Daarmee zouden we die gehele club kunnen opkopen en opdoeken waarna de verloren schuimbekkende havenslaafjes niet meer weten wat ze met hun zure leven moeten doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarmee zouden we de gehele schuld van Feyenoord kunnen aflossen.

We kunnen ook altijd het clublogo en het shirt aanpassen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daarmee zouden we die gehele club kunnen opkopen en opdoeken waarna de verloren schuimbekkende havenslaafjes niet meer weten wat ze met hun zure leven moeten doen.

Hij speelt toch juist als rechtshalf?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelt hij nooit meer, alleen de eerste 3 of 4 wedstrijden daar gespeeld. Denk het niet.

Even een ochtendje wat simpel plezier voor de maandagquote:Op maandag 17 februari 2014 10:41 schreef Tyron het volgende:
Dit topic krijgt het niveau van het Feyenoord topic. Laten we het lekker over Ajax hebben.

Of over Eriksenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:41 schreef Tyron het volgende:
Dit topic krijgt het niveau van het Feyenoord topic. Laten we het lekker over Ajax hebben.

Ik moet zeggen, dat afscheid deed mij echt heel weinig. En de Frank de Boer imitaties toen Frank het woord nam vlogen je ook om de orenquote:

Of beter: De vampier van Liverpoolquote:Op maandag 17 februari 2014 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zeg voor 69 miljoen Eriksen en Pantelic terugkopen.

Past niet in het Ajax spelletje van Frank de Boer.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of beter: De vampier van Liverpool

quote:Op maandag 17 februari 2014 11:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Past niet in het Ajax spelletje van Frank de Boer.

Zou de vleugelpositie prima in kunnen vullen. Dan alleen wel C. Ronaldo voor in de spits. Toch een verbetering ten opzichte van Siemquote:Op maandag 17 februari 2014 11:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Past niet in het Ajax spelletje van Frank de Boer.

We hebben Kishna al.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou de vleugelpositie prima in kunnen vullen. Dan alleen wel C. Ronaldo voor in de spits. Toch een verbetering ten opzichte van Siem

10 miljoen winst zonder transfers. Word je kampioen, dan hoef je je sowieso geen zorgen te maken dus. Ik denk dat de Champions League voor 10 a 15 miljoen zorgt. Dan kom je dus uit op hoogstens klein verlies bij geen transfers en geen CL.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef Voltreffer het volgende:
Leuke cijfers, maar geen stap vooruitgang, meer geld uitgeven aan salarissen terwijl de prestaties geen stap vooruit gaan en je twee topverdieners hebt verkocht...
[ afbeelding ]
Ik wil wel eens zien wat er volgend jaar uitkomt indien we alleen Siem verkopen.
[ afbeelding ]
Ook wel opvallend...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |