Ik herinner me het geweldig omdat ik bij Vanilla WoW de beste herinneringen heb, dat is wat anders. Bovendien mag iedereen nog altijd een andere voorkeur hebben volgens mij?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij herinnert het zich als geweldig omdat toen alles nieuw was en super. Maar dat is dus enorm gekleurd en niet realistisch
quote:
Doe mogu en die lizardluitjes waren helemaal niet schattig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond dat schattige van MoP wel een keer prettig na al dat geweld van Cata en WotLK
Ik ben benieuwd hoe ik WoD ga vinden! Heb er wel zin in.
De algemene sfeer was wel een stuk lieverquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Doe mogu en die lizardluitjes waren helemaal niet schattig.
http://www.wowwiki.com/Garrisonquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:26 schreef MarkyB het volgende:
Wat zijn die garrisons nou eigenlijk? Ik kan er geen wijs uit komen.
Alleen Jade-Forest en panda begin, de rest was allemaal ellende, droefenis, depressie, grauw, wrok, haat, bitterheid, verdriet, oorlog, ruzie...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De algemene sfeer was wel een stuk liever
Dat heb ik verdrongen en nu herinner je me er weer aanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Alleen Jade-Forest en panda begin, de rest was allemaal ellende, droefenis, depressie, grauw, wrok, haat, bitterheid, verdriet, oorlog, ruzie...
Yep, mmo champion heeft d'r vandaag ook weer wat over op de frontpage, maar wat ik eerder al las daar:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:15 schreef trigt013 het volgende:
Hoe gaat dat normale HP eruit zien? word alles terug gescaled?
quote:I played a gnome warrior in the Shadowmoon Valley, the Alliance starting zone. After about 5 hours of /played and 80 quests I reached the end of the zone and Level 92.
At level 91, I had 63k health as a Tank.
Monsters had around 100k health.
I was dealing around 1k to 5k damage on normal hits. Up to 10k critical damage for some abilities (Shield Slam).
It takes 597k XP to go from level 90 to level 91 and 640k xp to go from level 91 to 92.
Quests rewards were between 10k and 15k xp. Up to 20k for the difficult ones.
quote:In order to bring things down to a more understandable level, we'll be reducing the scale of stats throughout the game and smoothing out those obsolete spikes, so that power scales linearly through questing content from levels 1 to 85. This applies to creatures, spells, abilities, consumables, gear . . . everything. And while that means your numbers for stats and damage are being reduced by a huge amount, the same goes for creatures' health and damage output. For example, a Fireball that previously hit a creature for 450,000 out of his 3,000,000 health (15% of its health) may now hit that same creature for 30,000 out of its 200,000 health (still 15% of its health).
Wat ze bij Guildwars2 al hebben dus? Als je in een level 10 gebied komt worden je stats ook level 10?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:25 schreef Holyme het volgende:
Dat wordt natuurlijk ook allemaal aangepast
[..]
Nee, alle damage, healthpools enzovoorts zullen over het gehele spel terug geschaald worden. Het is niet zo dat jij persoonlijk naar het level van de zone waar je in bent zal worden geschaald. Ze hebben volgens mij al meerdere keren gezegd dat het soloen van oude content vrijwel niet beinvloed zal worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ze bij Guildwars2 al hebben dus? Als je in een level 10 gebied komt worden je stats ook level 10?
Ah OK ik heb het niet helemaal gevolgdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, alle damage, healthpools enzovoorts zullen over het gehele spel terug geschaald worden. Het is niet zo dat jij persoonlijk naar het level van de zone waar je in bent zal worden geschaald. Ze hebben volgens mij al meerdere keren gezegd dat het soloen van oude content vrijwel niet beinvloed zal worden.
Nicequote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:40 schreef lifeblind het volgende:
Hm, echt al eeuwen niet meer hier in dit topic gepost, of uberhaupt gekeken![]()
Heb ook een break gehad van een maand of 3, naja, ik was tijdelijk naar een andere server als horde (alleen m'n paladin dan) waarin ik maar in totaal een uurtje per week speelde, maar m'n oude guild is min of meer weer bij elkaar, en we zijn weer volop aan 't raiden en al(6/14 normal SoO nog maar, 10/14 flex SoO met guild runs, we zijn met de guild nog maar sinds kort weer bezig).
Laat warlords maar komen
Ja die laatste phase ook. Vliegen en doen. In 3D elkaar rangen terwijl iedereen z'n fps naar 0 vliegtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Throne of four winds toch? Waar die laatste boss echt gigantisch is, grootste van allemaal? Firelands heb ik nooit gespeeld.
Ik vond dat 3D echt vreselijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ja die laatste phase ook. Vliegen en doen. In 3D elkaar rangen terwijl iedereen z'n fps naar 0 vliegt
Was dat bij ons in de guild ook maarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Flex is zelfs nog veel makkelijker dan LFR, want in flex doet wel iedereen z'n best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |