Teringkriebels wat een prijzen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:22 schreef Ludacriss het volgende:
Een kaartje voor het langebaan schaatsen in Sotsji kost 6500 Roebels, dat is 135 euro. Geen wonder dat er niemand komt kijken.
Ok, ik dacht dat er op nos.nl altijd de nederlandse tijd stond...quote:Op maandag 17 februari 2014 18:40 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Tijdverschil sotchi 13.30 uitzending in sotchi is het dan 16.30
Hangt af van de tijd van Bergsma.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef Norrage het volgende:
WR voor Kramer morgen? Ik denk dat ie daar op weg gaat.
Ik denk dat ie dat nu wel wilt, puur om zich te bewijzen en de kater weg te spoelen. Ik denk ook dat juist dat de reden is dat ie de 1500m heeft laten schieten. Hij wil niet alleen goud winnen, hij wilt iets legendarisch doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hangt af van de tijd van Bergsma.
Kramer is niet zo van het harder gaan dan strikt noodzakelijk.
Cijfers zijn toch meer jouw ding?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef Arcee het volgende:
Hoe laat finisht de laatste rit zo'n beetje?
Het mag ook in letters.quote:
http://www.schaatsen.nl/U(...)pelen/11-M-10000.pdfquote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef Arcee het volgende:
Hoe laat finisht de laatste rit zo'n beetje?
Zelfs met lijstjes om de rondetijden mee te schrijven.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:43 schreef Montov het volgende:
[..]
http://www.schaatsen.nl/U(...)pelen/11-M-10000.pdf
Volgens mij zei hij ook zoiets in een interview over de wedstrijden van morgen. Wel zonde, ik hou niet van dat gedoseerde.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:35 schreef Aguero het volgende:
Kramer is niet zo van het harder gaan dan strikt noodzakelijk.
Een oom van mij doet dat nog, maar die is al bijna 70 ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:44 schreef Felagund het volgende:
Zelfs met lijstjes om de rondetijden mee te schrijven.Zullen er nog steeds mensen zijn die dat doen?
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:43 schreef Montov het volgende:
http://www.schaatsen.nl/U(...)pelen/11-M-10000.pdf
Geen winst voor Kramer maar een andere NL'er zou ik al heel verrassend vinden. Iedereen had ook op Wüst gerekend dus het kan misschien wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:45 schreef Felagund het volgende:
Dan maar hopen op een WR van Bob de Jong.
Mwah. Ter Mors was vooraf toch ook wel een serieuze kandidaat voor de 1500 m. Die heeft Wust dit seizoen ook wel eens verslagen op die afstand. Kramer is al jaren niet meer geklopt op de 10 km.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Geen winst voor Kramer maar een andere NL'er zou ik al heel verrassend vinden. Iedereen had ook op Wüst gerekend dus het kan misschien wel.
Vorig jaar bij het WK Afstanden in Sochi.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mwah. Ter Mors was vooraf toch ook wel een serieuze kandidaat voor de 1500 m. Die heeft Wust dit seizoen ook wel eens verslagen op die afstand. Kramer is al jaren niet meer geklopt op de 10 km.
Als Bob wint ben ik zo blij. Wat zou dat fantastisch zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 21:45 schreef Felagund het volgende:
Dan maar hopen op een WR van Bob de Jong.
Oke, dat heb ik dan over het hoofd gezien. Vind schaatsen erg leuk, maar kom er nooit toe om alle wedstrijden te volgen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:49 schreef Wombcat het volgende:
Mwah. Ter Mors was vooraf toch ook wel een serieuze kandidaat voor de 1500 m. Die heeft Wust dit seizoen ook wel eens verslagen op die afstand.
Jammer dat Kramer niet eerst rijdt en dan Bergsma. Dan zou Kramer niet kunnen rekenen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:49 schreef Montov het volgende:
Toen durfde Kramer nog niet in het rood te rijden en reed Bergsma na hem.
voor de duidelijk de 10km begint om 14.00quote:Op maandag 17 februari 2014 21:30 schreef hiburg het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat er op nos.nl altijd de nederlandse tijd stond...
Als Bergsma bijvoorbeeld 12.46 rijdt, weet Kramer donders goed welke rondetijden hij moet rijden om te winnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:55 schreef Montov het volgende:
Kramer moet op een steady state rijden, en halverwege laat Kemkers zien welke rondetijd hij moet rijden om te winnen. Meer is er niet nodig denk ik
twitter:NewsBreaker twitterde op maandag 17-02-2014 om 21:34:51SOCHI PROBS: Cam catches cat falling through the ceiling at the speed skating arena deadsp.in/H9vxWUn @Deadspin
reageer retweet
Toch zou ik dat wel een domper vinden. Dat je je op een EK/NK oid. spaart snap ik wel, maar zeker een Kramer kan een gouden medaille kracht bij zetten door een historische race te rijden waar hij een super tijd neer zet.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:55 schreef Montov het volgende:
Kramer moet op een steady state rijden, en halverwege laat Kemkers zien welke rondetijd hij moet rijden om te winnen. Meer is er niet nodig denk ik
Waar is de kat?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:57 schreef hole1988 het volgende:
twitter:NewsBreaker twitterde op maandag 17-02-2014 om 21:34:51SOCHI PROBS: Cam catches cat falling through the ceiling at the speed skating arena deadsp.in/H9vxWUn @Deadspin [ link | afbeelding ] reageer retweet
En nu heeft ie zelfs lang haar.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan al niet meer fout gaan! #zinin #BobGoud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |