Ik had er [KAA] voor moeten zetten..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal die niet echt kijken in welk forum dat topic staat
Veel verhuisd zeg, en Laos voor de liefde of andere reden?quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:37 schreef breaky het volgende:
Lijstje:
Friesland 19 jaar (Workum, Drachten, Parrega, 8 x verhuisd)
Daarna:
Eindhoven 3 jaar
Zeist 1/2 jaar
Soesterberg 1/2 jaar
Amsterdam 1 jaar
Amstelveen 3 jaar
Den Haag 1 jaar (2 x verhuisd)
Delft 2 jaar
Soesterberg 3 jaar
Luang Prabang 7 jaar (2 x verhuisd)
Ook nog eens 3 maanden in de Filippijnen gezeten en ettelijke maanden in Zweden maar weet niet of dat meetelt
Laos voor de liefde..niet voor het land. Alhoewel het hier super relaxed is, zou mijn eerste keuze toch een ander Zuid Oost Aziatisch land geweest zijn. Indonesie en Filippijnen spreken mij meer aan...quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:44 schreef Libris het volgende:
[..]
Veel verhuisd zeg, en Laos voor de liefde of andere reden?
Naar welk(e) land(en) ben je aan het kijken?quote:Op woensdag 5 maart 2014 05:43 schreef Lyrebird het volgende:
Mijn buitenlandse tijd:
Boston, MA, USA (Beacon Hill, Back Bay, Beacon Hill, Brookline) - 1 jaar
Cambridge, MA, USA (Harvard Square) - 1 jaar
Cambrige, MA, USA (Porter Square) - 1 jaar
Belmont, MA, USA - 1 jaar
Bloomington, IN, USA - 4 jaar
Tochigi, Japan - 4 jaar
Langzaam aan het afkicken wat betreft het verhuizen. Hopelijk maken we nu een stap waardoor we minstens 10 jaar lang op dezelfde plaats kunnen wonen.
VS, Japan, Zuid-Korea, in die volgorde. Heb een sollicitatie in de VS lopen (had er twee, de laatste was negatief), daarnaast zijn we hier aan het kijken of we een startup kunnen beginnen. Als die startup van de grond komt, blijven we hier, totdat we 'm voor grof geld van de hand kunnen doenquote:Op woensdag 5 maart 2014 05:59 schreef Libris het volgende:
[..]
Naar welk(e) land(en) ben je aan het kijken?
Singapore niets voor je?quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
VS, Japan, Zuid-Korea, in die volgorde. Heb een sollicitatie in de VS lopen (had er twee, de laatste was negatief), daarnaast zijn we hier aan het kijken of we een startup kunnen beginnen. Als die startup van de grond komt, blijven we hier, totdat we 'm voor grof geld van de hand kunnen doen. Wordt het zowel in de VS als Japan niets, dan gaan we ons geluk beproeven in Zuid-Korea.
Ik heb het niet zo op erg warm en vochtig weer. Juni, juli, augustus en september zijn in Japan niet te doen, en in Singapore heb je dat dan het hele jaar door, niet?quote:
Yeps, 28 - 32 graden, het hele jaar door. Japan kan warmer zijn (was er een paar jaar geleden in Augustus), maar hier is het continue wel zo. Ik ben er nu wel redelijk aan gewend, en vind het wel lekker. Als het te warm is gaat gewoon de aircon aan..quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op erg warm en vochtig weer. Juni, juli, augustus en september zijn in Japan niet te doen, en in Singapore heb je dat dan het hele jaar door, niet?
Sorry dat ik even tussenbeide kom.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:12 schreef Lyrebird het volgende:
Hoe vind je de communicatie met de locals in Singapore (meen me te herinneren dat we het daar wel eens eerder over gehad hebben)?
Zijn we toch nog ergens goed voorquote:Denemarken, Luxemburg en Malta hoeven van Rehn niet meer nader in de gaten te worden gehouden.
Is het startup klimaat niet veel beter in de VS? Zeker in vergelijking met Japan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
VS, Japan, Zuid-Korea, in die volgorde. Heb een sollicitatie in de VS lopen (had er twee, de laatste was negatief), daarnaast zijn we hier aan het kijken of we een startup kunnen beginnen. Als die startup van de grond komt, blijven we hier, totdat we 'm voor grof geld van de hand kunnen doen. Wordt het zowel in de VS als Japan niets, dan gaan we ons geluk beproeven in Zuid-Korea.
Of Dubai? Halverwege Zuid-Korea en NL nou ja, zo ongeveer. Geen inkomstenbelasting..quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:46 schreef Lyrebird het volgende:
Ja, zeker. Een startup in Japan wordt waarschijnlijk een nachtmerrie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 05:52 schreef Shivo het volgende:
[..]
Is het startup klimaat niet veel beter in de VS? Zeker in vergelijking met Japan.
Geen inkomstenbelasting? Dat lijkt me wel wat. In Zuid-Korea schijnen er special economic zones te zijn voor high-tech bedrijven, waarbij je de eerste jaren geen belasting betaalt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 06:25 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Of Dubai? Halverwege Zuid-Korea en NL nou ja, zo ongeveer. Geen inkomstenbelasting..
Pues sí!quote:Op donderdag 6 maart 2014 04:19 schreef Lyrebird het volgende:
Dat is wel geinig, jezelf zo terug vinden. Gemakkelijke taal trouwens, dat Spaans.
oops, en nu? kun je op een latere vlucht?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:02 schreef CherryOnTop het volgende:
Vanochtend opgestaan, lekker op tijd naar het vliegveld omdat het nooit kwaad kan wat te vroeg te zijn...
- Kan ik dit ook inchecken?
* Ja natuurlijk!
- Perfect
* Uhm, u vliegt naar Amsterdam?
- Ja, klopt.
* Die vlucht is al weg....
-Maar hij vertrok toch om 9:00?
* Nee, dat is de aankomsttijd.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |