quote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nou ik ga alvast op de stoep liggen ^^
Dat heb ik dan weer nooit. Ik doe niet aan lezen. Als het een goed boek is wacht ik wel op de film.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier ook wat lastig. Dat boek moest uit vannacht^^
Foto staat best scheef.quote:
Ik ben een ontzettende boekenwurmquote:Op maandag 17 februari 2014 11:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nooit. Ik doe niet aan lezen. Als het een goed boek is wacht ik wel op de film.
Ik juist het tegenovergestelde. Hou er totaal niet van. Films en series daar in tegen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben een ontzettende boekenwurm
Ik denk he, dat ze dat bij het *insert schoolnaam* best willen weten. Slim om het zo op internet te zettenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:19 schreef Susteren het volgende:
Niet naar school gaan om foto's af te maken #thuglife
ja enquote:
ff mailtje sturenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk he, dat ze dat bij het *insert schoolnaam* best willen weten. Slim om het zo op internet te zetten
Die kunnen ook wel recht toch? Maakt het een betere snappiequote:
nee, waarom zou ikquote:Op maandag 17 februari 2014 11:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die kunnen ook wel recht toch? Maakt het een betere snappie![]()
Tjonge jonge, jij maakt er een vak van. Recht lullen wat scheef staatquote:Op maandag 17 februari 2014 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, waarom zou ik
telefoonfoto's doe ik totaal niets mee. juist omdat t zn charme heeft zoals ze zijn.
Ligt eraan meestal vind ik verfilmingen van boeken zo enorm slecht ^^quote:Op maandag 17 februari 2014 11:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik juist het tegenovergestelde. Hou er totaal niet van. Films en series daar in tegen.
nou.... ook die mogen scheef blijven staanquote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tjonge jonge, jij maakt er een vak van. Recht lullen wat scheef staat
Check! mee eens, liever zelf de personages in mn hoofd makenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ligt eraan meestal vind ik verfilmingen van boeken zo enorm slecht ^^
Ja, dat weet ik dus niet omdat ik de boeken niet lees. Maar lord of the rings, en the hunger games zijn anders wel toffe films. (waren even de eerste 2 die me te binnen schieten)quote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ligt eraan meestal vind ik verfilmingen van boeken zo enorm slecht ^^
Moest ff een bestandje naar een collega sturen hoor, niet naar de school van Susteren.quote:
Ik vind Tolkien echt een vreselijke schrijver dus daar heb ik weinig of niks over gelezen. De films zelf trokken me ook niet. Ben meer voor Harry Potterquote:Op maandag 17 februari 2014 11:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet omdat ik de boeken niet lees. Maar lord of the rings, en the hunger games zijn anders wel toffe films. (waren even de eerste 2 die me te binnen schieten)
Ik vind verfilmingen vaak zo afgevlakt. Ik zit alleen maar van dit klopt niet, dat hebben ze weg gelatenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
Check! mee eens, liever zelf de personages in mn hoofd maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |