Dit is Nederland he. Consensusdemocratie. Ze lullen gewoon net zo lang tot er een oplossing is waar iedereen zich in kan vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:10 schreef Neuroscience het volgende:
Het zou een erg verkeerd signaal zijn als de buurtbewoners hun zin krijgen en L. weggaat. De boodschap is dan dat als je maar hard genoeg protesteert en dreigt je een pedo uit je buurt kan jagen. Lijkt me ook geen gewenste uitkomst.
Een mod die mij de keel uithangt omdat hij altijd de gebruikers aanvalt. Loopt te strooien met opmerkingen, je generaliseert, het is niet zo, je begrijpt het niet.quote:
Zoals ik al zei, klachten in Feedback.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:14 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Een mod die mij de keel uithangt omdat hij altijd de gebruikers aanvalt. Loopt te strooien met opmerkingen, je generaliseert, het is niet zo, je begrijpt het niet.
Maar tegelijkertijd als mod zelf geen enkele inhoudelijke bijdrage levert aan de discussie in een topic.
En dat irriteert me mateloos. Maar dat is wel duidelijk nu, toch
Wat een sukkel ben je dan ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat ultimatium krijgt nu in ieder geval een staartje:
[..]
Ga lekker in de feedback janken en niet het topic verneuken..quote:
twitter:rachidfinge twitterde op woensdag 19-02-2014 om 19:25:50De gemeente Leiden heeft een samenscholingsverbod ingesteld rond het huis van Benno L. "In het belang van de rust in de wijk" reageer retweet
Dat lijkt me verstandig. De mening van de protesterende buurtbewoners is onderhand wel overgekomenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op woensdag 19-02-2014 om 19:25:50De gemeente Leiden heeft een samenscholingsverbod ingesteld rond het huis van Benno L. "In het belang van de rust in de wijk" reageer retweet
In de BNN test zeker?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiddeld IQ130
Aan de andere kant zou je nooit aan zulke dingen moeten willen toegeven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:32 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dat lijkt me verstandig. De mening van de protesterende buurtbewoners is onderhand wel overgekomen
Ik vrees dat je het gezamelijke IQ bedoeltquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiddeld IQ130
Nee, maar ja, je kunt er vanuit gaan dat Benno L. op deze manier geen rustig leven meer kan leven zolang hij hier woont. Dat kun je nu wellicht de kop in drukken m.b.v. de ME, maar op termijn wordt het bewaken van Benno L. een dure grap.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou je nooit aan zulke dingen moeten willen toegeven.
Alle tokkies van Nederland hebben zich verzameld in Leiden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiddeld IQ130
die mensenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiddeld IQ130
Ik zou toch denken dat die gasten nu wel genoeg aandacht hebben gehad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:57 schreef arjan1112 het volgende:
Die knakker met zijn ultimatum staat i.i.g niet voor de deur daar, want die is in dat tv prog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |