quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Danoontje.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Varkensvlees in champignonsaus, patat en wat salade. Danoontje toe.
quote:
Moet vast wel een slowmotje van zijn, de NOS kennende.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:37 schreef heywoodu het volgende:
Kamelenteen bij Lotte zeg als ze over de finish komt
Met melk?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Varkensvlees in champignonsaus, patat en wat salade. Danoontje toe.
Niet goed genoeg.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef Redefine het volgende:
Leenstra zal toch vooral balen van haar race, dan van de vierde plaats.
Mooi man. Ik heb tagliatelle met champignons gegeten. Zonder melk. Wel had ik vanochtend cornflakes met melk.quote:
Otten snijdt liever zijn arm eraf voor brons, dan hier goud winnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef schoolstudent het volgende:
Lekker, die soundtrack van 127 hours bij deze montage.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooi man. Ik heb tagliatelle met champignons gegeten. Zonder melk. Wel had ik vanochtend cornflakes met melk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |