Dat denk ik niet, want er missen er een heel aantal.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:15 schreef wolfrolf het volgende:
Dit is trouwens het 200e 3FM topic dat ik heb geopend.
Bier voor iedereen!
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:15 schreef wolfrolf het volgende:
Dit is trouwens het 200e 3FM topic dat ik heb geopend.
Bier voor iedereen!
Desalniettemin, bierquote:Op zondag 16 februari 2014 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want er missen er een heel aantal.
Des te meer voor onsquote:Op zondag 16 februari 2014 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want er missen er een heel aantal.
Veel plezierquote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
Goed, nog even een epi van 24 season 8 rewatchen en dan mijn nest in
WAT EEN WEEKEND, WAT EEN WEEKEND!!1!111!!quote:Op zondag 16 februari 2014 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb wel weer genoeg gehad vandaag.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
WAT EEN WEEKEND, WAT EEN WEEKEND!!1!111!!
Is het nu al maandagavond iets na 19u?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
WAT EEN WEEKEND, WAT EEN WEEKEND!!1!111!!
Bijnaquote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is het nu al maandagavond iets na 19u?
geil.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]dat is jammer
Kusje op je voorhuid?
magische krachten.....quote:Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee hoe kom jij aan die quote van voor mijn edit?
Goed blogquote:Op maandag 17 februari 2014 07:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
magische krachten.....
na een weekend ziek zijn ga ik toch een poging doen om aan t werk te gaan. Werd trouwens vanochtend wakker in een doorweekt bed. hoop dat ik vannach alle ziektekiemen eruit heb gezweet. Nu nog last van een rauwe keel en pijnlijke ribben van het hoesten.
oh en: http://fashionfromfrank.blogspot.nl/
quote:Op maandag 17 februari 2014 08:14 schreef Bronson het volgende:
Valt me trouwens tegen dat er geen pics van Bar Refaeli in dit topic staan.
In de auto (als bijrijder, geen zorgen) dus ik kan niet faxenquote:
Je kan wel d.m.v. wat valse lucht aangeven dat je moetquote:Op maandag 17 februari 2014 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In de auto (als bijrijder, geen zorgen) dus ik kan niet faxen
Ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:14 schreef Bronson het volgende:
Valt me trouwens tegen dat er geen pics van Bar Refaeli in dit topic staan.
Op onze bestemming in Maastricht even een mega apparaat verstuurdquote:Op maandag 17 februari 2014 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan wel d.m.v. wat valse lucht aangeven dat je moet
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op onze bestemming in Maastricht even een mega apparaat verstuurd
Doet het ding het nog?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik flikkerde weer eens thee over mijn laptop heen hoor. Dan weet ik ook wel wat voor dag het wordt. Een voordeel: mijn toetsenbord is wel weer schoon.
Ja, gelukkig wel. Het meeste kwam voor de laptop terecht, de rest slecht oppervlakkig op de toetsen. Ik heb direct een handdoek gepakt en het ding gedroogd.quote:
Toen had je een desksop dus eigenlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Het meeste kwam voor de laptop terecht, de rest slecht oppervlakkig op de toetsen. Ik heb direct een handdoek gepakt en het ding gedroogd.
Ik heb wel eens echt thee er over heen gemorst en toen deed mijn toetsenbord het echt niet meer.
Ja. Gelukkig hoefde ik toen alleen het toetsenbord maar te vervangen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Toen had je een desksop dus eigenlijk.
Dat is een stuk goedkoper.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig hoefde ik toen alleen het toetsenbord maar te vervangen.
Je doet het er omquote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig hoefde ik toen alleen het toetsenbord maar te vervangen.
Wat? Ik ben niet helemaal scherp, dus je zult het moeten uitleggen.quote:
Ik moest ook even goed kijken. Maar ik denk desksop/natte flamoes en oud toetsenbord/oude penur nieuw toetsenbord/nieuwe snikkel.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat? Ik ben niet helemaal scherp, dus je zult het moeten uitleggen.
Ik vind het ook maar vreemd allemaal. Alles klaar voor Portugal??quote:
Nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar vreemd allemaal. Alles klaar voor Portugal??
Groetjens terug van de kad en hont.quote:
Rustig aan he, 1 van de bandleden is vandeweek door zijn rug gegaan, want hij moest de Bastille.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:41 schreef Bronson het volgende:
Het is wel Bastille wat de klok slaat he?
En straks ook in de lunchboxquote:Op maandag 17 februari 2014 11:41 schreef Bronson het volgende:
Topnummer!quote:Op maandag 17 februari 2014 11:41 schreef Bronson het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Toen had je een desksop dus eigenlijk.
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rustig aan he, 1 van de bandleden is vandeweek door zijn rug gegaan, want hij moest de Bastille.
Wolfquote:
Die lesbo's die meteen de homofobenkaart trekkenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
BJ klust bij als bewaker in Ah van Utrecht?
ook dat, maar het is weer puur sensatie nieuws.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die lesbo's die meteen de homofobenkaart trekken
Vandaag nog.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:26 schreef Pandaplint het volgende:
Klopt het trouwens dat ik Ekdom al bijna 2weken geen FIRE meer heb horen gebruiken?
quote:
De micromanager heeft over zijn hart gestreken.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Vernieuwing bij Ekdom. Dat dit kan
Ik wacht het album nog even af.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef ChatGirl het volgende:
Dit nummer staat aan het einde van het jaar gegarandeerd bovenaan mijn lijstje meest gedraaide platen
Albums van Elbow zijn altijd goed.quote:
Ik heb er 2.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Albums van Elbow zijn altijd goed.
Duh. Maar het kan altijd nog een ander nummer van het album worden wat het bovenaan het lijstje komt.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb er 2quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Fuck, te laatquote:
Dat zou kunnen, maar ik denk het niet. Ik heb New York Morning al zó vaak gedraaid de laatste weken, dat het moeilijk is om daar nog overheen te komen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Duh. Maar het kan altijd nog een ander nummer van het album worden wat het bovenaan het lijstje komt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rustig aan he, 1 van de bandleden is vandeweek door zijn rug gegaan, want hij moest de Bastille.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |