quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef Gaoxing het volgende:
Jammer.
Maar misschien kun je een Boraatje doen
Hou hem maar voor altijd op jouw eiland.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:14 schreef Barbusse het volgende:
OMG, we schijnen Fred Teeven op bezoek te krijgen* Barbusse neemt een halve dag vrij....
Ik las het ja. Zelfs binnen een masker? Vreselijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:40 schreef Xtreem het volgende:
aangezien het hier toch in klaagbaak aan het veranderen is:
de lucht hier is inmiddels al een week >300 (en de laatste 3 dagen >400)![]()
(voor diegene die in schonere landen wonen: in nederland piepen ze dat stukjes van A'dam/R'dam een AQI van 40 hebben (30 is de norm).
Wie?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:14 schreef Barbusse het volgende:
OMG, we schijnen Fred Teeven op bezoek te krijgen* Barbusse neemt een halve dag vrij....
Staatssecretaris van Veiligheid en Justitie. Heeft nogal enge ideeën over privacy en zo.quote:
Ja, daahaag!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:27 schreef Individual het volgende:
[..]
Hou hem maar voor altijd op jouw eiland.
Het NL dat ik verliet was zo mooi.
Holy Moses, da's ernstig! En het is nog niet eens zomer!!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:40 schreef Xtreem het volgende:
aangezien het hier toch in klaagbaak aan het veranderen is:
de lucht hier is inmiddels al een week >300 (en de laatste 3 dagen >400)![]()
(voor diegene die in schonere landen wonen: in nederland piepen ze dat stukjes van A'dam/R'dam een AQI van 40 hebben (30 is de norm).
Zit nu op kantoor met een masker... (random pic, not me)
[ afbeelding ]
Armageddon is pas na 7 jaar vrede in het Midden Oosten, dus we hebben nog even.. Daniel 9:27quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:42 schreef ElizabethR het volgende:
Hier is inmiddels storm nummer 61 van dit jaar bezig. Zou de voorspelling in de bijbel dan toch uitkomen, en is het einde der wereld nabij? Soms voelt het wel zo. Ik wil lente!!
Luchtig?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Armageddon is pas na 7 jaar vrede in het Midden Oosten, dus we hebben nog even.. Daniel 9:27
Die stormen zijn een straf van God omdat Ierland omdat ze zo luchtig doen over abortus.
7 jaar vrede? Damn, dat gebeurt dus echt nooooiiiit he?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Armageddon is pas na 7 jaar vrede in het Midden Oosten, dus we hebben nog even.. Daniel 9:27
Die stormen zijn een straf van God omdat Ierland omdat ze zo luchtig doen over abortus.
Just don't mention the P-word.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:24 schreef ElizabethR het volgende:
Hopelijk kunnen de tere zieltjes van de bevolking al die veranderingen goed dragen.
Wees Israël en Palestina maar dankbaar dat de wereld nog niet is vergaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
7 jaar vrede? Damn, dat gebeurt dus echt nooooiiiit he?
Teeven komt zo, dus het kan niet lang meer durenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:35 schreef Individual het volgende:
[..]
Wees Israël en Palestina maar dankbaar dat de wereld nog niet is vergaan.
In de VAE zou hij er een prioriteit van maken om de shisha te verbieden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:09 schreef Gaoxing het volgende:
Teeven dumpen in het MO (mits een eindje bij mij vandaan) dan maar?
Vergaat in elk geval de wereld nog een tijdje niet...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:09 schreef Gaoxing het volgende:
Goed plan! Ik zal hem zo dit topic laten lezen (als hij ooit daadwerkelijk langskomt, want hij had allang hier moeten zijn)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:09 schreef Gaoxing het volgende:
Misschien heeft hij de security checks niet overleefd?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed plan! Ik zal hem zo dit topic laten lezen (als hij ooit daadwerkelijk langskomt, want hij had allang hier moeten zijn)
Die zijn redelijk streng hier jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien heeft hij de security checks niet overleefd?
Gewoon een Maltese pas kopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zijn redelijk streng hier ja
Van het belastingeld van de hardwerkende-eckte-éckte-Nederlandertm zeker?quote:
Wat een gemis....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:48 schreef Barbusse het volgende:
Geen staatssecretaris gezien dus uiteindelijk....
Nou, de deceptiequote:
Nu: 518quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Holy Moses, da's ernstig! En het is nog niet eens zomer!!
Sterkte!
Hier is inmiddels storm nummer 61 van dit jaar bezig. Zou de voorspelling in de bijbel dan toch uitkomen, en is het einde der wereld nabij? Soms voelt het wel zo. Ik wil lente!!
Begint jullie regenseizoen ook omstreeks april?quote:Op woensdag 26 februari 2014 04:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
We hadden hier in Manila vanochtend een beetje regen, maar inderdaad heeft het al heel lang niet geregend hier, en dat is aan de tuin goed te zien.
Het beetje regen van vanochtend is voor de tuin te weinig, maar net genoeg om je auto hopeloos smerig te maken
Euh, what? Ik zou dood gaanquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nu: 518
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, zijn nu met de closing van een deal bezig - een slechtere tijd voor een trip is er niet!quote:Op woensdag 26 februari 2014 07:51 schreef Gaoxing het volgende:
Oh Xtreem wat ellendigGeen goed moment om even op reis te gaan?
[..]
Begint jullie regenseizoen ook omstreeks april?
Mijn irrigatiesysteem is een tijdje stuk geweest en ik vrees dat we de amandelboom gaan verliezen.
Dat doe je toch wel.... Alleen gaat ook dit een stukje sneller in Chinaquote:
Ja, maar ik heb geen haast daarmeequote:Op woensdag 26 februari 2014 09:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat doe je toch wel.... Alleen gaat ook dit een stukje sneller in China
quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen haast daarmeeVanochtend juist heerlijk een wandeling gemaakt langs de kust hier
hier = malta toch?quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen haast daarmeeVanochtend juist heerlijk een wandeling gemaakt langs de kust hier
April en mei gelden hier officieel nog als de zomer, (tevens schoolvakantie). Dus vrij droog en heel warm. Het regenseizoen begint officieel hier eind mei, begin juni.quote:Op woensdag 26 februari 2014 07:51 schreef Gaoxing het volgende:
Oh Xtreem wat ellendigGeen goed moment om even op reis te gaan?
[..]
Begint jullie regenseizoen ook omstreeks april?
Mijn irrigatiesysteem is een tijdje stuk geweest en ik vrees dat we de amandelboom gaan verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |