Dat denk ik niet, want er missen er een heel aantal.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:15 schreef wolfrolf het volgende:
Dit is trouwens het 200e 3FM topic dat ik heb geopend.
Bier voor iedereen!
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:15 schreef wolfrolf het volgende:
Dit is trouwens het 200e 3FM topic dat ik heb geopend.
Bier voor iedereen!
Desalniettemin, bierquote:Op zondag 16 februari 2014 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want er missen er een heel aantal.
Des te meer voor onsquote:Op zondag 16 februari 2014 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want er missen er een heel aantal.
Veel plezierquote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
Goed, nog even een epi van 24 season 8 rewatchen en dan mijn nest in
WAT EEN WEEKEND, WAT EEN WEEKEND!!1!111!!quote:Op zondag 16 februari 2014 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb wel weer genoeg gehad vandaag.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
WAT EEN WEEKEND, WAT EEN WEEKEND!!1!111!!
Is het nu al maandagavond iets na 19u?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
WAT EEN WEEKEND, WAT EEN WEEKEND!!1!111!!
Bijnaquote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is het nu al maandagavond iets na 19u?
geil.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]dat is jammer
Kusje op je voorhuid?
magische krachten.....quote:Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee hoe kom jij aan die quote van voor mijn edit?
Goed blogquote:Op maandag 17 februari 2014 07:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
magische krachten.....
na een weekend ziek zijn ga ik toch een poging doen om aan t werk te gaan. Werd trouwens vanochtend wakker in een doorweekt bed. hoop dat ik vannach alle ziektekiemen eruit heb gezweet. Nu nog last van een rauwe keel en pijnlijke ribben van het hoesten.
oh en: http://fashionfromfrank.blogspot.nl/
quote:Op maandag 17 februari 2014 08:14 schreef Bronson het volgende:
Valt me trouwens tegen dat er geen pics van Bar Refaeli in dit topic staan.
In de auto (als bijrijder, geen zorgen) dus ik kan niet faxenquote:
Je kan wel d.m.v. wat valse lucht aangeven dat je moetquote:Op maandag 17 februari 2014 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In de auto (als bijrijder, geen zorgen) dus ik kan niet faxen
Ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:14 schreef Bronson het volgende:
Valt me trouwens tegen dat er geen pics van Bar Refaeli in dit topic staan.
Op onze bestemming in Maastricht even een mega apparaat verstuurdquote:Op maandag 17 februari 2014 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan wel d.m.v. wat valse lucht aangeven dat je moet
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op onze bestemming in Maastricht even een mega apparaat verstuurd
Doet het ding het nog?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik flikkerde weer eens thee over mijn laptop heen hoor. Dan weet ik ook wel wat voor dag het wordt. Een voordeel: mijn toetsenbord is wel weer schoon.
Ja, gelukkig wel. Het meeste kwam voor de laptop terecht, de rest slecht oppervlakkig op de toetsen. Ik heb direct een handdoek gepakt en het ding gedroogd.quote:
Toen had je een desksop dus eigenlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Het meeste kwam voor de laptop terecht, de rest slecht oppervlakkig op de toetsen. Ik heb direct een handdoek gepakt en het ding gedroogd.
Ik heb wel eens echt thee er over heen gemorst en toen deed mijn toetsenbord het echt niet meer.
Ja. Gelukkig hoefde ik toen alleen het toetsenbord maar te vervangen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Toen had je een desksop dus eigenlijk.
Dat is een stuk goedkoper.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig hoefde ik toen alleen het toetsenbord maar te vervangen.
Je doet het er omquote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig hoefde ik toen alleen het toetsenbord maar te vervangen.
Wat? Ik ben niet helemaal scherp, dus je zult het moeten uitleggen.quote:
Ik moest ook even goed kijken. Maar ik denk desksop/natte flamoes en oud toetsenbord/oude penur nieuw toetsenbord/nieuwe snikkel.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat? Ik ben niet helemaal scherp, dus je zult het moeten uitleggen.
Ik vind het ook maar vreemd allemaal. Alles klaar voor Portugal??quote:
Nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar vreemd allemaal. Alles klaar voor Portugal??
Groetjens terug van de kad en hont.quote:
Rustig aan he, 1 van de bandleden is vandeweek door zijn rug gegaan, want hij moest de Bastille.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:41 schreef Bronson het volgende:
Het is wel Bastille wat de klok slaat he?
En straks ook in de lunchboxquote:Op maandag 17 februari 2014 11:41 schreef Bronson het volgende:
Topnummer!quote:Op maandag 17 februari 2014 11:41 schreef Bronson het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Toen had je een desksop dus eigenlijk.
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rustig aan he, 1 van de bandleden is vandeweek door zijn rug gegaan, want hij moest de Bastille.
Wolfquote:
Die lesbo's die meteen de homofobenkaart trekkenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
BJ klust bij als bewaker in Ah van Utrecht?
ook dat, maar het is weer puur sensatie nieuws.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die lesbo's die meteen de homofobenkaart trekken
Vandaag nog.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:26 schreef Pandaplint het volgende:
Klopt het trouwens dat ik Ekdom al bijna 2weken geen FIRE meer heb horen gebruiken?
quote:
De micromanager heeft over zijn hart gestreken.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Vernieuwing bij Ekdom. Dat dit kan
Ik wacht het album nog even af.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef ChatGirl het volgende:
Dit nummer staat aan het einde van het jaar gegarandeerd bovenaan mijn lijstje meest gedraaide platen
Albums van Elbow zijn altijd goed.quote:
Ik heb er 2.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Albums van Elbow zijn altijd goed.
Duh. Maar het kan altijd nog een ander nummer van het album worden wat het bovenaan het lijstje komt.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb er 2quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Fuck, te laatquote:
Dat zou kunnen, maar ik denk het niet. Ik heb New York Morning al zó vaak gedraaid de laatste weken, dat het moeilijk is om daar nog overheen te komen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Duh. Maar het kan altijd nog een ander nummer van het album worden wat het bovenaan het lijstje komt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rustig aan he, 1 van de bandleden is vandeweek door zijn rug gegaan, want hij moest de Bastille.
Zelfs je naam is mooi... Mooier dan die van iedereen...quote:
Halloquote:
ga je een medajje winnen?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende week ben ik weer terug in optima forma.
Jullie mogen wel meegenieten van mijn moment of fame binnenkort
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef Bronson het volgende:
En toch klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ja hoor. Foto's mogen per DM/PMquote:Op maandag 17 februari 2014 13:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij wilt mij vast ook wel in zo'n pakje zien he?![]()
quote:
Dat is nog in de buurt ook!quote:
Ik ben het serieus aan het overwegen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is nog in de buurt ook!![]()
Wat een waardeloze flyer trouwens:')
Geen datum, plek
Wtf. 17 oktober pasquote:Op maandag 17 februari 2014 14:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ben het serieus aan het overwegen.
Na een week. Nog steeds ECUADOR! horen in je hoofdquote:
Mijn broertje was van het weekend een liedje aan het fluiten dat verdacht leek op "If you happy and you know it clap your hands"quote:Op maandag 17 februari 2014 14:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Na een week. Nog steeds ECUADOR! horen in je hoofd
Dit blijft het beste "ik-blijf-maanden-in-je-hoofd-zitten en ik-kom-te-voorschijn-op-momenten-dat-je-het-niet-wilt liedje:quote:Op maandag 17 februari 2014 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn broertje was van het weekend een liedje aan het fluiten dat verdacht leek op "If you happy and you know it clap your hands"
Over vervelende aanstekelijke ik-blijf-maanden-in-je-hoofd-zitten en ik-kom-te-voorschijn-op-momenten-dat-je-het-niet-wilt liedje gesproken.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dit blijft het beste "ik-blijf-maanden-in-je-hoofd-zitten en ik-kom-te-voorschijn-op-momenten-dat-je-het-niet-wilt liedje:
Oh naar je 'mokkeltje'?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga onze oosterburen opzoeken.
BIS SPÄTER ALLIGATOR!
iddquote:Op maandag 17 februari 2014 15:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee hij heeft voor zijn werk een oplevering.
Allemaal codetaalquote:Op maandag 17 februari 2014 15:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee hij heeft voor zijn werk een oplevering.
Ik zwaai zo wel richting snelweg. A12 of A15?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
iddver van "dat mokkeltje" vandaag
Toffe track.quote:
Domien, ben jij het?quote:
Haha ik dacht alquote:
Daar was 'ie hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is het nu al maandagavond iets na 19u?
Jaquote:
AVROTROS?quote:
A28 via drenthequote:Op maandag 17 februari 2014 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zwaai zo wel richting snelweg. A12 of A15?
Gutenabend Herr SCquote:
Allo!!!quote:
Allo, allo!quote:
Da's dicht hier langs. Flauw dat je niet even gezwaaid hebtquote:
Naar het noorden man!quote:
ik zit nu in een hotel in brabant ergensquote:Op maandag 17 februari 2014 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Da's dicht hier langs. Flauw dat je niet even gezwaaid hebt
Nét iets te ver weg maar ik voel hetquote:Op maandag 17 februari 2014 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zit nu in een hotel in brabant ergens
zie je me zwaaien?
Brabantquote:Op maandag 17 februari 2014 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zit nu in een hotel in brabant ergens
zie je me zwaaien?
het hotel is luxe, maar de provincie daarom adoreren gaat mij te ver!quote:
Niks mis met Brabant anders hoor. Mijn provinciequote:Op maandag 17 februari 2014 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het hotel is luxe, maar de provincie daarom adoreren gaat mij te ver!
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niks mis met Brabant anders hoor. Mijn provincie
oke houdoe hequote:Op maandag 17 februari 2014 23:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niks mis met Brabant anders hoor. Mijn provincie
Ga toch wegquote:
Ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oke houdoe he
jaja ik kan brabants lol
dat betekent toch "koffie?"
Die maken tegenwoordig van alles klaar, behalve Chinees voedsel.quote:
Met Paul als huisbaas was het toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:20 schreef Pino112 het volgende:
Roos woont nu dus in Amsterdam. #hipster #swag #YOLO
quote:
die kwam gisteren op mijn mp3speler voorbij. staat op YabbaDabbaDance2. het nummer erna was trrouwens een nog grotere klassieker....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Guten Morgen Herr Stilles unorganisierten!quote:
Nee. Ik was eigenlijk al om 6 uur wakker, maar geen zin om bed uit te gaan, want 6 uur. Toen ben ik ergens weer in slaap gevallen en werd ik pas rond half 10 wakker.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dag lief muisje!
heb je de wekker gezet deze morgen
ik om 10 voor 6, ik mocht gelukkig uitslapen tot half 7.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik was eigenlijk al om 6 uur wakker, maar geen zin om bed uit te gaan, want 6 uur. Toen ben ik ergens weer in slaap gevallen en werd ik pas rond half 10 wakker.
Studenten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik was eigenlijk al om 6 uur wakker, maar geen zin om bed uit te gaan, want 6 uur. Toen ben ik ergens weer in slaap gevallen en werd ik pas rond half 10 wakker.
Ik kan nu nog uitslapen. Straks 8 maanden lang niet.quote:
En terecht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan nu nog uitslapen. Straks 8 maanden lang niet.
Lulliger kan het niettwitter:Willievts twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 11:13:29BAM! Niks tegen @Domien hoor, Maar sinds @michielveenstra in de ochtend draait geniet ik met volle teugen van de muziek! :-) #3FM reageer retweet
Ben het er wel mee eens. In de muziek is niets veranderd, maar Michiel is wel een leukere DJ dan Domien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:14 schreef Holenmens het volgende:
Lulliger kan het niettwitter:Willievts twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 11:13:29BAM! Niks tegen @Domien hoor, Maar sinds @michielveenstra in de ochtend draait geniet ik met volle teugen van de muziek! :-) #3FM reageer retweet
Klopt, ik ben het er ook mee eens. Maar om het nou te tweeten en ook nog Domien een mention te sturenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens. In de muziek is niets veranderd, maar Michiel is wel een leukere DJ dan Domien.
Foto's wolfrolf. Foto's.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wilde dat even mededelen hier in het Bronson topique.
Ik kan trees ook niet vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:25 schreef minthy het volgende:
Ons Roel post net een zoekplaatje maar ik kan Trees niet vinden.
Ik heb even een vraag gesteld aan Roel hierover.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:25 schreef minthy het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:25 schreef minthy het volgende:
Leuk. Hoelang is tjibbe eigenlijk producer van MetMichiel? Ik weet dat hij sinds 2008 producer is van het programma Ekstra Weekend.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:37 schreef Holenmens het volgende:
Ik kom dit net tegen. Wat zijn Michiel en Tjibbe toch een goud duo
Geen idee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:26 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Leuk. Hoelang is tjibbe eigenlijk producer van MetMichiel? Ik weet dat hij sinds 2008 producer is van het programma Ekstra Weekend.
Vakantie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Waarom vervangen Timur en Ramon Coen en Sander, niet dat ik het erg vind. Ik geniet!
Best wel lange vakantie zelfs, vorige week was Coen al weg, deze week allebei en volgende week is Sander nog weg (dus dan de Coen en Michiel Show).quote:
Twee weekjes dus. Niet zo heel lang toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Best wel lange vakantie zelfs, vorige week was Coen al weg, deze week allebei en volgende week is Sander nog weg (dus dan de Coen en Michiel Show).
Doordat ze allebei in half-overlappende periodes op vakantie zijn duurt het in totaal dus 3 weken... al maakt dhr. Rabbering het inderdaad nog bonter.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Twee weekjes dus. Niet zo heel lang toch?
Ja gezamenlijk is het meer. Maar een ieder twee weken valt best mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doordat ze allebei in half-overlappende periodes op vakantie zijn duurt het in totaal dus 3 weken... al maakt dhr. Rabbering het inderdaad nog bonter.
Kan ie makkelijk overstappen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Haha, 538 heeft ook een dagelijkse top 3.
"Trending tracks" aldus de jingle.
Domien <3 538
Wat een heldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |