quote:Op zondag 16 februari 2014 20:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij bent gewoon mad omdat je never nooit in mijn sappige, strakke gleufje zult gaan komen dus nou niet zo lelijk gaan doen
It's afraid.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wel sappig, maar niet strak
sttt, beetje tegengas is toch wel leukquote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je loopt de laatste tijd wel vaker zo out of the blue te haten op mij. Heb ik je op je tere zieltje getrapt ergens ofzo wise, is dat het? Anders kan ik dit soort rare reacties toch echt niet verklaren, gewoon.
gvdquote:
Oh is dat het. Nou dan is het misschien leuker om iets te proberen wat nog ergens op slaat, en niet zomaar random shit gaan roepen heheheequote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef wise het volgende:
[..]
sttt, beetje tegengas is toch wel leuk
Waarom, dat ie wat jij altijd doet hehehehehehequote:Op zondag 16 februari 2014 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh is dat het. Nou dan is het misschien leuker om iets te proberen wat nog ergens op slaat, en niet zomaar random shit gaan roepen hehehee
Mijn penis!quote:Op zondag 16 februari 2014 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou dan is het misschien leuker om iets te proberen wat nog ergens op slaat
hehehehquote:Op zondag 16 februari 2014 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh is dat het. Nou dan is het misschien leuker om iets te proberen wat nog ergens op slaat, en niet zomaar random shit gaan roepen hehehee
gebruikt ze dr pinkquote:
Die TTquote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Wat is er met deze man aan de hand dan
[ afbeelding ]
Heb ik een gezicht voor boodybuilldings??
AHAHAHAHAHquote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom, dat ie wat jij altijd doet hehehehehehe
quote:
all of my whatquote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Wat is er met deze man aan de hand dan
[ afbeelding ]
Heb ik een gezicht voor boodybuilldings??
So randomquote:Op zondag 16 februari 2014 20:47 schreef Robophatt het volgende:
Wtf is ezekiel brood nu weer. Klinkt echt als het lichaam van christus, maar dan van Ezechiel
At 1st I was like "haha idd" but then Iquote:
Ja had die kerel in dat bodybuildings topic het overquote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
So randomGeen idee is dat nieuw brood bij de AH ofzo?
http://www.fonteine.com/tarwekiembrood.htmlquote:Op zondag 16 februari 2014 20:47 schreef Robophatt het volgende:
Wtf is ezekiel brood nu weer. Klinkt echt als het lichaam van christus, maar dan van Ezechiel
Hč meen je dat nou dat wist ik nog nietquote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Vas, donuts zijn komende week in de bonus.
Nee ga wegquote:Kun je 38 dozen voor me klaarzetten?
Een biertje stond toch gelijk aan een boterham met kaas? Dan is bier een betere investering, kratje staat dan gelijk aan een heel brood en heb je de kaas er nog bij ookquote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.fonteine.com/tarwekiembrood.html
blablabl, een of ander brood dat supergoed is.
Al met al hoge placebo effect met het prijskaartje van een krat bier voor een brood
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.fonteine.com/tarwekiembrood.html
blablabl, een of ander brood dat supergoed is.
Al met al hoge placebo effect met het prijskaartje van een krat bier voor een brood
holy shit ik moet dit broodquote:Het voordeel van kiemen is dat het fytinezuur van tarwe is afgebroken
donutsquote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Vas, donuts zijn komende week in de bonus. Kun je 38 dozen voor me klaarzetten?
Hoerenwijf.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hč meen je dat nou dat wist ik nog niet
[..]
Nee ga weg
Als je vanaf 5 meter minstens 3 van de 5 donuts om m'n penis kan gooien wil ik een poging wagen.quote:
Oké.quote:
1x geprobeerd, kk smerig, beetje met je pik tegen die pot aanquote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
At 1st I was like "haha idd" but then I'd.
Ik laat 'm altijd eerst minstens semi-hard worden of ik ga zitten pissen en duw m'n penis de pot in terwijl ik iets naar voren leun (no homo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hou jij je waffel eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
Hahaha, insinueer je nu dat je een potloodpenis hebt?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je vanaf 5 meter minstens 3 van de 5 donuts om m'n penis kan gooien wil ik een poging wagen.
Moet ik dan eerst zelf je penis hard maken of doe jij dat dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je vanaf 5 meter minstens 3 van de 5 donuts om m'n penis kan gooien wil ik een poging wagen.
dwc denk aan dit soort donuts;quote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, insinueer je nu dat je een potloodpenis hebt?
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:51 schreef wise het volgende:
[..]
hou jij je waffel eensAltijd je gore grote neus overal in steken he
Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1x geprobeerd, kk smerig, beetje met je pik tegen die pot aanWat, nee man, je moet wel in een goede hoek leunenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En 'm vasthouden
.
Voorhuidpic van laatst vergeten?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, insinueer je nu dat je een potloodpenis hebt?Moet ik mezelf pijpen of doe jij dat? Kom op Chlo-Chlo, niet zulke domme vragen stellenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik dan eerst zelf je penis hard maken of doe jij dat dan?.
side-ways zoals een echte negert zekerquote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat, nee man, je moet wel in een goede hoek leunen.
Avontuurlijke man ben je, mij laten pijpen terwijl ik eigenlijk donuts wil eten.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet ik mezelf pijpen of doe jij dat? Kom op Chlo-Chlo, niet zulke domme vragen stellen.
*insert helicopter-versiequote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechtsboven vind ik niet zo praktisch.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik dan eerst zelf je penis hard maken of doe jij dat dan?
Heb medelijden met je gekregen nu, ik wil niet dat je dWc zijn penis moet hoeven zienquote:Op zondag 16 februari 2014 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Avontuurlijke man ben je, mij laten pijpen terwijl ik eigenlijk donuts wil eten.
Haha gvd.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Weer 's hardop om levensverzekering bij boodschappen, ik mis die man eigenlijk wel.
Snap niet waarom je niet altijd voor linksonder zou gaanquote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechtsboven vind ik niet zo praktisch.
Hoef jouw medelijden niet, oprotten.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Heb medelijden met je gekregen nu, ik wil niet dat je dWc zijn penis moet hoeven zienIk leg wel donuts voor je klaar.
Stik dan maar in je donuts(die je niet hebt) dan he hoerenwijfquote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoef jouw medelijden niet, oprotten.
Nog niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stik dan maar in je donuts(die je niet hebt) dan he hoerenwijf
Die is makkelijker toe te passen in een zwembad.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Snap niet waarom je niet altijd voor linksonder zou gaan
je wint makkelijk van chlor. Je hoeft alleen maar op dr te zitten met je dijenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stik dan maar in je donuts(die je niet hebt) dan he hoerenwijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |