Ik wacht nog even de opstelling (lees: het meespelen van Schaken) af.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Calandje. Wat gaan we doen tegen NAC? Gelijk spelen?
Daar speelt ons grootste talent, schatje. Je bedoelt rechts neem ik aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:18 schreef De_Pel het volgende:
Ik zie het ook totaal niet zitten in die Manu. Van mij mag hij er nog 8 scoren, zodat hij voor een aardig bedragje kan worden verkocht. Uiteraard is hij niet veel slechter dan de jostiband die nu de linkerzijde van het veld volkwijlt, maar ik mag hopen dat geel ondertussen het hele jaar op zoek is naar iemand voor die positie.
Was toch al aangegeven datquote:Op zondag 16 februari 2014 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wacht nog even de opstelling (lees: het meespelen van Schaken) af.
Ik vind Boetius toch wel ietsjes beter.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:18 schreef De_Pel het volgende:
Ik zie het ook totaal niet zitten in die Manu. Van mij mag hij er nog 8 scoren, zodat hij voor een aardig bedragje kan worden verkocht. Uiteraard is hij niet veel slechter dan de jostiband die nu de linkerzijde van het veld volkwijlt, maar ik mag hopen dat geel ondertussen het hele jaar op zoek is naar iemand voor die positie.
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar speelt ons grootste talent, schatje. Je bedoelt rechts neem ik aan.
Mathijsen gaat gewoon spelen hoor. Althans, afgaande op de training van vrijdag. En Armenteros zou dan spelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:19 schreef Helpmefok het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Mulder; Janmaat, De Vrij, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Armenteros, Pellè en Boëtius.
Nelom. Speelde Kongolo niet verdienstelijk linksback een paar wedstrijden geleden?
Hij bedoelt rechts denk ik. Ik moet hem daarin gelijk geven. Ik denk dat de kwaliteiten van Manu 40-45% boven Schaken uitstijgen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Boetius toch wel ietsjes beter.
Stond ook maar op FR12. Ik hoop inderdaad op Mathijsen centraal, Kongolo LB. Armenteros verwacht ik sowieso dat hij speelt.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Mathijsen gaat gewoon spelen hoor. Althans, afgaande op de training van vrijdag. En Armenteros zou dan spelen.
Lekker op links laten staan en op zoek naar een aardige rechtsbuiten.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij bedoelt rechts denk ik. Ik moet hem daarin gelijk geven. Ik denk dat de kwaliteiten van Manu 40-45% boven Schaken uitstijgen.
Maar het blijft een uiterst modale voetballer.
Wat zou jij trouwens doen met Boëtius Caland? Komend seizoen de boer op op zoek naar een linksback en Boëtius op zijn vertrouwde positie? Of links houden omdat hij daar extreem rendeert en veel naar binnen (kan) trek(t)(ken)?
Uiteraard. Sinds mijn comeback ben ik praktisch full time bezig Boetius de hemel in te prijzen en Schaken, Verhoek en Armenteros uit te kotsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij bedoelt rechts denk ik. Ik moet hem daarin gelijk geven. Ik denk dat de kwaliteiten van Manu 40-45% boven Schaken uitstijgen.
Dus de opstelling die ik postte?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:28 schreef Muto het volgende:
Kongolo en Armenteros spelen.
Mulder; Janmaat, De Vrij, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Armenteros, Pellè, Boëtius
Ik heb me altijd afgevraagd of Verhoek het niet toch zou kunnen brengen als die jongen gewoon vanaf minuut 1 er steeds in zou staan. En ja, ik weet dat ik nu heel veel "quote:Op zondag 16 februari 2014 13:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uiteraard. Sinds mijn comeback ben ik praktisch full time bezig Boetius de hemel in te prijzen en Schaken, Verhoek en Armenteros uit te kotsen.
Ik zeg een 0-5 overwinning. Wat zeggen jullie?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:28 schreef Grifte het volgende:
Daar gaan we, weinig vertrouwen in. Laat Feyenoord het maar eens in een kleine uitwedstrijd zien.
2-2quote:Op zondag 16 februari 2014 14:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zeg een 0-5 overwinning. Wat zeggen jullie?
Wel één keer gescoord uit een corner geloof ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:42 schreef Bombvis het volgende:
Hoe kan je nou nog klagen over vrije trappen en corners? Die zijn het hele seizoen al kut, wat verwacht je nu dan?
Vast wel vaker (Vitesse uit iig door Stefan), maar het is het hele seizoen al kut en het blijft het rest van het seizoen ook kutquote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wel één keer gescoord uit een corner geloof ik.
Jullie spelen gewoon zwak. Niet dat mijn club het goed doet.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Smerige overtredingen van NAC zeg.En Mexicano optieften.
Echt he.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Armenterosloop gvd door dan mongool
Beetje onzin, er zijn genoeg spelers in de selectie die dat wel kunnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef Intellectueel het volgende:
'Als Immers de kwaliteit heeft om zo'n bal in één keer te spelen, dan had hij nu niet bij Feyenoord gespeeld.'
- Gijp.
Nu de 1-1 zeker?quote:
Dat is het Feyenoordlevengevoel.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef OProg het volgende:
Als het maar weer niet zo'n dag gaat worden dat dit soort kansen verkloot worden en het laatste kwartier weer billenknijpen is.
Feyenoord: Voor al uw hartproblemenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is het Feyenoordlevengevoel.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord: Voor al uw hartproblemen remsporen
Zal je zien dat het door een vrijetrap komt van die gekke Hadouir, ik zie het al gebeuren.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef OProg het volgende:
Als het maar weer niet zo'n dag gaat worden dat dit soort kansen verkloot worden en het laatste kwartier weer billenknijpen is.
Klopt, alleen Armenteros had hem gewoon meteen moeten maken.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef Muto het volgende:
Schot was niet eens zo slecht. Gewoon goede redding
Al die cardiologen die zich massaal in regio Rotterdam Rijnmond vestigenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord: Voor al uw hartproblemen
Tegen Utrecht was het nóg beterquote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord speelt weer heerlijk. Ondanks dat we het altijd verpesten op de momenten waarop we onze slag kunnen slaan spelen ze wel het aantrekkelijkste voetbal wat ik in jaren heb gezien.
Dat zeker. Die snelle aanvallen zijn echt een genot.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord speelt weer heerlijk. Ondanks dat we het altijd verpesten op de momenten waarop we onze slag kunnen slaan spelen ze wel het aantrekkelijkste voetbal wat ik in jaren heb gezien.
Inderdaad, verdediger erbij zetten voor middenvelderquote:
Heb je die 'blessure' van Manu gezien vanmiddag. Wat een drama. Blijft gewoon net zolang liggen tot de verzorger komt. Beetje wonderwater op het gezicht en hij rent weer. Dat zou ik als trainer dus afstraffen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:03 schreef Bombvis het volgende:
Immers met z'n wekelijkse doodsblessure
Voor Stefan dan he slimme.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Inderdaad, verdediger erbij zetten voor middenvelder
Nee, niet gezien, maar ach, dat is bij 99% bij de voetballers tegenwoordigquote:Op zondag 16 februari 2014 15:05 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heb je die 'blessure' van Manu gezien vanmiddag. Wat een drama. Blijft gewoon net zolang liggen tot de verzorger komt. Beetje wonderwater op het gezicht en hij rent weer. Dat zou ik als trainer dus afstraffen.
Ja, maar ik vind dit geen hands hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:07 schreef Muto het volgende:
Nelom veroorzaakt wekelijks een pingel zowat
Waarom in hemelsnaam zo naar een bal gaan? Die hele sliding/glijactie sloeg nergens op, was totaal overbodig. Je kon hem prima staand wegwerkenquote:
Eensquote:
Was niet eens ren pingelquote:Op zondag 16 februari 2014 15:07 schreef Muto het volgende:
Nelom veroorzaakt wekelijks een pingel zowat
tja, het is en blijft een mongoolquote:Op zondag 16 februari 2014 15:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam zo naar een bal gaan? Die hele sliding/glijactie sloeg nergens op, was totaal overbodig. Je kon hem prima staand wegwerken
Dat roepen ze tegenwoordig bijna overal zonder betekenis, om stoer over te komen weet je wel.quote:
Daar zitten alleen maar joden, dus lekker belangrijkquote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens het Eredivisie live topic was het een pingel.
Jammer dat Nijhuis geen rood gafquote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef Maver24 het volgende:
Nelom bakt er gewoon helemaal niks van. die kan beter bij de amateurs gaan voetballen. valt tie tenminste niet buiten de boot
eerder 15jarige jochies.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daar zitten alleen maar joden, dus lekker belangrijk
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nijhuis is ook echt zo'n ongelofelijke viezerik. Zou me niet verbazen als z'n kelder vol hangt met slachtoffers van kindermisbruik.
Wauwquote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nijhuis is ook echt zo'n ongelofelijke viezerik. Zou me niet verbazen als z'n kelder vol hangt met slachtoffers van kindermisbruik.
Ik snap hem.. aan de handquote:Op zondag 16 februari 2014 15:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is weer hetzelfde liedje als altijd.. totaal niks aan de hand maar poef.. tegengoal.
Tsja.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kwam toch tegen zijn zij aan?quote:
Omdat we al 2-0 of 3-0 voor hadden moeten staan. En dan gaan ze weer angsthazen in eigen strafschopgebied.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:12 schreef De_Pel het volgende:
Toch bizar, dat Feyenoord dit seizoen heel regelmatig best goed voetbal laat zien, maar dat het rendement áltijd lager ligt dan dat van wélke tegenstander dan ook. Daarnaast een rendement van likmelul op strafschoppen, vrije trappen en corners.
Mij ook niet nee. Vies mannetje.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alleen als het echt hands wasquote:Op zondag 16 februari 2014 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo uploadt FOX wel een filmpje van de penaltysituatie (denk ik).,
Hij heeft mij in vertrouwen verteld dat dit inderdaad waar is.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Even nog een keer lezen. Ik heb het over rendement. We hebben pakweg tweederde meer goals voor dan tegen, maar 4 keer zo veel kansen, en 8 keer zoveel kansen op kansen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat we al 2-0 of 3-0 voor hadden moeten staan. En dan gaan ze weer angsthazen in eigen strafschopgebied.
doen ze altijd, beetje raarquote:Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen het doelpunt in het filmpje. Trek je conclusies.
Weet je het zeker?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
het gaat erom dat het opzettelijk zou zijn. En dat klopt niet.
Nee hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, doelpuntrijke kans ontnemen tochquote:Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Had zn armen er af moeten halen van Nijhuis. Was overigens heup.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
opzettelijk is niet het criterium, het gaat erom of het lichaamsdeel (de elleboog) richting de bal gaat. dat gebeurde wel en dus penaltyquote:Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij maakt de beweging, dat is voldoende, mazzel dat hij nog op het veld staatquote:Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Goed, we krijgen ook teveel goals tegen maar het is vooral sneu om te zien hoe vaak wij het niet afmaken.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Even nog een keer lezen. Ik heb het over rendement. We hebben pakweg tweederde meer goals voor dan tegen, maar 4 keer zo veel kansen, en 8 keer zoveel kansen op kansen.
Dat zou inderdaad goed zijn voor de kwaliteit van het topicquote:
De elleboog ging niet richting de bal; de bal ging richting zijn elleboog. Een wezenlijk verschil.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef Adames het volgende:
[..]
opzettelijk is niet het criterium, het gaat erom of het lichaamsdeel (de elleboog) richting de bal gaat. dat gebeurde wel en dus penalty
mazzel voor nac jaquote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij maakt de beweging, dat is voldoende, mazzel dat hij nog op het veld staat
oh..quote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef Adames het volgende:
[..]
opzettelijk is niet het criterium, het gaat erom of het lichaamsdeel (de elleboog) richting de bal gaat. dat gebeurde wel en dus penalty
Hoe kan je dat zeggen als hij naar de bal glijdt? Nelom is gewoon een mongoolquote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De elleboog ging niet richting de bal; de bal ging richting zijn elleboog. Een wezenlijk verschil.
Hij gleed niet naar de bal. Hij begon te liggen zodra hij zag dat die speler van NAC op doel ging schieten.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef Bombvis het volgende:
Hoe kan je dat zeggen als hij naar de bal glijdt? Nelom is gewoon een mongool
Was voornamelijk weer geklungel bij standaardsituatie. Was toch na een corner weer?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef Muto het volgende:
Gewoon triest hoe je het weer weggeeft door teveel in te zakken. Tempo iets verlagen is goed, maar doe dat in balbezit ipv met helemaal op eigen helft te verdedigen.
Volgens mij niet, maar zullen het zo in de analyse wel zien. Maar ik blijf erbij dat Nelom gewoon een mongool is en dat dit totaal overbodig isquote:Op zondag 16 februari 2014 15:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hij gleed niet naar de bal. Hij begon te liggen zodra hij zag dat die speler van NAC op doel ging schieten.
0:07quote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar zullen het zo in de analyse wel zien. Maar ik blijf erbij dat Nelom gewoon een mongool is en dat dit totaal overbodig is
Hij trekt zijn arm juist weg. En hij kwam er nieteens tegen aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij maakt de beweging, dat is voldoende, mazzel dat hij nog op het veld staat
Doet er toch helemaal niet toe joh.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:20 schreef Intellectueel het volgende:
Hij trok zijn arm inderdaad weg. En volgens mij had hij zijn zicht niet eens op de bal. Lijkt me knap als dat opzettelijk is geweest.
was het ook niet maar de regels zijn duidelijk. Gele kaart was wel zwaarquote:Op zondag 16 februari 2014 15:20 schreef Intellectueel het volgende:
Hij trok zijn arm inderdaad weg. En volgens mij had hij zijn zicht niet eens op de bal. Lijkt me knap als dat opzettelijk is geweest.
Jawel.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Doet er toch helemaal niet toe joh.
Die hele glijactie is debiel en totaal overbodig en volgens mij zie ik eerst het schot en daarna pas het glijden hoor..quote:Op zondag 16 februari 2014 15:19 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
0:07
http://foxsports.nl/video(...)t-vol-op-de-lat.html
Natte neuzen show is op Nederland 2.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:22 schreef Heeinz het volgende:
Van Halst zou voor Nelom op linksback kiezen. Jullie hebben er dus allemaal geen verstand van.
Jan van Halstquote:Op zondag 16 februari 2014 15:22 schreef Heeinz het volgende:
Van Halst zou voor Nelom op linksback kiezen. Jullie hebben er dus allemaal geen verstand van.
Daar zijn we het iig over eensquote:Op zondag 16 februari 2014 15:23 schreef Intellectueel het volgende:
Spelers die glijden c.q. gaan liggen in het strafschopgebied bij een schot zijn sowieso een stel prutsers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nijhuis = FC Twentequote:Op zondag 16 februari 2014 15:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vergeet FC Twente niet, de archenemy
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Duidelijk, tegen de zij aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teletekst opzoeken duurt niet zo lang, dat kan 1 minuut van te voren nogquote:Op zondag 16 februari 2014 15:26 schreef Muto het volgende:
Moeten die Joden niet richting het stadion?
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Teletekst opzoeken duurt niet zo lang, dat kan 1 minuut van te voren nog
Ik ben fan van jouquote:Op zondag 16 februari 2014 15:26 schreef Muto het volgende:
Moeten die Joden niet richting het stadion?
Ik lees in het Belgisch reglement omtrent hands het volgende:quote:Op zondag 16 februari 2014 15:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rot op met die hockey-regel.Dan krijg je wedstrijden waar er expres op de hand geschoten gaat worden.
Precies. Maar van Halst zei dat ze misschien maar alles hands moesten fluiten.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik lees in het Belgisch reglement omtrent hands het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dus? Het gaat er dus om of die NAC-Speler expres de bal tegen Neloms hand schiet of niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik lees in het Belgisch reglement omtrent hands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht het al hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:19 schreef Helpmefok het volgende:
Nelom. Speelde Kongolo niet verdienstelijk linksback een paar wedstrijden geleden?
Men gaat nu al opzettelijk op zoek naar de penalty, dan wordt het alleen nog maar erger...quote:Op zondag 16 februari 2014 15:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies. Maar van Halst zei dat ze misschien maar alles hands moesten fluiten.
Precies, krijg je "handige jongens" die de bal steeds opwippen tegen een arm.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:31 schreef Katth het volgende:
[..]
Men gaat nu al opzettelijk op zoek naar de penalty, dan wordt het alleen nog maar erger...
Volgens mij was dat die Deense hommo die dat zei..quote:Op zondag 16 februari 2014 15:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Van Halst krijg wekelijks betaald om onzin te vertellen. Niet zoveel van aantrekken dus.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
RKC uit volgens mijquote:
Schaatsenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Olympisch Record van Jorien ter Mors mensen.
Wie?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goed voor een medaille lijkt mequote:Op zondag 16 februari 2014 15:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dezelfde soort mensen die naar programma's als boer zoekt vrouw kijken.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef Grifte het volgende:
Wie geeft een neuk om schaatsen als Feijenoord speelt.
Idd, wut. Wat ben ik blij dat we na dit seizoen weer van hem af zijn. Walgelijke speler. 1000x liever Schaken.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Die kaats van Armenteros!!!!!!!!
uberhaupt schaatsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef Grifte het volgende:
voor schaken?quote:
Zit hier in 't buitenland. Wel lekker om in te wriijven dat we meer goud hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef Grifte het volgende:
Te Vredequote:
Volgens Nijhuis wel volgens mij.quote:
Daar zorgt nijhuis wel voorquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens Nijhuis wel volgens mij.
Nijhuis vreest voor Twente volgende week, moet de afstand wel veilig voor z'n club houdenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens Nijhuis wel volgens mij.
Geen idee meerquote:Op zondag 16 februari 2014 15:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat heeft NAC tegen psv gedaan eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |