Je komt over als een bijzonder gefrustreerd mannetje. Misschien verliezen ze zoveel spelers omdat het wat gedateerd aan het worden is? Het is belachelijk om te zeggen dat het komt doordat alles "simpeler" is geworden. Ik ben het eens dat sommige mounts vrij belachelijk zijn en PVP momenteel behoorlijk verneukt, maar het spel is absoluut beter dan 5 jaar terug. Je blijft altijd sentimentele mensen houden in de zin van "vroeger was alles beter", maar ik ben ook een WoW speler vanaf het eerste uur en ben het daar puur qua gameplay en spel ervaring totaal niet mee eens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:56 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Iedereen tevreden houden maar wel miljoenen subscribers verliezen.
Elke mongool kan binnen een maand tijd naar 90 levelen en full epic halen.
De lol is er wel een beetje vanaf, Cataclysm heb ik maar even gespeeld en deze kut expension ga ik al helemaal niet meer spelen.
Een 5 man heroic heb je al gedaan in 10 minuten, sky golem mounts WTF? Dat is toch geen wow meer? Fucking robots die tussen allemaal draken en andere mooie mounts rondlopen..
Ik heb echt spijt dat ik kut blizzard nog geld heb gegeven om MoP te kunnen spelen.
En een questline halen voor een legendaryEen spel moet leuk zijn en questen is net zoals de rest, allemaal gegrind.
Die kut talents ook, vroeger kon je een beetje spelen met je talent tree en hier en daar een puntje neerzetten en nog in andere specialitions je resterende punten neer kwakken, zo had je van alles wat.
Nu is PVP alleen maar STUN STUN STUN en duurt het uren voordat je iemand kapot hebt
Fuck blizzard en fuck wow
Wat is er verbeterd dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je komt over als een bijzonder gefrustreerd mannetje. Misschien verliezen ze zoveel spelers omdat het wat gedateerd aan het worden is? Het is belachelijk om te zeggen dat het komt doordat alles "simpeler" is geworden. Ik ben het eens dat sommige mounts vrij belachelijk zijn en PVP momenteel behoorlijk verneukt, maar het spel is absoluut beter dan 5 jaar terug. Je blijft altijd sentimentele mensen houden in de zin van "vroeger was alles beter", maar ik ben ook een WoW speler vanaf het eerste uur en ben het daar puur qua gameplay en spel ervaring totaal niet mee eens.
EDIT: Daarbij komt geen enkele MMORPG in de buurt van WoW en gaat het ook zelfs nu nog niet overtreffen. Alleen Blizzard zelf zou dat kunnen.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Je komt over als een bijzonder gefrustreerd mannetje. Misschien verliezen ze zoveel spelers omdat het wat gedateerd aan het worden is? Het is belachelijk om te zeggen dat het komt doordat alles "simpeler" is geworden. Ik ben het eens dat sommige mounts vrij belachelijk zijn en PVP momenteel behoorlijk verneukt, maar het spel is absoluut beter dan 5 jaar terug. Je blijft altijd sentimentele mensen houden in de zin van "vroeger was alles beter", maar ik ben ook een WoW speler vanaf het eerste uur en ben het daar puur qua gameplay en spel ervaring totaal niet mee eens.
EDIT: Daarbij komt geen enkele MMORPG in de buurt van WoW en gaat het ook zelfs nu nog niet overtreffen. Alleen Blizzard zelf zou dat kunnen.
Op technisch vlak is er vooruitgang geboekt, ToT is een goeie raid, Flex is echt een goede toevoeging. Voor de rest voelt alles wat vloeiender aan, maar er is nog steeds veel aan te doen.quote:
Cata vond ik juist de beste/leukste eraf.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:48 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
Op technisch vlak is er vooruitgang geboekt, ToT is een goeie raid, Flex is echt een goede toevoeging. Voor de rest voelt alles wat vloeiender aan, maar er is nog steeds veel aan te doen.
Maar qua ervaring en immersie is het wel iets minder aan het worden. Ik vind het nog steeds een beetje meh al die aziatische invloeden en panda's. Hopelijk verandert dit met WoD.
Ondanks alles vind ik het alsnog veel beter dan Cata. Fuck Cata echt waar
Vashj'irquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind MoP echt geweldigPrachtige verhaallijnen, mooi die Chinese invloeden
En Cata vond ik dus ook ruk
Ieder z'n ding.
Zaten ook geweldige (nieuwe) quests bij voor low lvls.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:42 schreef Junglebeast het volgende:
Leukste aan Cata was de Lift of Death.. en tanks die de lava in chargen.
Ja die revamp van Azeroth is mooi gedaan. Jammer dat de raids een beetje tegenvielen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zaten ook geweldige (nieuwe) quests bij voor low lvls.
"The day that DeathWing came by"
Garrosh die zijn generaal naar beneden gooit.
Vanille was verschrikkelijk man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vind het spel er ook niet slechter op ge worden. Het was vroeger anders. Ik heb Vanilla nog gespeeld en dat blijft wel mijn favoriet omdat ik daarmee het meest heb geraid, en alles echt goed kende. Vanaf Burning Crusade ben ik eigenlijk niet gaan raiden, dus dan voelt het toch anders aan. Maar de resterende dingen ben ik erg over te spreken nog. Pandaria was en is echt een geweldige expansion. LFR Raids vind ik hartstikke handig, omdat ik momenteel niet de tijd heb om echt serieus te raiden in een guid. Natuurlijk waren er vroeger dingen beter, maar er zijn ook zoveel dingen verbetert.
Firelands was ook top. Alleen die al'akir dungeon was flut eigenlijk. Sinestraquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vashj'ir![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(met een druid swim form helemaal
trouwens.)
Cata HCs![]()
Blackwing Decent![]()
Bastion of Twilight
Hij herinnert het zich als geweldig omdat toen alles nieuw was en super. Maar dat is dus enorm gekleurd en niet realistischquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vanille was verschrikkelijk man.![]()
Naar de instance lopen op je 60% mount. Waarna de tank dc'd en je een uur zoekt naar een vervanging om vervolgens 10 keer te wipen op trash omdat je niet minstens 3 cc hebt.
Throne of four winds toch? Waar die laatste boss echt gigantisch is, grootste van allemaal? Firelands heb ik nooit gespeeld.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Firelands was ook top. Alleen die al'akir dungeon was flut eigenlijk. Sinestraen die drie mannetjes die fuseren. Goeien bazen waren dat.
Maar m'n favorieten zijn toch wel karazhan, ulduar en icc.
Ik herinner me het geweldig omdat ik bij Vanilla WoW de beste herinneringen heb, dat is wat anders. Bovendien mag iedereen nog altijd een andere voorkeur hebben volgens mij?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij herinnert het zich als geweldig omdat toen alles nieuw was en super. Maar dat is dus enorm gekleurd en niet realistisch
quote:
Doe mogu en die lizardluitjes waren helemaal niet schattig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond dat schattige van MoP wel een keer prettig na al dat geweld van Cata en WotLK
Ik ben benieuwd hoe ik WoD ga vinden! Heb er wel zin in.
De algemene sfeer was wel een stuk lieverquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Doe mogu en die lizardluitjes waren helemaal niet schattig.
http://www.wowwiki.com/Garrisonquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:26 schreef MarkyB het volgende:
Wat zijn die garrisons nou eigenlijk? Ik kan er geen wijs uit komen.
Alleen Jade-Forest en panda begin, de rest was allemaal ellende, droefenis, depressie, grauw, wrok, haat, bitterheid, verdriet, oorlog, ruzie...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De algemene sfeer was wel een stuk liever
Dat heb ik verdrongen en nu herinner je me er weer aanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Alleen Jade-Forest en panda begin, de rest was allemaal ellende, droefenis, depressie, grauw, wrok, haat, bitterheid, verdriet, oorlog, ruzie...
Yep, mmo champion heeft d'r vandaag ook weer wat over op de frontpage, maar wat ik eerder al las daar:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:15 schreef trigt013 het volgende:
Hoe gaat dat normale HP eruit zien? word alles terug gescaled?
quote:I played a gnome warrior in the Shadowmoon Valley, the Alliance starting zone. After about 5 hours of /played and 80 quests I reached the end of the zone and Level 92.
At level 91, I had 63k health as a Tank.
Monsters had around 100k health.
I was dealing around 1k to 5k damage on normal hits. Up to 10k critical damage for some abilities (Shield Slam).
It takes 597k XP to go from level 90 to level 91 and 640k xp to go from level 91 to 92.
Quests rewards were between 10k and 15k xp. Up to 20k for the difficult ones.
quote:In order to bring things down to a more understandable level, we'll be reducing the scale of stats throughout the game and smoothing out those obsolete spikes, so that power scales linearly through questing content from levels 1 to 85. This applies to creatures, spells, abilities, consumables, gear . . . everything. And while that means your numbers for stats and damage are being reduced by a huge amount, the same goes for creatures' health and damage output. For example, a Fireball that previously hit a creature for 450,000 out of his 3,000,000 health (15% of its health) may now hit that same creature for 30,000 out of its 200,000 health (still 15% of its health).
Wat ze bij Guildwars2 al hebben dus? Als je in een level 10 gebied komt worden je stats ook level 10?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:25 schreef Holyme het volgende:
Dat wordt natuurlijk ook allemaal aangepast
[..]
Nee, alle damage, healthpools enzovoorts zullen over het gehele spel terug geschaald worden. Het is niet zo dat jij persoonlijk naar het level van de zone waar je in bent zal worden geschaald. Ze hebben volgens mij al meerdere keren gezegd dat het soloen van oude content vrijwel niet beinvloed zal worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ze bij Guildwars2 al hebben dus? Als je in een level 10 gebied komt worden je stats ook level 10?
Ah OK ik heb het niet helemaal gevolgdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, alle damage, healthpools enzovoorts zullen over het gehele spel terug geschaald worden. Het is niet zo dat jij persoonlijk naar het level van de zone waar je in bent zal worden geschaald. Ze hebben volgens mij al meerdere keren gezegd dat het soloen van oude content vrijwel niet beinvloed zal worden.
Nicequote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:40 schreef lifeblind het volgende:
Hm, echt al eeuwen niet meer hier in dit topic gepost, of uberhaupt gekeken![]()
Heb ook een break gehad van een maand of 3, naja, ik was tijdelijk naar een andere server als horde (alleen m'n paladin dan) waarin ik maar in totaal een uurtje per week speelde, maar m'n oude guild is min of meer weer bij elkaar, en we zijn weer volop aan 't raiden en al(6/14 normal SoO nog maar, 10/14 flex SoO met guild runs, we zijn met de guild nog maar sinds kort weer bezig).
Laat warlords maar komen
Ja die laatste phase ook. Vliegen en doen. In 3D elkaar rangen terwijl iedereen z'n fps naar 0 vliegtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Throne of four winds toch? Waar die laatste boss echt gigantisch is, grootste van allemaal? Firelands heb ik nooit gespeeld.
Ik vond dat 3D echt vreselijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ja die laatste phase ook. Vliegen en doen. In 3D elkaar rangen terwijl iedereen z'n fps naar 0 vliegt
Was dat bij ons in de guild ook maarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Flex is zelfs nog veel makkelijker dan LFR, want in flex doet wel iedereen z'n best
Ik roep ook niet dat WoW Vanilla het beste was. Dan heb je me verward met iemand anders. Ik zeg puur dat ik daar de beste herinneringen bij hebquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar dat wil niet zeggen dat wow slechter is geworden na vanilla en dat zie je toch heel vaak (nostalgische) mensen zeggen. Het is misschien voor jou minder leuk geworden, maar dat heeft met jezelf te maken en niet met het spel objectief gezien.
Het eerste wat in me opkomt, weet je zeker dat 't geen locks waren?quote:Op zondag 2 maart 2014 09:50 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb een vraag, ik heb vaker bij videos van mages op level 90 gezien dat ze 4 paarse pijlen of driehoeken boven zich hebben zweven.
Wat is dat? Ik kan het nergens terugvinden helaas, en ben erg benieuwd want level 76 mage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |