SPOILER: 'belangrijke' uitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedden?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lotingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: tot slot, onze toppersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Buiten kunnen ze ook niet zeuren over de luchtcirculatie"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Hier verder[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die kunnen er geen klote vanquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Iedereen de goede kant op blazen als de Nederlanders rijdenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef essnhills het volgende:
Buiten kunnen ze ook niet zeuren over de luchtcirculatie![]()
Als ik Yvonne van Gennip van de week hoorde, 3x per dag trainen want dat deden de oost-duitse schaatsters ookquote:Op zondag 16 februari 2014 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mij ook jaSchaatsen ze nu sneller door betere trainingsprogramma's etc of komt het vooral door technische dingen zoals ander ijs, de pakken en de schaatsen?
dan zullen de trainingsschema's wel geholpen hebben. Maar het meeste zit denk ik wel in het materieel.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
cleanup!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand nog suggesties om mijn FOK! normaal te krijgen?Juin uit Eigen Tuin!![]()
Niet heel boeiend neequote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen er geen klote van![]()
Jammer dat je als Nederlander altijd wind tegen hebtquote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef Momo... het volgende:
[..]
Iedereen de goede kant op blazen als de Nederlanders rijden"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
gol Jan Maat?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik denk dat het 50/50 is. Dus met dezelfde pakken e.d. nu net boven de 2 minuten.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik Yvonne van Gennip van de week hoorde, 3x per dag trainen want dat deden de oost-duitse schaatsters ookdan zullen de trainingsschema's wel geholpen hebben. Maar het meeste zit denk ik wel in het materieel.
Er is een enorme slag gemaakt in kennis over het goed opzetten van trainingsschema´s en voorbereidingstrajecten e.d.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik Yvonne van Gennip van de week hoorde, 3x per dag trainen want dat deden de oost-duitse schaatsters ookdan zullen de trainingsschema's wel geholpen hebben. Maar het meeste zit denk ik wel in het materieel.
![]()
als de oost-duitsers het doen dan zal het wel goed zijn?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
die kilo's anabole die vergaten ze even.....of niet, maar daar ga ik geen uitspraken aan wagen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
als de oost-duitsers het doen dan zal het wel goed zijn?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
die kilo's anabole die vergaten ze even.....of niet, maar daar ga ik geen uitspraken aan wagen.
Misschien kan een modje het even fixen, als ie het toch gaat reeksenquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Van Gennip gebruikte een rare haptonoom om haar over een zweertje aan haar voet heen te helpen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik mis Anni Friesinger wel een beetjeOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Uitkijken voor rit 5[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik wou net zeggen, ik ken die kop ergens van."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Postma mist haa ok.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Friesinger was altijd weltoch?
Met haar leuke nederlandsquote:
Zijn die niet meer samen?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Was zij dat? Dat ze onderuit ging en al glijdend haar schaatsen over de finish gooide?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, vooral haar finish op de ploegenachtervolging"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Met de supertoepolevquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
gegastreekstCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was zij dat? Dat ze onderuit ging en al glijdend haar schaatsen over de finish gooide?![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Was ze ook geen vrienden met Marianne?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nu jij nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:Iedereen fan van Friesingerquote:
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Hege!Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ja volgens mij woonde die bij elkaar in de buurt ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was ze ook geen vrienden met Marianne?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:
fuck ik hoorde iets over dit is.... zusje van.... en ik zag mijn tv scherm nietWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Die meisjes wisten indertijd niet wat ze moesten slikken/prikken om gouden medailles te halen, daarnaast hadden ze ook niet de mogelijkheid om te zeggen dat ze het 'eerlijk' wilden doen, als ze uberhaupt al wisten wat ze 'moesten' innemen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
die kilo's anabole die vergaten ze even.....of niet, maar daar ga ik geen uitspraken aan wagen.![]()
Aydova kan hard openen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Oh ze wonen niet meer samen, vaag. Bericht uit november 2013.quote:Anni Friesinger en Ids Postma verwachten een tweede kind. Dat vertelde de schaatskampioene aan Show. Anni is uitgerekend in het voorjaar.
De zwangerschap van de vrouw van Ids was niet gepland. “Het is voor ons echt een verrassing. De natuur wil het zo en daarom verheugen we ons erop.”
Anni en Ids trouwden in 2009 met elkaar maar wonen niet samen. Friesinger woont in Salzburg en Postma woont in Nederland. In 2011 werd hun dochtertje Josephine geboren.know'm sayin?
word? word.![]()
Any other op 20quote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef heywoodu het volgende:
Nederland in elk geval 1 t/m 4 bij de bookies
[ afbeelding ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Any other?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Any other zegt behoorlijk veelquote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is wel raar.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef alors het volgende:
Oh ze wonen niet meer samen, vaag. Bericht uit november 2013.
[..]
Kun je misschien op NL/Duitse grens gaan wonen ?![]()
Dan moet je een rund zijn, wil je op Bowe inzetten.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die oostduitse sporters zijn inderdaad echt compleet naar de vernieling geholpen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die meisjes wisten indertijd niet wat ze moesten slikken/prikken om gouden medailles te halen, daarnaast hadden ze ook niet de mogelijkheid om te zeggen dat ze het 'eerlijk' wilden doen, als ze uberhaupt al wisten wat ze 'moesten' innemen.
Ik heb daar eens een documentaire over gezien. Heel schrijnend.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Oke dus ze wonen niet meer samen maar verwachten wel nog een kindquote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben over naar België 2Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Oke..quote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef alors het volgende:
[..]![]()
heywoodu
![]()
Ja daarmee bedoelen ze dus iedereen die niet in die lijst staat he, niet "elke niet-Nederlandse"quote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
rondje 34.6 , doe dan niet meeWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Goed ideequote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Eerst nog even negen ritten langzaam schaatsen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nu jij nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja maar niet dat ze uit elkaar zijn, voor hun werkt het blijkbaar gewoon zoquote:Op zondag 16 februari 2014 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke dus ze wonen niet meer samen maar verwachten wel nog een kindquote:Anni Friesinger en Ids Postma verwachten in het voorjaar hun tweede kind. Het voormalige schaatskoppel heeft al een dochter, de inmiddels 2-jarige Josephine, met wie Friesinger in het Oostenrijkse Salzburg woont. Postma heeft in Friesland zijn boerderij. Postma en Friesinger hebben een langeafstandsrelatie.
In Bild bevestigt de drievoudig olympisch schaatskampioen de zwangerschap, die voor haar en de Friese topschaatser van weleer 'écht een grote verrassing' is. 'Dit was gewoon niet gepland. De natuur heeft het kennelijk zo gewild. We verheugen ons er enorm op', zegt Friesinger in Bild.
Friesinger ziet in de langeafstandrelatie met Postma geen enkel bezwaar. 'Heel ons leven zijn we nog nooit langer dan zes weken samengeweest, maar we hebben elkaar ook nooit langer dan tien dagen níet gezien. Dit leven is absoluut geen enkele belasting voor ons. Als we samen zijn hebben we alleen tijd voor elkaar.'know'm sayin?
word? word.![]()
Dat snapte ik, vind ik echt een belachelijk lage quoteringquote:Op zondag 16 februari 2014 15:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja daarmee bedoelen ze dus iedereen die niet in die lijst staat he, niet "elke niet-Nederlandse"[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De Belg is veel leuker om naar te luisterenquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ter Mors niet bijzonder genoeg?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:04 schreef Remzz het volgende:
Voor de dweil alleen even kijken wat Nesbitt kan, al zal die ook wel met een rondje 31+ eindigen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
ze noemen Peeters een schaatstiener, dus verwchten er nog niet heel veel vanOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Niet naar Jorien?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:04 schreef Remzz het volgende:
Voor de dweil alleen even kijken wat Nesbitt kan, al zal die ook wel met een rondje 31+ eindigen.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ah jammer. NL1 is de enige zender die ik momenteel heb hahahahquote:Op zondag 16 februari 2014 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
De Belg is veel leuker om naar te luisteren![]()
De publieke belangstelling lijkt de laatste dagen wat af te nemen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
De enige die meedeed toch?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ooohh Okequote:Op zondag 16 februari 2014 15:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar niet dat ze uit elkaar zijn, voor hun werkt het blijkbaar gewoon zo
[..]
Nee, zij zijn gewoon veel grappiger om naar te luisterenquote:
Heb ook geen FOX, dus het is een stream met geluid uit geworden en schaatsen op tvquote:Op zondag 16 februari 2014 15:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Alleen het OS is niet elke week te zien![]()
Hahaquote:Op zondag 16 februari 2014 15:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ah jammer. NL1 is de enige zender die ik momenteel heb hahahahIk heb ze allemaal tot mijn beschikking
![]()
Maar op ARD en de BBC zenden ze nu geen schaaten uit
ik bedoelde eigenlijk op de schaatsbaanquote:Op zondag 16 februari 2014 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, zij zijn gewoon veel grappiger om naar te luisteren
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Dat is de andere Jorienquote:Op zondag 16 februari 2014 15:05 schreef Remzz het volgende:
Klopt Jorien vergeten ik dacht dat na rit 8 werd gedweild
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ohquote:Op zondag 16 februari 2014 15:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk op de schaatsbaan
De Belgen hopen op < 2min voor PeetersOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Keurig gedaan!quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Alle grappen van het commentaar hoor ik graag
quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ze zijn dan ook erg tevredenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rit 5quote:Op zondag 16 februari 2014 15:07 schreef IPA het volgende:
De eerste 8 ritten kunnen wel overgeslagen worden denk ik.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:07 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:07 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Volgende week naar de Expert, kijken of zij iets kunnen fixen. Anders moet ik een digitale HD ontvanger halenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
HahaIk heb ze allemaal tot mijn beschikking
![]()
Maar op ARD en de BBC zenden ze nu geen schaaten uit![]()
![]()
Nee, want rit 5quote:Op zondag 16 februari 2014 15:07 schreef IPA het volgende:
De eerste 8 ritten kunnen wel overgeslagen worden denk ik.![]()
![]()
Lekkere string
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
BBC liveblogquote:The women's 1500m has just started at the Adler Arena and reigning Olympic champion Ireen Wust of the Netherlands is the favourite to retain her title and add to the 3000m gold and 1000m silver she has already won in Sochi. Wust, who won the world title last year and is bidding for a fourth career gold, is paired 15th."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
[spoiler]goud voor Michel Mulder[/spoilr][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:08 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Fatkulina?quote:
Ik mis alle string momentjes
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Uh, okequote:Op zondag 16 februari 2014 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[spoiler]goud voor Michel Mulder[/spoilr]![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Belgische staat voorlopig wel op 1"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
iemand pics van de roze string?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat voor een werk doe je dan ?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zit op mn werk, 1e scherm schaatsen, 2e scherm NAC-FEY![]()
CTRL ietsquote:Op zondag 16 februari 2014 15:09 schreef Symphonic het volgende:
Dat startpistool lijkt wel een spijkerschieter ±Y
Je meot weer even je Ctrl Shiftenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:09 schreef Symphonic het volgende:
Dat startpistool lijkt wel een spijkerschieter ±Y"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nee.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
iemand pics van de roze string?
Dafuq![]()
![]()
Hoe volg je eigenlijk NAC en schaatsen tegelijk?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
iemand pics van de roze string?![]()
Dank je, ja diequote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
damn voor de 50e keerquote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je meot weer even je Ctrl ShiftenJuin uit Eigen Tuin!![]()
heywoodu
![]()
Volgens mij iets met de broer van Noh en een tumor.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Stream en TVquote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe volg je eigenlijk NAC en schaatsen tegelijk?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan duurt het wel lang als er niks te doen isquote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb soort van storingsdienst in een ziekenhuis,, dr is alleen geen drol te doen![]()
![]()
Oh ja, dat verhaal heb ik van de week ook gehoord.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij iets met de broer van Noh en een tumor.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Beetje op 200% FOK!ken en streams kijkenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb soort van storingsdienst in een ziekenhuis,, dr is alleen geen drol te doen![]()
![]()
Klopt, maar ach, er komt vanzelf een eind aanquote:Op zondag 16 februari 2014 15:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dan duurt het wel lang als er niks te doen is
En zondag is 200%![]()
![]()
De Koreanen zijn ook aan het falen. Alleen Sang Hwa presteert naar behoren, terwijl ze vier jaar terug zo goed waren."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Mo, Lee en Leequote:Op zondag 16 februari 2014 15:11 schreef marcodej het volgende:
De Koreanen zijn ook aan het falen. Alleen Sang Hwa presteert naar behoren, terwijl ze vier jaar terug zo goed waren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
String gemist.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
zijn bezig met 2018quote:Op zondag 16 februari 2014 15:11 schreef marcodej het volgende:
De Koreanen zijn ook aan het falen. Alleen Sang Hwa presteert naar behoren, terwijl ze vier jaar terug zo goed waren.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Jaja, zo staat onze Jelena nog steeds op 1. Jaja - De Belg"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
1.54.02 Wüstquote:Op zondag 16 februari 2014 15:11 schreef Remzz het volgende:
Ik denk dat 1.56 hier wel voldoende is voor het podium❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Komt goed, volgende keerquote:Op zondag 16 februari 2014 15:11 schreef marcodej het volgende:
De Koreanen zijn ook aan het falen. Alleen Sang Hwa presteert naar behoren, terwijl ze vier jaar terug zo goed waren.![]()
![]()
Ja, Herbert is al in topvorm nog voordat het wielerseizoen begint.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij iets met de broer van Noh en een tumor.![]()
Ah, jammer, net niet eronderquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
1.54.73
nummer 2 rijdt 1.55.83Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Wat een laat afgeschoten valse start?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Waarom mag Hege eigenlijk meedoen?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Omdat ze een bazin is.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom mag Hege eigenlijk meedoen?![]()
voor de kijkcijfersquote:Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom mag Hege eigenlijk meedoen?Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Ik vind het nog steeds langzaam, maar dat komt omdat ik met de tijden altijd van de mannen in mijn hoofd zitquote:Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vond 1.55 toch wat langzaam er uit zien ofzo![]()
![]()
Wildcard gekregenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja die rijdt echt verschrikkelijk slecht dit jaar.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat doet de Noorse bond speciaal om de kijkers te plezierenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er wordt hier heel kritisch gekeken naar de Amerikanen en de Canadezen, die er voor gekozen hebben om op hooglandbanen te blijven treinen - De Belg"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Alleen zilverquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ah, ze presteert dit seizoen dramatisch, ik vond het al vreemd.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Nee, maar ik ben er de hele middag bij. Dat is ook goud.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ze moet er echt mee stoppen, leuke studie doen, een vriendje heel blij maken en dan kan ze altijd in 2017 besluiten om een comeback te maken. Nu is ze compleet uitgeblustquote:Op zondag 16 februari 2014 15:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja die rijdt echt verschrikkelijk slecht dit jaar.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Ze moeten dan ook schaatsen, die treinen zijn altijd te laatquote:Op zondag 16 februari 2014 15:15 schreef essnhills het volgende:
Er wordt hier heel kritisch gekeken naar de Amerikanen en de Canadezen, die er voor gekozen hebben om op hooglandbanen te blijven treinen - De Belg
heywoodu
![]()
Nu gaat ie het zelfs in de warm-up over kniehoeken hebben
Vandaar dat ze het zo slect doenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze moeten dan ook schaatsen, die treinen zijn altijd te laat
JAAA DEZE RIT
Ik neem geen genoegen meer met 1-2-3, we gaan voor de superswiep.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dan weet je dat het een serieuze zaak isquote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef heywoodu het volgende:
Nu gaat ie het zelfs in de warm-up over kniehoeken hebben❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Hier een reden om schaatsen te behouden, van de BBC-liveblogquote:Those of you unfamiliar with the world of speed skating may not know that skaters compete in pairs and rather than race directly against each other they compete against the clock, with the highest-ranked skaters racing at the end of the competition. If you ever find yourself chatting about speed skating in the pub (it might happen) then perhaps throw this into conversation: The first Winter Olympic gold medal was won in speed skating in 1924 and is one of a handful of sports to have featured at every Winter Olympics."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Fatkulina![]()
Is er al gegaaptquote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan weet je dat het een serieuze zaak is
Hege in beeld en het stadion ontploft. JAAA."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Iedereen juicht voor Hege.
Album top 100 2024![]()
Al die Hege-fappers, het gaat om Olga
Voor de Russin, ja..quote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef marcodej het volgende:
Hege in beeld en het stadion ontploft. JAAA.![]()
Vertel.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef alors het volgende:
Ik moet bij Hege altijd denken aan het verhaal van AdvancedPower[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
APquote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef alors het volgende:
Ik moet bij Hege altijd denken aan het verhaal van AdvancedPower![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Op de parkeerplaats van haar hotelquote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef alors het volgende:
![]()
BlauweTijger mis ik inderdaad.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die Hege-fappers, het gaat om Olga![]()
![]()
Misschien wordt ze wel advanced als ze onderuit gekegeld wordtquote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef alors het volgende:
Ik moet bij Hege altijd denken aan het verhaal van AdvancedPower"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
link?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op de parkeerplaats van haar hotel![]()
Is dat een kloon?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BlauweTijger mis ik inderdaad.
Album top 100 2024![]()
Hege, wat doe je nu?Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Waarom post je Graf als het om Fatkulina gaat?quote:Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Eigenlijk is Voe ook leukerquote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef alors het volgende:
![]()
Mijn excuses. Linkje?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
He?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef Voszje het volgende:
[..]
Waarom post je Graf als het om Fatkulina gaat?![]()
heywoodu
![]()
Fatkulinaverhaaltje over babusjkaVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Zijn naam veranderd naar Ajacied422.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hege stort in.
Album top 100 2024![]()
Fatkulina helemaal gesloopt
De Olga van jouw plaatje is Olga Graf, niet Olga Fatkulina.quote:
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
heywoodu
![]()
Nette tijd nog hoor
Ze stort bijna in joh![]()
Dit is echt te lang voor Olga![]()
![]()
33.61.
Album top 100 2024![]()
Ohhhhhhhhhhhhhwwwwwwwwwquote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef Voszje het volgende:
[..]
De Olga van jouw plaatje is Olga Graf, niet Olga Fatkulina.![]()
Nou de muren zijn wit geverfd hier[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: