Je neemt dit topic en de OP veel te serieus.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Buiten dat kan je normaal gesproken na 5 minuten wel weer en hoef je niet meteen te gaan douchen. Derhalve ook nog eens een verzonnen topic. Of je vrouw/vriendin heeft een loser getroffen. Verschrikkelijk.
Ok, dit is toch geen onzin?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je neemt dit topic en de OP veel te serieus.
Die heb ik terug naar het oosten des lands geschopt. Die had wel even genoeg afleiding van zijn eigen thuis.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:49 schreef HighVolume het volgende:
ts kijkt de olympische spelen met zn vader
Kan Meneertje ook niets aan doen, hij denkt dat KLB een serieus platform is.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je neemt dit topic en de OP veel te serieus.
Jaquote:Op zondag 16 februari 2014 19:54 schreef PeenSvarken het volgende:
En excuseerde je vriendin zich om je daarna stilletjes uit te lachen in de badkamer?
wow much words, many info, wowquote:
Zegt de vrouw met een piemelquote:
Gezocht. Niks gevondenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef Sauslepel het volgende:
OP is leuk geschreven. Wellicht dat er een carriere in die hoek voor je ligt.
Precies.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef robber57 het volgende:
"voortijdige zaadlozing" is een hoax uit het vrouwenkamp en bestaat niet.
Als een man klaarkomt is het altijd precies op tijd en op het juiste moment
Vanuit de oertijd moest dat ook wel. Lozen en verder met jagen. Zit er in gebakken.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef robber57 het volgende:
"voortijdige zaadlozing" is een hoax uit het vrouwenkamp en bestaat niet.
Als een man klaarkomt is het altijd precies op tijd en op het juiste moment
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef vera166 het volgende:
[..]
sisi jaja
[..]
hihihihihhihihihihhahhahhaahahahhahahahahahhihihih
ik negeerde jou net niet voor niks nou pls stop met praten tegen mequote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over een vroegtijdige ejaculatie?
Gr gr Enfa
Zullen we het goedmaken?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik negeerde jou net niet voor niks nou pls stop met praten tegen me
natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 20:29 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Dus je hebt echt een piemel
Chick with a dickquote:Op zondag 16 februari 2014 20:29 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Dus je hebt echt een piemel
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:30 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik van de partij, kom meteen naar je toe.
dan niet, met je kutpiemelquote:Op zondag 16 februari 2014 20:35 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik riskeer geen ban zodat jullie fapmateriaal hebben![]()
wat denk jij dan
peenbig
Neequote:Op zondag 16 februari 2014 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom?
Houd je niet van leuke jongens?
Je bent gwn jaloers op mijnquote:
DM dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Je bent gwn jaloers op mijn
ts morgenochtend;quote:Op zondag 16 februari 2014 20:34 schreef LMLucky het volgende:
Die gifjes leiden nog al af voor het verhaal, in het vervolg gelieve achterwege te laten.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee
[..]
piemelquote:Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee
[..]
En wederom een vrouw (nou ja) die mannen probeert te vertellen hoe ze klaar moeten komenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Dan moet je wat vaker oefenen met het uitstellen van de ejaculatie enzo.
Volgens mij is dit stukje van Laci Green wel interessant voor jou:
Ieuww... ga maar ergens anders scheten laten maar niet in mijn bedquote:Op zondag 16 februari 2014 21:35 schreef robber57 het volgende:
[..]
En wederom een vrouw (nou ja) die mannen probeert te vertellen hoe ze klaar moeten komen![]()
Ik heb geen behoefte aan meervoudige orgasmes , als ik klaar kom is het precies op tijd en genoeg en is het afrollen, een scheet laten, en gaan slapen, meer is niet nodig
Vroegtijdig is altijd al te vroeg. ' Te vroegtijdig' is dus dubbel op.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:29 schreef LMLucky het volgende:
Iemand de stijlfout in de TT al opgevallen?
Ohw,okquote:Op zondag 16 februari 2014 21:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ieuww... ga maar ergens anders scheten laten maar niet in mijn bed.
Ik vind het eigenlijk meer een lultopic.quote:
Ieuwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 februari 2014 01:18 schreef robber57 het volgende:
[..]
Ohw,ok![]()
Dan doen we anaal en mag jij daarna de scheten laten, ok
Nobody cares Rt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |