In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Vies.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef OProg het volgende:
Je kan wel zeggen dat Sjek smerig dik is.
Alles wat jij niet wenst, komt toch uit.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze leren het ook nooit he..... Nog steeds Jan Mulder aan tafel....
Jan draagt het programmaquote:Op zondag 16 februari 2014 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben ze nou nóg niet naar jou geluisterd?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is echt gewoon ranzig. Ik liep zonet al mijn TV te poetsen omdat ik een vieze vetvlek zag.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef OProg het volgende:
Je kan wel zeggen dat Sjek smerig dik is.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef Grifte het volgende:
Zaterdag, zag ik de week die in het water lag
Deze post komt mij bekend voor. Herhaling van vanochtend OWS ofzoquote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef Grifte het volgende:
Dit heb je al drie keer gezegd.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef Grifte het volgende:
journalistquote:
Ik overweeg om hem gewoon uit te zetten.quote:
De tenenkrommende Bløf-reclames, die wat te vaak voorbij komen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Deze post komt mij bekend voor. Herhaling van vanochtend OWS ofzo
Op Van Hanegem naquote:Op zondag 16 februari 2014 22:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De beste (sport)columnist in dit land.
Neequote:Op zondag 16 februari 2014 22:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De beste (sport)columnist in dit land.
Klopt, maar dat komen meer reclames: volg OWS via Ned1 en je kent alle reclames voor de komende 3 maanden uit je hoofdquote:Op zondag 16 februari 2014 22:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
De tenenkrommende Bløf-reclames, die wat te vaak voorbij komen.
Dat was legendarischquote:Op zondag 16 februari 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik overweeg om hem gewoon uit te zetten.
Maar voor je het weet gaat het licht uit en mis ik een topshow.
Ik heb een deja-vu bij deze reactie.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:35 schreef Cavaliers het volgende:
Bert van MarwijkWist haarfijn uit te leggen waar de problemen bij HSV lagen; namelijk achterin. Eerste wat hij deed was het halen van een aanvaller en een middenvelder.
Nico Dijkshoorn.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie dan? Van Nijnatten, de Groot?
Ik wacht op het moment dat Bert bij Sjek op schoot gaat zittenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik overweeg om hem gewoon uit te zetten.
Maar voor je het weet gaat het licht uit en mis ik een topshow.
Ik zal de volgende keer melden dat ik op zaterdag vrijer dan de rest ben.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit heb je al drie keer gezegd.
Morgen maakt Derksen hem kapot.quote:
Als die een voetballer onder contract heeft die wel kan voetballenquote:
Vandaag uit Praag een kattenbel?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer melden dat ik op zaterdag vrijer dan de rest ben.
*daarentegenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef Myph. het volgende:
Gert Jan Verbeek daarintegen, krijgt zijn team helemaal op de rails.
Geen idee.Sjoerd maakte zich in ieder geval deze week vrij belachelijk op Twitter.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie dan? Van Nijnatten, de Groot?
Niet dus...quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als die een voetballer onder contract heeft die wel kan voetballen
Doet niets af van zijn kwaliteiten als columnist.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geen idee.Sjoerd maakte zich in ieder geval deze week vrij belachelijk op Twitter.
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaag uit Praag een kattenbel?
twitter:raymondverheije twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 22:08:03Hamburg SV has sacked laziest manager ever Bert van Marwijk. Planning training sessions so he can drive home instead of staying in Hamburg. reageer retweet
Luhukay gaat ook prima bij Hertha na eerder Augsburg.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef Myph. het volgende:
Gert Jan Verbeek daarentegen, krijgt zijn team helemaal op de rails.
Klopt.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Luhukay gaat ook prima bij Hertha na eerder Augsburg.
Ik mis je en een zoen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaag uit Praag een kattenbel?
Kennis van zaken vind ik wel relluvantquote:Op zondag 16 februari 2014 22:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doet niets af van zijn kwaliteiten als columnist.
Raymond Verheijen moeten ze in een klooster neerzetten en nooit meer enig contact laten hebben met de buitenwereld. Irritante kneus dat het is.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:raymondverheije twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 22:08:03Hamburg SV has sacked laziest manager ever Bert van Marwijk. Planning training sessions so he can drive home instead of staying in Hamburg. reageer retweet
Tss, eckte ajacied toch? Dan willen ajacieden toch graag naar hem toe?quote:
van Hamburg dacht ikquote:
Deventer geboren, woont in Meerssenquote:
Pracht-CD is datquote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oranje leiden, ja, dát kan je.
Ik pink een traantje weg.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En morgen, als de postbode mijn huis weer heeft gevonden,
veel liefs uit Hamburg.
Jaquote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet de NOS site het bij jullie?
Jaquote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet de NOS site het bij jullie?
Het is de schuld van Immersquote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank
Zou Bert lachen, zou Bert huilen?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik pink een traantje weg.
De Zeeuwsche zeebonken weten elk hart te raken met zielsplijtende teksten.
quote:
Wat raarquote:
*daarentegenquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou Bert lachen, zou Bert huilen?
Zou Bert zeggen dat Jack een klootzak is?
Ik bied 450.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Collectors item, maar zelfs voor 1000 euro verkoop ik hem niet.
Ik zal het Jessica op het bankie naast me even melden. Even mijn vinger in de chocosaus dippen om van mijn jaloeziegevoelens af te komen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik een zoen krijg en jij niet
Heb je hem in huisquote:Op zondag 16 februari 2014 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Matige selectie, kon Bert niks aan veranderen, niet zijn schuldquote:Op zondag 16 februari 2014 22:44 schreef Cavaliers het volgende:
Hij doet het gewoon weer. Weet haarfijn alle problemen aan te wijzen, maar presteren, ho maar.
Er is een technisch probleem.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Wat raarHier doet ie niks en de rest normaal.
En ook nog een Star trek badgequote:Op zondag 16 februari 2014 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fantastisch aanbod, maar nee.quote:
Wil je van de reet van Jessica afblijven, viezerik.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zal het Jessica op het bankie naast me even melden. Even mijn vinger in de chocosaus dippen om van mijn jaloeziegevoelens af te komen.
Heel Nederland heeft die.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:44 schreef Cavaliers het volgende:
Hij doet het gewoon weer. Weet haarfijn alle problemen aan te wijzen, maar presteren, ho maar.
Oh.. nu val ik toch een beetje door de mand als VI-liefhebber.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fantastisch aanbod, maar nee.
[..]
Wil je van de reet van Jessica afblijven, viezerik.
[..]
Heel Nederland heeft die.
Vergeet mijn Star Trek picknick stoel niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ook nog een Star trek badge
Mino moet ook aanschuiven bij Sjekquote:Op zondag 16 februari 2014 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, Bert zit bij Mino. Daarom nam hij Bouy ook.
Je bent al vroeg kaal xDquote:Op zondag 16 februari 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom geen smartphone?
Je gaat me toch niet zeggen dat je ook geen Gijpvogel hebt?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh.. nu val ik toch een beetje door de mand als VI-liefhebber.
Bert is 61, wat denk je zelfquote:Op zondag 16 februari 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom geen smartphone?
Nee.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je ook geen Gijpvogel hebt?
Na HSV durft hij geen HTC meer te proberenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom geen smartphone?
is het 1960 ?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar goed, als voetbal commercie wordt haak ik af.
VI collectors items zijn voorzichtig gesponsord.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar goed, als voetbal commercie wordt haak ik af.
Ok Hans, dankje.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:51 schreef Shreyas het volgende:
Wie boeit dit gelul, het lijkt wel of ze de Bundesliga proberen te promoten. Het moet over de Eredivisie gaan
Dit duurt inderdaad te lang. Tijd voor voetbal.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:51 schreef Shreyas het volgende:
Wie boeit dit gelul, het lijkt wel of ze de Bundesliga proberen te promoten. Het moet over de Eredivisie gaan
Shreyas, als je het allemaal niet rullevant vindt. Richt dan een eigen omroep op.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:51 schreef Shreyas het volgende:
Misschien doe ik dat nog welquote:Op zondag 16 februari 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shreyas, als je het allemaal niet rullevant vindt. Richt dan een eigen omroep op.
Jijquote:
Neequote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Pelle faalde vandaag. Toch blijft het een god.
quote:
Onzin. Pelle is ook maar een mens hoor ik netquote:Op zondag 16 februari 2014 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Pelle faalde vandaag. Toch blijft het een god.
Transfervrijquote:Op zondag 16 februari 2014 22:55 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel koste Schone Ajax ook alweer?
Niks.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:55 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel koste Schone Ajax ook alweer?
'Hij moet ook naar de WC, en er komt hetzelfde uit als bij ieder ander'quote:Op zondag 16 februari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Pelle is ook maar een mens hoor ik net
20 miljoen als deel van de ruil met Cristiano Ronaldoquote:Op zondag 16 februari 2014 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Schonaldinho gaan we voor 20 miljoen verkopen.
Zeven miljoenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]
oke en hoeveel koste Maher voor PSV?
teveelquote:Op zondag 16 februari 2014 22:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zie ik waar je naar toe wil.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]
te weinigquote:
quote:
Jullie hebben gelijk, het was zeven miljoenquote:
Yep, voor mij ligt de stream er ook uit.quote:
Ik zie de reflectie van Sjek erin. Een beetje zoals het plaatje van Stinho van net.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Dat voorhoofd van Ronald staat zo strak dat het afleidt.
Ook niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk, het was zeven miljoen
ik wou even een bruggetje makenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik waar je naar toe wil.
Waarom heb je geen UI van hem?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Je mag hem hebben. Verweijgod.
Werkt primaquote:
Uiteindelijk niets, zijn assist op El Hamdaoui leverde Ajax een plaats in de CL op, 16 miljoen euro meteen terugverdiendquote:
Team Pursuit weerquote:Op zondag 16 februari 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom heb je geen UI van hem?
Hij had verder geen salaris?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uiteindelijk niets, zijn assist op El Hamdaoui leverde Ajax een plaats in de CL op, 16 miljoen euro meteen terugverdiend
Ik zou willen dat ik zo teringdom was. Dan is het leven een schitterend iets.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uiteindelijk niets, zijn assist op El Hamdaoui leverde Ajax een plaats in de CL op, 16 miljoen euro meteen terugverdiend
Alweer zo'n geweldig Feijenoord talent.quote:
Ja die salariskosten zijn we kwijtquote:
Je bent te achterlijk om op in te gaanquote:Op zondag 16 februari 2014 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alweer zo'n geweldig Feijenoord talent.
Gewoon laten lopen.quote:
Niet zo gefrustreerd doen, jullie zijn één punt uitgelopen op Vitessequote:Op zondag 16 februari 2014 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zo teringdom was. Dan is het leven een schitterend iets.
Ok.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is er volgende week zondag de loting voor de EK-kwalificatie.
Sorry, maar bij mij werkt die stream prima, vind het ongelofelijk iddquote:
Hoe laat? Hopelijk niet tijdens de ijshockeyfinale of het 50 km langlaufenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
ik kan nu al de reacties opnoemen van de bondscoach en spelersquote:Op zondag 16 februari 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zo teringdom was. Dan is het leven een schitterend iets.
19 miljoen*quote:Op zondag 16 februari 2014 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ga de ranglijst bestuderen, mafklapper.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet zo gefrustreerd doen, jullie zijn één punt uitgelopen op Vitesse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |