Ik wacht nog even de opstelling (lees: het meespelen van Schaken) af.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Calandje. Wat gaan we doen tegen NAC? Gelijk spelen?
Daar speelt ons grootste talent, schatje. Je bedoelt rechts neem ik aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:18 schreef De_Pel het volgende:
Ik zie het ook totaal niet zitten in die Manu. Van mij mag hij er nog 8 scoren, zodat hij voor een aardig bedragje kan worden verkocht. Uiteraard is hij niet veel slechter dan de jostiband die nu de linkerzijde van het veld volkwijlt, maar ik mag hopen dat geel ondertussen het hele jaar op zoek is naar iemand voor die positie.
Was toch al aangegeven datquote:Op zondag 16 februari 2014 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wacht nog even de opstelling (lees: het meespelen van Schaken) af.
Ik vind Boetius toch wel ietsjes beter.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:18 schreef De_Pel het volgende:
Ik zie het ook totaal niet zitten in die Manu. Van mij mag hij er nog 8 scoren, zodat hij voor een aardig bedragje kan worden verkocht. Uiteraard is hij niet veel slechter dan de jostiband die nu de linkerzijde van het veld volkwijlt, maar ik mag hopen dat geel ondertussen het hele jaar op zoek is naar iemand voor die positie.
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar speelt ons grootste talent, schatje. Je bedoelt rechts neem ik aan.
Mathijsen gaat gewoon spelen hoor. Althans, afgaande op de training van vrijdag. En Armenteros zou dan spelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:19 schreef Helpmefok het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Mulder; Janmaat, De Vrij, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Armenteros, Pellè en Boëtius.
Nelom. Speelde Kongolo niet verdienstelijk linksback een paar wedstrijden geleden?
Hij bedoelt rechts denk ik. Ik moet hem daarin gelijk geven. Ik denk dat de kwaliteiten van Manu 40-45% boven Schaken uitstijgen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Boetius toch wel ietsjes beter.
Stond ook maar op FR12. Ik hoop inderdaad op Mathijsen centraal, Kongolo LB. Armenteros verwacht ik sowieso dat hij speelt.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Mathijsen gaat gewoon spelen hoor. Althans, afgaande op de training van vrijdag. En Armenteros zou dan spelen.
Lekker op links laten staan en op zoek naar een aardige rechtsbuiten.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij bedoelt rechts denk ik. Ik moet hem daarin gelijk geven. Ik denk dat de kwaliteiten van Manu 40-45% boven Schaken uitstijgen.
Maar het blijft een uiterst modale voetballer.
Wat zou jij trouwens doen met Boëtius Caland? Komend seizoen de boer op op zoek naar een linksback en Boëtius op zijn vertrouwde positie? Of links houden omdat hij daar extreem rendeert en veel naar binnen (kan) trek(t)(ken)?
Uiteraard. Sinds mijn comeback ben ik praktisch full time bezig Boetius de hemel in te prijzen en Schaken, Verhoek en Armenteros uit te kotsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij bedoelt rechts denk ik. Ik moet hem daarin gelijk geven. Ik denk dat de kwaliteiten van Manu 40-45% boven Schaken uitstijgen.
Dus de opstelling die ik postte?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:28 schreef Muto het volgende:
Kongolo en Armenteros spelen.
Mulder; Janmaat, De Vrij, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Armenteros, Pellè, Boëtius
Ik heb me altijd afgevraagd of Verhoek het niet toch zou kunnen brengen als die jongen gewoon vanaf minuut 1 er steeds in zou staan. En ja, ik weet dat ik nu heel veel "quote:Op zondag 16 februari 2014 13:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uiteraard. Sinds mijn comeback ben ik praktisch full time bezig Boetius de hemel in te prijzen en Schaken, Verhoek en Armenteros uit te kotsen.
Ik zeg een 0-5 overwinning. Wat zeggen jullie?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:28 schreef Grifte het volgende:
Daar gaan we, weinig vertrouwen in. Laat Feyenoord het maar eens in een kleine uitwedstrijd zien.
2-2quote:Op zondag 16 februari 2014 14:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zeg een 0-5 overwinning. Wat zeggen jullie?
Wel één keer gescoord uit een corner geloof ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:42 schreef Bombvis het volgende:
Hoe kan je nou nog klagen over vrije trappen en corners? Die zijn het hele seizoen al kut, wat verwacht je nu dan?
Vast wel vaker (Vitesse uit iig door Stefan), maar het is het hele seizoen al kut en het blijft het rest van het seizoen ook kutquote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wel één keer gescoord uit een corner geloof ik.
Jullie spelen gewoon zwak. Niet dat mijn club het goed doet.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Smerige overtredingen van NAC zeg.En Mexicano optieften.
Echt he.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Armenterosloop gvd door dan mongool
Beetje onzin, er zijn genoeg spelers in de selectie die dat wel kunnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef Intellectueel het volgende:
'Als Immers de kwaliteit heeft om zo'n bal in één keer te spelen, dan had hij nu niet bij Feyenoord gespeeld.'
- Gijp.
Nu de 1-1 zeker?quote:
Dat is het Feyenoordlevengevoel.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef OProg het volgende:
Als het maar weer niet zo'n dag gaat worden dat dit soort kansen verkloot worden en het laatste kwartier weer billenknijpen is.
Feyenoord: Voor al uw hartproblemenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is het Feyenoordlevengevoel.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord: Voor al uw hartproblemen remsporen
Zal je zien dat het door een vrijetrap komt van die gekke Hadouir, ik zie het al gebeuren.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef OProg het volgende:
Als het maar weer niet zo'n dag gaat worden dat dit soort kansen verkloot worden en het laatste kwartier weer billenknijpen is.
Klopt, alleen Armenteros had hem gewoon meteen moeten maken.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef Muto het volgende:
Schot was niet eens zo slecht. Gewoon goede redding
Al die cardiologen die zich massaal in regio Rotterdam Rijnmond vestigenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord: Voor al uw hartproblemen
Tegen Utrecht was het nóg beterquote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord speelt weer heerlijk. Ondanks dat we het altijd verpesten op de momenten waarop we onze slag kunnen slaan spelen ze wel het aantrekkelijkste voetbal wat ik in jaren heb gezien.
Dat zeker. Die snelle aanvallen zijn echt een genot.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord speelt weer heerlijk. Ondanks dat we het altijd verpesten op de momenten waarop we onze slag kunnen slaan spelen ze wel het aantrekkelijkste voetbal wat ik in jaren heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |