Ai! Dan heb ik niets gezegd. Hoe heb jij dat verwerkt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik wel: ikzelfEn ze was ook nog zwanger (van een ander)
Als hij écht heel onredelijk doet, dan is het natuurlijk een ander verhaal. Maar als je er samen wat van probeert te maken zoals het nu is (uit elkaar met een kind), dan gaat er gegarandeerd regelmatig wat verkeerd, maar uiteindelijk moet je elkaar het volgende weekend gewoon weer zien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is zeker niet alleen slecht, hij was er voor me toen niemand anders dat was. Maar dat betekent niet dat er ondertussen veel gebeurd is...
Lotgenoten onder elkaar...quote:
Da's het mooie van zo'n kind, dat dwingt je wel volwassen te doen, ook al is dat soms het laatste waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:34 schreef rolklem het volgende:
[..]
Als hij écht heel onredelijk doet, dan is het natuurlijk een ander verhaal. Maar als je er samen wat van probeert te maken zoals het nu is (uit elkaar met een kind), dan gaat er gegarandeerd regelmatig wat verkeerd, maar uiteindelijk moet je elkaar het volgende weekend gewoon weer zien.
Als iedereen eens zou proberen altijd volwassen te doen, zou de wereld een veel betere plaats zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's het mooie van zo'n kind, dat dwingt je wel volwassen te doen, ook al is dat soms het laatste waar je zin in hebt
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik krijg binnenkort op Fox mijn eigen zaterdagmiddag-matinee. H_J & friends. Met bijzondere gasten zoals Comp_Lex en firefly en Weissman als mijn eigen Cor Bakker op de piano. Dus dan weten jullie dat. Alvast.
Daar ben ik dan weer te veel puber voorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:37 schreef rolklem het volgende:
[..]
Als iedereen eens zou proberen altijd volwassen te doen, zou de wereld een veel betere plaats zijn
Bijna iedereen, ook de persoon die het verkondigd (ik), alhoewel wel minder dan de gemiddelde mens. Ik zeg expres 'als'quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer te veel puber voor
Is dat die vent uit de bijbel? Zolang je maar geen Fink doet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mag ik dan aan de karaoke? I do a mean Abel
Je zal smullen van álles wat ik zing ja!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is dat die vent uit de bijbel? Zolang je maar geen Fink doet.
Door het te zien voor de soap die het wasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ai! Dan heb ik niets gezegd. Hoe heb jij dat verwerkt?
Ja die lessen zijn meestal kut, maar ja wat doe je er aan he.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Door het te zien voor de soap die het wasDat duurde natuurlijk even maar dat is best normaal
Achteraf erg blij mee dat ik daar niet mee getrouwd ben en zoals ook_gek al zegt het leert je ook een les over jezelf.
Gewoon over een tijdje weer daten
Finkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zal smullen van álles wat ik zing ja!
Kijk, een medestander! Ik vind je nu al leuk!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
FinkMag ik dan Cor Bakker zijn?
Je moet niet vergeten om van die les te leren. Maar het belangrijkste is er zoveel en hard als mogelijk om lachen. Dat is het aller belangrijkste!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die lessen zijn meestal kut, maar ja wat doe je er aan he.
Het is vaak óf hard lachen, óf in een hoekje opgerold in de foetushouding huilen he...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten om van die les te leren. Maar het belangrijkste is er zoveel en hard als mogelijk om lachen. Dat is het aller belangrijkste!
He! De Fink is wel een held ja. Hij heeft Almelo toch mooi op de kaart gezet!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is dat die vent uit de bijbel? Zolang je maar geen Fink doet.
Fuck man, Almeloquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
He! De Fink is wel een held ja. Hij heeft Almelo toch mooi op de kaart gezet!
Dat klinkt vrij herkenbaar. Ondanks dat ik dacht dat ik er compleet klaar mee was wist mijn ex me afgelopen weekend nog flink pijn te doen door het gesprek te voeren dat ik liever direct na de break-up gevoerd had nadat ik haar toevallig tegen kwam. Ze heeft mij nooit een reden gegeven waarom het mis ging, die heb ik nu wel gekregen. Verder vond ze het nodig om mij even in te prenten dat ze vaker en succesvoller date dan mij en een leuke fuckbuddy aan de haak geslagen heeft. Misschien ga ik de komende tijd er meer mee om zoals jou, dat hoop ik althans, maar nu voel ik weer de pijn van net na de break-up waarbij mijn zelfvertrouwen dus weer erg laag is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Door het te zien voor de soap die het wasDat duurde natuurlijk even maar dat is best normaal
Achteraf erg blij mee dat ik daar niet mee getrouwd ben en zoals ook_gek al zegt het leert je ook een les over jezelf.
Gewoon over een tijdje weer daten
hoe was je zelfvertrouwen/ zelfbeeld voor je relatie?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij herkenbaar. Ondanks dat ik dacht dat ik er compleet klaar mee was wist mijn ex me afgelopen weekend nog flink pijn te doen door het gesprek te voeren dat ik liever direct na de break-up gevoerd had nadat ik haar toevallig tegen kwam. Ze heeft mij nooit een reden gegeven waarom het mis ging, die heb ik nu wel gekregen. Verder vond ze het nodig om mij even in te prenten dat ze vaker en succesvoller date dan mij en een leuke fuckbuddy aan de haak geslagen heeft. Misschien ga ik de komende tijd er meer mee om zoals jou, dat hoop ik althans, maar nu voel ik weer de pijn van net na de break-up waarbij mijn zelfvertrouwen dus weer erg laag is.
Het is niet dat ik toen als een Cassanova rondliep (ik ben daarvoor ook een tijdje vrijgezel geweest en heb nooit een ONS gehad) maar ik had toch een bepaald soort uitstraling (de I don't care houding). Het kon me toen ook werkelijk weinig schelen dat ik vrijgezel was aangezien ik toen net op kamers zat en druk genoeg was met studie/bijbaan en mijn grenzen qua drank etc. leren kennen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:34 schreef watheet het volgende:
[..]
hoe was je zelfvertrouwen/ zelfbeeld voor je relatie?
Dito, waar was je al die tijd?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, een medestander! Ik vind je nu al leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |