Hier zijn de scholen nét weer begonnen, en dus beginnen nu ook de onderhandelingen over de lonen van de leerkrachtenquote:Op donderdag 27 februari 2014 02:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
(Handig geregeld dus, net als de scholen beginnen, komen de typhoons ook zodat vervolgens de scholen afgelast worden)
Thailand is alweer begonnen, las ik net. Hoewel dit geen slash&burn was, maar wilde bushfiresquote:Op donderdag 27 februari 2014 03:07 schreef breaky het volgende:
Ook hier is het kurkdroog en is de lucht niet zo helder meer. Het is wachten op de jaarlijkse bosbrandjes die mij weer brandende ogen en geirriteerde luchtwegen geven
Sorry......quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:30 schreef Lyrebird het volgende:
Ga zo naar Zuid-Korea. In Japan is de lucht redelijk schoon, maar ZK schijnt nu ook last te hebben van de Chinese luchtvervuiling.
Nog erger dus. Al zou het me niet verbazen als deze vuren waren aangestoken...quote:Op donderdag 27 februari 2014 06:15 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Thailand is alweer begonnen, las ik net. Hoewel dit geen slash&burn was, maar wilde bushfires
Dat. In het artikel -Bangkok Post geloof ik- stond dat het logisch was, want het werd steeds warmer. Hallo, het is nog niet eens maart.....quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:57 schreef breaky het volgende:
Al zou het me niet verbazen als deze vuren waren aangestoken...
Heb ik ook last vanquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:13 schreef Gaoxing het volgende:
Voor onderzoek? Tof JT!
Ik merk het tegenwoordig al als het twee dagen grijs en onder de 20 graden is. Ik denk dat ooit in NL met pensioen gaan geen optie meer is....
Al plannen voor na India?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:28 schreef Jagärtrut het volgende:
ja, inderdaad voor onderzoek. Ik ga naar het noord-oosten.
Dit grijze en grauwe is echt heel erg. Ik ben heel blij dat zolangzamerhand een einde in zicht is voor mijn tijd in Zweden.
India is maar een maandje, nu deze keer. Waarschijnlijk, als alles goed uitvalt nog een of 2x voor een langere tijd (2-3 maanden) dit najaar of volgend voorjaar. En dan waarschijnlijk richting Berlijn in het voorjaar van 2015. Hangt natuurlijk af van waar mijn vriend werk vind, maar het idee is die kant op te trekken.quote:
Ga je schamen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:57 schreef flipsen het volgende:
Berlijn is voor mij een beetje wat Sevilla was voor UIO: al jaren in de planning en nog steeds niet geweest
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:06 schreef Gaoxing het volgende:
Ik ben 1 keer in Berlijn geweest, voor een erg tof congres, en vreselijk verliefd geworden. Misschien moet ik nog eens teruggaan om de stad te zien
Weten jullie nog van die uitdehandgelopen schoolreisjes waar we uit moesten kiezen. Twaalfjarige is zojuist veilig, bruinverbrand, dolgelukkig én PADI-gecertificeerd thuisgekomen.
De afgelopen dagen wel een beetje moeten lachen om het beperkte inlevingsvermogen van de begeleidende leraren die korte updates achterlieten op het blog. Als ouder wil je dan - zeker bij iets niet ongevaarlijks als duiken - graag horen dat ze allemaal veilig zijn. In plaats daarvan kregen we updates in de trant van "Zo leuk, we hebben vandaag haaien en scorpionfish gezien". Volgende dag: "Gaaf, weer haaien en barracuda's!"![]()
vooral dat laatste trekt me erg aan. Ik heb zoveel zin om in een grote stad te wonen, waar je in het weekend kunt kiezen wat je gaat doen, ipv te bedenken of je het enige wat er te doen is leuk vindt. En goedkoop uit eten gaan, dichter bij vrienden en familie, etc.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:12 schreef Individual het volgende:
Berlijn is een stad die steeds blijft veranderen. De eerste twee keer dat ik er was bestond de DDR zelfs nog. Heel erg veel geschiedenis en heel erg veel te doen.
"Herkent een van de ouders deze hand? Kwam net bovendrijven maar we weten nog niet zeker bij welk kind het hoort."quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]"We missen wel Jantje, Pietje, Anita en nog iemand anders, maar die komen vast wel weer een keer opdagen...."
![]()
Klinkt wel als een tof schoolreisje hoor, die had ik niet toen ik 12 was.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |