quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef Gaoxing het volgende:
Jammer.
Maar misschien kun je een Boraatje doen
Hou hem maar voor altijd op jouw eiland.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:14 schreef Barbusse het volgende:
OMG, we schijnen Fred Teeven op bezoek te krijgen* Barbusse neemt een halve dag vrij....
Ik las het ja. Zelfs binnen een masker? Vreselijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:40 schreef Xtreem het volgende:
aangezien het hier toch in klaagbaak aan het veranderen is:
de lucht hier is inmiddels al een week >300 (en de laatste 3 dagen >400)![]()
(voor diegene die in schonere landen wonen: in nederland piepen ze dat stukjes van A'dam/R'dam een AQI van 40 hebben (30 is de norm).
Wie?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:14 schreef Barbusse het volgende:
OMG, we schijnen Fred Teeven op bezoek te krijgen* Barbusse neemt een halve dag vrij....
Staatssecretaris van Veiligheid en Justitie. Heeft nogal enge ideeën over privacy en zo.quote:
Ja, daahaag!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:27 schreef Individual het volgende:
[..]
Hou hem maar voor altijd op jouw eiland.
Het NL dat ik verliet was zo mooi.
Holy Moses, da's ernstig! En het is nog niet eens zomer!!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:40 schreef Xtreem het volgende:
aangezien het hier toch in klaagbaak aan het veranderen is:
de lucht hier is inmiddels al een week >300 (en de laatste 3 dagen >400)![]()
(voor diegene die in schonere landen wonen: in nederland piepen ze dat stukjes van A'dam/R'dam een AQI van 40 hebben (30 is de norm).
Zit nu op kantoor met een masker... (random pic, not me)
[ afbeelding ]
Armageddon is pas na 7 jaar vrede in het Midden Oosten, dus we hebben nog even.. Daniel 9:27quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:42 schreef ElizabethR het volgende:
Hier is inmiddels storm nummer 61 van dit jaar bezig. Zou de voorspelling in de bijbel dan toch uitkomen, en is het einde der wereld nabij? Soms voelt het wel zo. Ik wil lente!!
Luchtig?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Armageddon is pas na 7 jaar vrede in het Midden Oosten, dus we hebben nog even.. Daniel 9:27
Die stormen zijn een straf van God omdat Ierland omdat ze zo luchtig doen over abortus.
7 jaar vrede? Damn, dat gebeurt dus echt nooooiiiit he?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Armageddon is pas na 7 jaar vrede in het Midden Oosten, dus we hebben nog even.. Daniel 9:27
Die stormen zijn een straf van God omdat Ierland omdat ze zo luchtig doen over abortus.
Just don't mention the P-word.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:24 schreef ElizabethR het volgende:
Hopelijk kunnen de tere zieltjes van de bevolking al die veranderingen goed dragen.
Wees Israël en Palestina maar dankbaar dat de wereld nog niet is vergaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
7 jaar vrede? Damn, dat gebeurt dus echt nooooiiiit he?
Teeven komt zo, dus het kan niet lang meer durenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:35 schreef Individual het volgende:
[..]
Wees Israël en Palestina maar dankbaar dat de wereld nog niet is vergaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |