SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel erg makkelijk scoren dit. Het is niet alsof er ooit een voorspelling is uitgekomen van zijn hand.quote:
Eredivisie.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:26 schreef Cavaliers het volgende:
PSV overigens weer twee punten ingelopen.
Iets met kampioenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:26 schreef Cavaliers het volgende:
PSV overigens weer twee punten ingelopen.
Je bent gevallen als kind?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sluit niet uit dat we nog kampioen worden.
Derdequote:Op zondag 16 februari 2014 16:28 schreef TwenteFC het volgende:
De hoeveelste geel was dit voor Pelle eigenlijk?
leuk he xdquote:
Kijk Feyenoord en over Vitesse hoeven we t al helemaal niet te hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moeten we eerst nog maar eens zien, seizoen is nog lang enzo.
Gramulanion heeft veel betere screen.quote:
Ja, serieus. Ter Mors op 1, Wüst 2, Van Beek 3 en Leenstra 4dequote:
Lullig voor Leenstraquote:Op zondag 16 februari 2014 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, serieus. Ter Mors op 1, Wüst 2, Van Beek 3 en Leenstra 4de
Ja, is goed. Ik ga nu Ajax kijken.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Donder eens op met dat schaatsen.
Ter Mors ging echt kanjersnel.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, serieus. Ter Mors op 1, Wüst 2, Van Beek 3 en Leenstra 4de
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef GGMM het volgende:
Was geen buitenspel.
Jammer, maar om nou over de scheids te klagen vind ik topclubonwaardig.
godverquote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef GGMM het volgende:
Was geen buitenspel.
Jammer, maar om nou over de scheids te klagen vind ik topclubonwaardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit boeit Stijn en Cavaliers niet.
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef RensAjacied het volgende:
Wie staat er vanmiddag op Ziyech? Blind?
Ik heb toch al lange tijd geen note meer gehadquote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet helemaal mee eens.
Hoeveel notes heb je nu in totaal dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb toch al lange tijd geen note meer gehad.
True, al krijg je notes als je je misdraagt. Je abnormaal gedragen valt daar niet altijd onder.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb toch al lange tijd geen note meer gehad.
Ik sta al lange tijd op 215.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb je nu in totaal dan?
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, al krijg je notes als je je misdraagt. Je abnormaal gedragen valt daar niet altijd onder.
Zie bijvoorbeeld de signature van AFCNiels.
Die pakt altijd een gele of een rode kaart. Domme kracht.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef Monolith het volgende:
Vd Berg, hoeveel domme overtredingen heeft die al op zijn naam staan dit seizoen?
Ik ben al blij dat we weer eens een penalty krijgen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef GGMM het volgende:
Komt Heerenveen goed weg dat er geen rood getrokken wordt.
Die kan er helemaal niks van. opgefokt mannetje.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die pakt altijd een gele of een rode kaart. Domme kracht.
Haha, bij Zwolle was dit zijn handelsmerk. Maakt al domme fouten zijn gehele voetbalcarriere.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef Monolith het volgende:
Vd Berg, hoeveel domme overtredingen heeft die al op zijn naam staan dit seizoen?
Hij kan heel goed boos kijken.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kan er helemaal niks van. opgefokt mannetje.
Bij elk opstootje is hij betrokkenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kan er helemaal niks van. opgefokt mannetje.
Ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
Was het een terechte? Net pas ingeschakeld.
jaquote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
Uiteraard. Wij zijn Feyenoord nietquote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
Ja, op de punt van de schoen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
We hebben een kenner.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zoals ik al verwacht had weet Feyenoord niet te winnen. Niet zo raar, die kunnen er namelijk ook helemaal niks van.
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zoals ik al verwacht had weet Feyenoord niet te winnen. Niet zo raar, die kunnen er namelijk ook helemaal niks van.
Ik snapte ook niet waarom Heerenveen hem gehaald heeft.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Haha, bij Zwolle was dit zijn handelsmerk. Maakt al domme fouten zijn gehele voetbalcarriere.
Ze hadden verdiend te winnen hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ja maar het lag aan de scheids hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax - Heerenveen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Welke wedstrijd zit jij te kijken?
Ja. ook al onterecht afgekeurde goal voor ajax en een bal op de paal.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
quote:
En dan te bedenken dat gister in de kroeg een Feyenoorder mij wilde doen geloven dat Clasie beter is dan Gutierrez.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar het lag aan de scheids hoor.Zelfs tegen 10 man kunnen ze niet winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Wat heb jij eigenlijk een memorabele uitspraak van Stijn in je signature.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
Nu hopen dat Ajax het een keer uitspeelt, ze hebben al genoeg cadeautjes verspeeld de afgelopen tijd.
Wat een rare gast zeg.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
[..]
En dan te bedenken dat gister in de kroeg een Feyenoorder mij wilde doen geloven dat Clasie beter is dan Gutierrez.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
LolGa lekker schaatsen kijken joh, mafkees.
Net afgelopen man.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
LolGa lekker schaatsen kijken joh, mafkees.
Gutierrez vind ik ook een iets andere speler.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
[..]
En dan te bedenken dat gister in de kroeg een Feyenoorder mij wilde doen geloven dat Clasie beter is dan Gutierrez.![]()
Een hoogtepunt in de vaderlandse literatuur inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk een memorabele uitspraak van Stijn in je signature.
Laten we hopen dat ze dat de rest van de wedstrijd kunnen volhoudenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit spel ziet er tien keer beter uit dan de afgelopen wedstrijden
Dwaasquote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare gast zeg.
Het is overduidelijk dat ze er beide geen kloot van kunnen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waarom zit je voetbal te kijken als je er toch geen verstand van hebt
Oke bedanktquote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Marzo is overigens opgeleid door PSV.
Zie meteen waarom ie daar niet meer speeltquote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Stijn vult het literaire gat van Derksen en Mulisch.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een hoogtepunt in de vaderlandse literatuur inderdaad.
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef Intellectueel het volgende:
Lol @ Ajax die dankzij twee klungelige fouten van twee Heerenveen spelers drie punten cadeau krijgt.
Bedankt voor deze info.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Gras is groen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat 020 volk halen we ook nog wel in.
Lol @ jij die daar om huilt als een baby'tje.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef Intellectueel het volgende:
Lol @ Ajax die dankzij twee klungelige fouten van twee Heerenveen spelers drie punten cadeau krijgt.
Lol @ bal klungelig op de paal en onterecht afgekeurde goal. Oprotten als je alleen zulke troep kan verkondigen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef Intellectueel het volgende:
Is gewoon verdiendquote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef AFCNiels het volgende:
Het wordt ze nu wel heel makkelijk gemaakt.
kampioenenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef Intellectueel het volgende:
Ruststand nu 8-0, eindstand 24-0quote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ajax stond in de heenwedstrijd ook 2-0 voor. Rustand was 3-2 voor Heerenveen
fouten dwing je afquote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef Intellectueel het volgende:
Het is wachten op zijn debuut bij de Buitenspelers, de verkoopcijfers zullen zelfs Gijp jaloers maken.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn vult het literaire gat van Derksen en Mulisch.
Met dit materiaal vind ik hem het aardig doenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mensen die van Basten een goede coach vinden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |