mijlenver. =(
Vind je 3,2km al te ver? Tssk... :{w
pi_136820468
In dit kikkerlandje kan afstand toch geen probleem zijn? :D
pi_136820482
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:35 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Vind je 3,2km al te ver? Tssk... :{w
Nee. :{w :{w :{w Ik heb het over mijn internetvrienden in Malaysia, japan, korea enz. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')