SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Daily quest's doen voor rep farmquote:Op maandag 17 februari 2014 12:38 schreef Bart84 het volgende:
Zo eens kijken of ik vanavond een aantal achieves kan binnenhalen met de shammy. Ben me de laatste week vooral aan het richten op reputations en achieves. Is wel een leuke afwisseling om te doen.
Mooie prijs. Hoe leuk gaat dit anders zijn voor bot's.quote:
Hun probleemquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:19 schreef Fipotje het volgende:
Mooie prijs. Hoe leuk gaat dit anders zijn voor bot's.
En wat denk je van alle lvl 90 toons die 0 ervaring hebben....
Inderdaad, mensen denken wel 2x na voor ze dat geld uitgeven en als ze het al doen dan kopen ze misschien 1 of 2 level 90's. De meesten hčbben ook al level 90's natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:12 schreef Junglebeast het volgende:
Prima prijs op zich. Toch een drempel op zo maar een flink aantal lvl 90s te kopen. Al zou het ook rond de prijs (25) van een realm transfer gekost kunnen hebben.
Prima prijs inderdaad, net onder de prijs van alle expansions tot WoD, waar je ook een gratis lvl 90 mee krijgt. Dat was de hele reden dat ze de functie toe gingen voegen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:12 schreef Junglebeast het volgende:
Prima prijs op zich. Toch een drempel op zo maar een flink aantal lvl 90s te kopen. Al zou het ook rond de prijs (25) van een realm transfer gekost kunnen hebben.
Inderdaad, ben me Warrior nu ook keybashend aan het levelen, ga op lvl 90 wel uitvogelen hoe het werktquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hun probleemDie heb je nu ook al hoor.
Zo heb ik ook een paar chars geleveledquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:31 schreef WyriHaximus het volgende:
Inderdaad, ben me Warrior nu ook keybashend aan het levelen, ga op lvl 90 wel uitvogelen hoe het werkt.
Ik probeer toch tijdens het levelen wel een beetje bekent te raken met de klasse, anders loop ik te kloten op lvl 90...quote:
Ik vind het niet zo duur als je het bekijkt van hoeveel tijd het kost om een lvl 90 te halen.quote:
Nee,quote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo Dunemaul.
Zat jij vroeger ook op http://www.dunemaul.org/ Jimbo? Ik was daar wel helemaal het mannetje.
sorryquote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo Dunemaul.
Zat jij vroeger ook op http://www.dunemaul.org/ Jimbo? Ik was daar wel helemaal het mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |