Ik kan me haast niet voorstellen dat je geen echo krijgt. De gyn zal ook wel even willen inschatten hoe ver je bent denk ik?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:53 schreef Loj het volgende:
[..]
Ja, of naar nog niets, met 6 weken kan t ook nog zo zijn dat je nog niets ziet!
Ik weet trouwens niet eens zeker of ik wel een echo al krijg... Dat ben ik een beetje vergeten te vragen![]()
Anders uiterlijk over twee weken, dan zou ik twaalf weken kunnen zijn
Lijkt mij ook, en ze heeft de apparatuur staan..quote:Op maandag 17 februari 2014 09:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat je geen echo krijgt. De gyn zal ook wel even willen inschatten hoe ver je bent denk ik?
Ik heb tijdens de periode naar zwangerschap alleen maar foliumzuur geslikt. Dat heb ik gedaan tot ik 8 weken zwanger was.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef Danaa het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zit nog in het Rammelaars topic, maar zag vandaag de aanbieding van de etos. 1 + 1 gratis voor o.a. foliumzuur.
Ik stop over 4 weken met de pil en wil alvast foliumzuur gaan halen, wat heb je evt nog meer nodig. Ik lees ook over multivitamines maar dan moet je er 1 hebben zonder vitamine A?
Ik hoor graag jullie ervaringen/tips?
PS. De hele week koffietijd in het thema van zwangerschap!
Hier hetzelfde als rijstbuiltje, eerst alleen foliumzuur geslikt en vanaf de eerste echte ronde ben ik begonnen met vitamine die je kan gebruiken zowel voor tijdens en na de zwangerschap.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef Danaa het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zit nog in het Rammelaars topic, maar zag vandaag de aanbieding van de etos. 1 + 1 gratis voor o.a. foliumzuur.
Ik stop over 4 weken met de pil en wil alvast foliumzuur gaan halen, wat heb je evt nog meer nodig. Ik lees ook over multivitamines maar dan moet je er 1 hebben zonder vitamine A?
Die slik ik nog steeds, heb er nog 2 in mijn laatste potje zittenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goeiemorgen dames!
Heel de nacht doorgeslapen! Wat een heerlijkheid!
Ik slikte voor ik zwanger was vitaal zwanger van kruidvat en die ben ik tot 11 weken blijven slikken! Nu gewoon multivitamines
Volgens mij wordt aangeraden een maand vooraf aan het zwanger worden te starten met foliumzuur. Maar dat is niet planbaar dus ik was gestart met foliumzuur zodra wij zijn gestopt met ac.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef Danaa het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb ze gewoon overgegooid in een ander potje in het beginquote:Op maandag 17 februari 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik slik een vitamine B complex (zit ook foliumzuur in) aangevuld met vitamine D. Valt wat minder op op je aanrecht dan zo'n pot waar groot MAMA / ZWANGER op staat![]()
Haha.. Zou idd wat gênant zijn!quote:Op maandag 17 februari 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik slik een vitamine B complex (zit ook foliumzuur in) aangevuld met vitamine D. Valt wat minder op op je aanrecht dan zo'n pot waar groot MAMA / ZWANGER op staat![]()
Nou, als je al openlijk zwanger bent maakt het niet uit natuurlijk, maar als je nog bezig bent is het misschien iets om te overwegen. En aangezien ik nogal een sukkel ben met medicatie / vitaminen moet ik ze echt op een zichtbare plek hebben, anders vergeet ik zequote:Op maandag 17 februari 2014 11:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Haha.. Zou idd wat gênant zijn!
Hier ligt doosje netjes in mijn nachtkastje
En dan nog vergeet ik ze.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, als je al openlijk zwanger bent maakt het niet uit natuurlijk, maar als je nog bezig bent is het misschien iets om te overwegen. En aangezien ik nogal een sukkel ben met medicatie / vitaminen moet ik ze echt op een zichtbare plek hebben, anders vergeet ik ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |