SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou het Maasgebouw opnieuw gaan bestormen of de volgende keer witte zakdoekjes meenemen voor Koemanquote:Op zondag 16 februari 2014 17:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh neehoor, ik was al een halfuur thuis, maar toen zag ik ineen Ajax
Ik heb het gevoel dat Ajax vannacht in je nachtmerries voorkwam, kan dit kloppen?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh neehoor, ik was al een halfuur thuis, maar toen zag ik ineen Ajax
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat vinden joden tegenwoordig erg? The times. They are changing.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Jullie vonden die penalty van NAC serieus terecht?![]()
![]()
![]()
![]()
Haal die aids uit je ogen
hahaquote:Op zondag 16 februari 2014 17:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Jullie vonden die penalty van NAC serieus terecht?![]()
![]()
![]()
![]()
Haal die aids uit je ogen
Nah, heb vannacht niet echt gedroomdquote:Op zondag 16 februari 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Ajax vannacht in je nachtmerries voorkwam, kan dit kloppen?
Sick, bro.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nah, heb vannacht niet echt gedroomd
Niet geslapen?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je lag zeker stijf en klaarwakker na je badtrip en de spanning die je voor vanmiddag had?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zelfs in je dromen is dat onmogelijk voor PSV. Achja, 4 punten voor op de nummer 7 is ook knap.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
4 hele punten voor maar liefst. poe poe
Geen idee, dan zou ik m'n luxaflex omhoog moeten doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:50 schreef Caland het volgende:
Het valt me trouwens nu pas op dat het weer langer licht is buiten. Wat jullie jongons.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs in je dromen is dat onmogelijk voor PSV. Achja, 4 punten voor op de nummer 7 is ook knap.
Klik op het plaatje en dan F5quote:Op zondag 16 februari 2014 17:51 schreef Buitendam het volgende:
Tussenstand NAC-Feyenoord staat op 0-1 in de OP. Het had zo mooi kunnen zijn.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je lag zeker stijf en klaarwakker na je badtrip en de spanning die je voor vanmiddag had?
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:51 schreef Buitendam het volgende:
Tussenstand NAC-Feyenoord staat op 0-1 in de OP. Het had zo mooi kunnen zijn.
Jij bent echt een komiek.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs in je dromen is dat onmogelijk voor PSV. Achja, 4 punten voor op de nummer 7 is ook knap.
Lulring*quote:
Ja, heerlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 17:50 schreef Caland het volgende:
Het valt me trouwens nu pas op dat het weer langer licht is buiten. Wat jullie jongons.
Redelijke pot.quote:
Ze spelen ook wel leuk en hadden meer verdiend, maar dat komt niet door de scheidsrechter.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen dat Feyenoord aantrekkelijk voetbal speelt.
Natuurlijk lichtquote:Op zondag 16 februari 2014 17:50 schreef Caland het volgende:
xDquote:Op zondag 16 februari 2014 17:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij bent echt een komiek.
Ik denk dat je gezicht datzelfde effect heeft.
Nouja, onterechte penal geven scheelt nou eenmaal een goal, en met een goal meer had Feyenoord gewonnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze spelen ook wel leuk en hadden meer verdiend, maar dat komt niet door de scheidsrechter.
dat je dat vindt was al langer duidelijkquote:Op zondag 16 februari 2014 17:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, onterechte penal geven scheelt nou eenmaal een goal, en met een goal meer had Feyenoord gewonnen.
Mja, denken is ook lastig.
Die zit in het huis des heeren neem ik aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk komt bianconeri dit topic ook nog verblijden met een bezoekje.
Slowakije.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tegen wie moesten ze? Canada?
Klapjostiquote:Op zondag 16 februari 2014 17:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
dat je dat vindt was al langer duidelijk
Je had het over het kampioenschap, dat bekijk je over het hele seizoen en dan mag Feyenoord ten opzichte van Ajax niet mopperen over de arbitrage.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, onterechte penal geven scheelt nou eenmaal een goal, en met een goal meer had Feyenoord gewonnen.
Ben je altijd zo spitsvondig?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Een eigen doelpunt, welteverstaan
Jullie zouden toch wel van Trabzonspor moeten winnen?quote:
Hij wil alleen blijven als ze Europees voetbal spelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Dijks moet lekker blijven in dat heerenveen
In welke wedstrijd heeft Feyenoord dan echt de scheidsrechter bepalend meegehad? Kan alleen PSV thuis bedenken, en die had Feyenoord anders ook gewonnen. Ajax daarentegen had thuis tegen Groningen en ook nu weer tegen Heerenveen absoluut niks te klagen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je had het over het kampioenschap, dat bekijk je over het hele seizoen en dan mag Feyenoord ten opzichte van Ajax niet mopperen over de arbitrage.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij wil alleen blijven als ze Europees voetbal spelen.
Die staat gewoon in de basis, net als Daley.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk bespottelijk zijn als hij niet meegaat naar Brazilië.
Hahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 17:56 schreef PizzaGeit het volgende:
In welke wedstrijd heeft Feyenoord dan echt de scheidsrechter bepalend meegehad?
Ik wens hem veel plezier met een uitkering.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij wil alleen blijven als ze Europees voetbal spelen.
verhuurd toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:56 schreef Mani89 het volgende:
Mitchell Dijks, dat ze die hebben laten gaan bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |