In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Vies.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef OProg het volgende:
Je kan wel zeggen dat Sjek smerig dik is.
Alles wat jij niet wenst, komt toch uit.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze leren het ook nooit he..... Nog steeds Jan Mulder aan tafel....
Jan draagt het programmaquote:Op zondag 16 februari 2014 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben ze nou nóg niet naar jou geluisterd?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is echt gewoon ranzig. Ik liep zonet al mijn TV te poetsen omdat ik een vieze vetvlek zag.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef OProg het volgende:
Je kan wel zeggen dat Sjek smerig dik is.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef Grifte het volgende:
Zaterdag, zag ik de week die in het water lag
Deze post komt mij bekend voor. Herhaling van vanochtend OWS ofzoquote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef Grifte het volgende:
Dit heb je al drie keer gezegd.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef Grifte het volgende:
journalistquote:
Ik overweeg om hem gewoon uit te zetten.quote:
De tenenkrommende Bløf-reclames, die wat te vaak voorbij komen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Deze post komt mij bekend voor. Herhaling van vanochtend OWS ofzo
Op Van Hanegem naquote:Op zondag 16 februari 2014 22:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De beste (sport)columnist in dit land.
Neequote:Op zondag 16 februari 2014 22:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De beste (sport)columnist in dit land.
Klopt, maar dat komen meer reclames: volg OWS via Ned1 en je kent alle reclames voor de komende 3 maanden uit je hoofdquote:Op zondag 16 februari 2014 22:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
De tenenkrommende Bløf-reclames, die wat te vaak voorbij komen.
Dat was legendarischquote:Op zondag 16 februari 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik overweeg om hem gewoon uit te zetten.
Maar voor je het weet gaat het licht uit en mis ik een topshow.
Ik heb een deja-vu bij deze reactie.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:35 schreef Cavaliers het volgende:
Bert van MarwijkWist haarfijn uit te leggen waar de problemen bij HSV lagen; namelijk achterin. Eerste wat hij deed was het halen van een aanvaller en een middenvelder.
Nico Dijkshoorn.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie dan? Van Nijnatten, de Groot?
Ik wacht op het moment dat Bert bij Sjek op schoot gaat zittenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik overweeg om hem gewoon uit te zetten.
Maar voor je het weet gaat het licht uit en mis ik een topshow.
Ik zal de volgende keer melden dat ik op zaterdag vrijer dan de rest ben.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit heb je al drie keer gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |