SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aardig van je dat je speciaal voor hem alleen nog woorden met 1 lettergreep gebruikt.quote:
Weet ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aardig van je dat je speciaal voor hem alleen nog woorden met 1 lettergreep gebruikt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aardig van je dat je speciaal voor hem alleen nog woorden met 1 lettergreep gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik snap dit nietLettergreep heeft twee lettergrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drie tochquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lettergreep heeft twee lettergrepen.
Kruisband?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
Het is stil in het Parkstad Limburg-stadion.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spelen de laatste tijd echt verschrikkelijk slecht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:28 schreef hafcfan het volgende:
Eindelijk gaat Roda er uit. Goeie trainers wissel ook.
Vitesse gaat ook hard.
Wat is er mis met Roda?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:28 schreef hafcfan het volgende:
Eindelijk gaat Roda er uit. Goeie trainers wissel ook.
Vitesse gaat ook hard.
Alles aan Roda is kut. Alles aan Limburg is kut.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Roda?
Ik snap die haat echt niet, ze zijn heus niet kutter dan ADO of NEC en zelfs minder kut dan GAE.
Reservebelgenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Roda?
Ik snap die haat echt niet, ze zijn heus niet kutter dan ADO of NEC en zelfs minder kut dan GAE.
Ja die spelen echt waardeloos. Mogen de play ofs in.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die spelen de laatste tijd echt verschrikkelijk slecht.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alles aan Roda is kut. Alles aan Limburg is kut.
quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alles aan Roda is kut. Alles aan Limburg is kut.
1 woord: Limburg.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Roda?
Wat ben je toch een zuur mannetje als er kritiek komt op je Limburg. De overmacht haat aan Limburg zegt genoeg. Niemand neemt Limburg serieus, liever kwijt dan rijk in de Eredivisie.quote:
Onderbouw die kritiek dan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:33 schreef Albanus het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zuur mannetje als er kritiek komt op je Limburg. De overmacht haat aan Limburg zegt genoeg. Niemand neemt Limburg serieus, liever kwijt dan rijk in de Eredivisie.
Rare taal, ver rijden, leegstand, armoede, parkstad, mijnenverheerlijking.quote:
Misschien moet je er een keer komen, achterlijke mongoolquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rare taal, ver rijden, leegstand, armoede, parkstad, mijnenverheerlijking.
oh daar heb je de zolderkamernerd weerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:33 schreef Albanus het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zuur mannetje als er kritiek komt op je Limburg. De overmacht haat aan Limburg zegt genoeg. Niemand neemt Limburg serieus, liever kwijt dan rijk in de Eredivisie.
Ok.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Limburg is aids. Niks getroll, is gewoon zo.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:34 schreef Adames het volgende:
[..]
oh daar heb je de zolderkamernerd weer
Doe eens normaal zeg. Zo jaag je de mensen alleen maar meer tegen je in het harnas.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Misschien moet je er een keer komen, achterlijke mongool
vind het dan wel weer super typisch dat ze dit jaar kali, jansen en letschert hebben gehaald. altijd van die probleemgevallen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Roda?
Onderbouwing vroeg je toch om?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die Limburg verdedigt en dat tering Roda had er al 2x uit moeten liggen. 3 maal scheepsrecht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Morgen PEC Zwolle kapot maken. Cambuur handhaaft zich sowieso.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
doe maar gelijkspelletje roda - ado is gunstig voor SCC
Onderbouwing, ja, geen totaal niet kloppende vooroordelen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onderbouwing vroeg je toch om?
Malle jongen.
Waar is Kleinkonijn?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:35 schreef Albanus het volgende:
Leuk voor Fräser en ADO.
Littlerabbit
Ho ho, een keer gelijkgespeeld en wel bij Heerenveen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Roda verliest alles met die Deen aan t roer
limburgers hebben een sterke drang naar een eigen identiteit en distantiëren zich dan ook net zo graag van holland en het koningshuis. net zoals met de friezen krijg je dan een sterke reactie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onderbouwing, ja, geen totaal niet kloppende vooroordelen.
17e.quote:
Welk vooroordeel is onjuist?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onderbouwing, ja, geen totaal niet kloppende vooroordelen.
Valt reuze mee hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:38 schreef Adames het volgende:
[..]
limburgers hebben een sterke drang naar een eigen identiteit en distantiëren zich dan ook net zo graag van holland en het koningshuis. net zoals met de friezen krijg je dan een sterke reactie.
niet zo gek en imo ook niet zo erg, het is dat of een grijze muis provincie zijn als overijssel.
Koningshuis is ook een debiel iets.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:38 schreef Adames het volgende:
[..]
limburgers hebben een sterke drang naar een eigen identiteit en distantiëren zich dan ook net zo graag van holland en het koningshuis. net zoals met de friezen krijg je dan een sterke reactie.
niet zo gek en imo ook niet zo erg, het is dat of een grijze muis provincie zijn als overijssel.
Ik ben voor een republiek.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Koningshuis is ook een debiel iets.
leuk voor koningsdag, maar zelfs dat wordt hier niet gevierd. op een klein feestje in maastricht na dan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ver rijden hangt er maar vanaf waar je woont.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welk vooroordeel is onjuist?
Dat het ver rijden is?
Haten op Willyquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
oh ik merk het wel, hier voelt iedereen zich echt limburger, niet nederlander. typische gebruiken, voertaal is veelal dialect, zelfs op het gemeentehuis of andere overheidsinstanties en ontzettend veel contact met belgie of duitsland.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die drang naar een eigen identiteit. Ik merk er niet veel van.
ze hadden natuurlijk nooit nacompetitie moeten spelen en die uitwedstrijd tegen sparta had al beslissend moeten zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef Albanus het volgende:
Niemand neemt Limburgers serieus met hun irritante accent. Ze kunnen niet eens normaal Nederlands praten óf ze willen het niet. De lange reizen naar Limburg vallen de meeste fans ook niet lekker. Verder hebben ze meestal een vrij laffe spelopvatting waar iedereen zijn vinger diep het keelgat door induwt. Vaak komen ze erg goed weg en het zegt genoeg dat Roda JC mede door de schwalbes van Demouge de enige Limburgse club in de Eredivisie heeft kunnen blijven.
En tijdens RJC v Sparta zag het er gewoon lang naar uit dat Sparta ging promoveren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ze hadden natuurlijk nooit nacompetitie moeten spelen en die uitwedstrijd tegen sparta had al beslissend moeten zijn.
Die reizen naar Limburg. Ik mis het als kiespijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef Albanus het volgende:
Niemand neemt Limburgers serieus met hun irritante accent. Ze kunnen niet eens normaal Nederlands praten óf ze willen het niet. De lange reizen naar Limburg vallen de meeste fans ook niet lekker. Verder hebben ze meestal een vrij laffe spelopvatting waar iedereen zijn vinger diep het keelgat door induwt. Vaak komen ze erg goed weg en het zegt genoeg dat Roda JC mede door de schwalbes van Demouge de enige Limburgse club in de Eredivisie heeft kunnen blijven.
Totdat die Sparta-keepert ging blunderenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:46 schreef Albanus het volgende:
[..]
En tijdens RJC v Sparta zag het er gewoon lang naar uit dat Sparta ging promoveren.
Er zijn wel meer clubs met een 'laffe spelopvatting'. En klagen over dat 'lange reizen' is gewoon triest, Rodafans doen het om de week. Maar goed, je zult ook maar eens 25 km verder moeten hequote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef Albanus het volgende:
Waarom zit je niet op je normale account Albanus?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Albanus het volgende:
Overigens ben ik erg benieuwd hoeveel krediet Wouters nog heeft bij het bestuur en de achterban van FC Utrecht. Die mag ook absurd lang door blijven kwakkelen. Hij houdt iedereen zoet met z'n 'het spel wordt beter, iedere week!!!!'
ja die wedstrijd ken ik nog wel goed, maar je vergeet dus de wedstrijd ervoor sparta - roda waar roda had moeten winnen en eigenlijk niet eens in de nacompetitie hoorde na echt debiel veel slechte beslissingen tegen ze.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:46 schreef Albanus het volgende:
[..]
En tijdens RJC v Sparta zag het er gewoon lang naar uit dat Sparta ging promoveren.
Je bent voor Heracles, je woont er nog dichtbij ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die reizen naar Limburg. Ik mis het als kiespijn.
Zo hoog zullen de verwachtingen ook niet zijn daar met de teruggeschroefde begroting.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Albanus het volgende:
Overigens ben ik erg benieuwd hoeveel krediet Wouters nog heeft bij het bestuur en de achterban van FC Utrecht. Die mag ook absurd lang door blijven kwakkelen. Hij houdt iedereen zoet met z'n 'het spel wordt beter, iedere week!!!!'
Pellatz volgens mij. Die heeft bij Excelsior nog op Eredivisieniveau mogen aankloten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Totdat die Sparta-keepert ging blunderen
zou belachelijk zijn om hem eruit te gooienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Albanus het volgende:
Hij is bang dat hij daar tong mee inhaalt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zit je niet op je normale account Albanus?
Sparrta was meermaals erg gevaarlijk op de counter met Bilate en nog zo'n flapdrol waarvan ik de naam even niet weet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ja die wedstrijd ken ik nog wel goed, maar je vergeet dus de wedstrijd ervoor sparta - roda waar roda had moeten winnen en eigenlijk niet eens in de nacompetitie hoorde na echt debiel veel slechte beslissingen tegen ze.
waar ze dit jaar dan zo hard om huilen, waar het wel mee valt.
Jij weet daar helemaal niks van of reis jij elke week je club achterna?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer clubs met een 'laffe spelopvatting'. En klagen over dat 'lange reizen' is gewoon triest, Rodafans doen het om de week. Maar goed, je zult ook maar eens 25 km verder moeten heEn dat voor één hele wedstrijd!!!
![]()
Schande!
nee excelsior zal niemand missenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:48 schreef Albanus het volgende:
[..]
Pellatz volgens mij. Die heeft bij Excelsior nog op Eredivisieniveau mogen aankloten.
Mist iemand nog Excelsior? Die zien we ook voorlopig niet terug in de Eredivisie.
Ik mis ze niet. Gaan toch failliet zoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:48 schreef Albanus het volgende:
[..]
Pellatz volgens mij. Die heeft bij Excelsior nog op Eredivisieniveau mogen aankloten.
Mist iemand nog Excelsior? Die zien we ook voorlopig niet terug in de Eredivisie.
Het begin van mijn post was de rode draad voor mijn mening.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer clubs met een 'laffe spelopvatting'. En klagen over dat 'lange reizen' is gewoon triest, Rodafans doen het om de week. Maar goed, je zult ook maar eens 25 km verder moeten heEn dat voor één hele wedstrijd!!!
![]()
Schande!
Ik moet mijn club achterna reizen om te weten dat het niet zoveel verder is?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij weet daar helemaal niks van of reis jij elke week je club achterna?
Roda en rkcquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:49 schreef Adames het volgende:
[..]
nee excelsior zal niemand missen
hopelijk dondert rkc er dit jaar uit
Dat is wel heel triest danquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:49 schreef Albanus het volgende:
[..]
Het begin van mijn post was de rode draad voor mijn mening.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:50 schreef Mansjester het volgende:
OT graag jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
RKC Waalwijk blijft er toch steeds in met dat marktplaatselftal. Janus van Gelder blijft wat dat betreft wel een god.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:49 schreef Adames het volgende:
[..]
nee excelsior zal niemand missen
hopelijk dondert rkc er dit jaar uit
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:50 schreef Mansjester het volgende:
OT graag jongensDenken dat een MOD een IQ van 92 kan hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je niet weet hoe zoiets gaat hou dan gewoon je mond.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik moet mijn club achterna reizen om te weten dat het niet zoveel verder is?
Ik doe het toch ook?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denken dat een MOD een IQ van 92 kan hebben
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denken dat een MOD een IQ van 92 kan hebben
...............quote:
Wat is er anders dan met andere wedstrijden dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe zoiets gaat hou dan gewoon je mond.
Limburg vormt met die taal gewoon een tegencultuur.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is wel heel triest dan
Ja, hunnie praten anders!!!!
Eng, ja, die verandering, dat zeker.
Heb jij meegedaan aan de Nationale IQ-Test?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe het toch ook?
Ik kop hem zelf maar in, voordat een ander het doet.
Dan is de spanning uit de wedstrijdquote:
Eng he?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:52 schreef Albanus het volgende:
[..]
Limburg vormt met die taal gewoon een tegencultuur.
Ik vind Limburgs leuker klinken dan al die Oost-Nederlandse accenten/talen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:52 schreef Albanus het volgende:
[..]
Limburg vormt met die taal gewoon een tegencultuur.
Nee, ik ben te slim om waarde te hechten aan die debiele test.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb jij meegedaan aan de Nationale IQ-Test?
Oke bedankt Stijnsanus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:53 schreef Albanus het volgende:
De hype rond Vitesse is ook wel verdwenen.
Ze hebben op zich wel een prima team, alleen hebben ze een vormcrisisje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:53 schreef Albanus het volgende:
De hype rond Vitesse is ook wel verdwenen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ben te slim om waarde te hechten aan die debiele test.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Limburgs leuker klinken dan al die Oost-Nederlandse accenten/talen.
GwaiLow schijt het dun in de broek.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:54 schreef hafcfan het volgende:
Ik ben benieuwd naar Ajax-Red Bull. Die Oostenrijkers schijnen goed te zijn.
Wat zei je? 92?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Inderdaad.
Alleen domme mensen hechten daar zoveel waarde aan.
Guus
Ik vindt alle accenten kut vooral, omdat ik t meestal niet meer kan volgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben op zich wel een prima team, alleen hebben ze een vormcrisisje.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:54 schreef hafcfan het volgende:
Ik ben benieuwd naar Ajax-Red Bull. Die Oostenrijkers schijnen goed te zijn.
Je eerste geslaagde grap van 2014. Gefeliciteerdquote:
Nu jij nog.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je eerste geslaagde grap van 2014. Gefeliciteerd
Nee, ik maak geen grappen in VBL, in ONZ kun je er een paar van me terug lezen.quote:
Mag t wel hopen. Onder Oostenrijk komen zal echt eng wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Al denk ik dat een goed Ajax ze wel moet kunnen hebben.
Kom jij in ONZ, ja?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, ik maak geen grappen in VBL, in ONZ kun je er een paar van me terug lezen.
Goed dat je je plek kent. Je posts staan namelijk louter vol onzin. Kun je daar niet voor altijd blijven?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik moet zelden lachen om de humor in ONZ. Ik kijk er dan ook niet vaak . Alleen de Paint topics zijn soms wel leukquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Saai zeg.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is best logisch voor iemand die enkel op ONZ-niveau postquote:
Een tijdje geleden wel, vooral in het topic van slechte zelfbedachte grappenquote:
Morgen werken was wel een pareltjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik moet zelden lachen om de humor in ONZ. Ik kijk er dan ook niet vaak . Alleen de Paint topics zijn soms wel leuk
Ik wou een IQ-grap maken, maar die zijn niet leuk meer nu.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik moet zelden lachen om de humor in ONZ. Ik kijk er dan ook niet vaak . Alleen de Paint topics zijn soms wel leuk
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij komt overal behalve bij zijn club zelf.
Post je daar al je inhoudelijke VBL-posts?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een tijdje geleden wel, vooral in het topic van slechte zelfbedachte grappen
Nee, mijn deskundigheid op het gebied van voetbal kan hier niet gemist worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goed dat je je plek kent. Je posts staan namelijk louter vol onzin. Kun je daar niet voor altijd blijven?
Ga hem ff opzoeken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen werken was wel een pareltje
Link?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen werken was wel een pareltje
Ik ben blij dat je het beseftquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wou een IQ-grap maken, maar die zijn niet leuk meer nu.
Misschien morgen.
Nee, wegwezen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, mijn deskundigheid op het gebied van voetbal kan hier niet gemist worden.
Ik denk dat ik dit seizoen vaker in de Arena ben geweest dan jij in het Philipsstadionquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij komt overal behalve bij zijn club zelf.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Link?
[..]
Ik ben blij dat je het beseft
Haha jij wel hahaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit seizoen vaker in de Arena ben geweest dan jij in het Philipsstadion
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / Morgen werken
Ik twijfel nog wat ik er van moet vinden. Het gaat ongeveer vanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / Morgen werken
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat ik er van moet vinden. Het gaat ongeveer vannaar
naar
![]()
Wie niet....maar gaat niet gebeuren. NAC is gewoon kwalitatief te zwak, vooral in verdedigend opzicht. Pelle, Boëtius en misschien Immers zullen vrijspel krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:00 schreef Albanus het volgende:
Ik hoop dat Hoerenveen van Ajaks wint.
NAC won ook van het op papier kwalitatief sterke PSV dus wie weet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie niet....maar gaat niet gebeuren. NAC is gewoon kwalitatief te zwak, vooral in verdedigend opzicht. Pelle, Boëtius en misschien Immers zullen vrijspel krijgen.
Oké ik heb toch wel aardig moeten lachenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad.Maar toch wel een pareltje
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:02 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop niet dat Heerenveen wint, das namelijk onze concurrent
PSV heeft Cocu, één van de weinige trainers die de selectie keer op keer door de ondergrens kan laten zakken en het allerslechtste uit zijn relatief goede spelersgroep weet te halen. Op zich ook een prestatie natuurlijk. Bovendien kampt PSV nog meer met het uitsyndroom dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:02 schreef Albanus het volgende:
[..]
NAC won ook van het op papier kwalitatief sterke PSV dus wie weet.
5e of 6e boeit echt niemandquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:02 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop niet dat Heerenveen wint, das namelijk onze concurrent
uh okquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5e of 6e boeit echt niemand
Feyenoord heeft evenveel verliespunten in uitwedstrijden als Ajax. Hoezo hebben die een uitsyndroom?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft Cocu, één van de weinige trainers die de selectie keer op keer door de ondergrens kan laten zakken en het allerslechtste uit zijn relatief goede spelersgroep weet te halen. Op zich ook een prestatie natuurlijk. Bovendien kampt PSV nog meer met het uitsyndroom dan Feyenoord.
Direct Europees of play-offs voor Europees?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5e of 6e boeit echt niemand
5e is ook play-offs.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:04 schreef Albanus het volgende:
[..]
Direct Europees of play-offs voor Europees?
Ze winnen doorgaans makkelijker in de Kuip. Bovendien, hun lastigste tegenstanders moeten nog komen: FC Twente, PSV, AZ, Groningen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Feyenoord heeft evenveel verliespunten in uitwedstrijden als Ajax. Hoezo hebben die een uitsyndroom?
Verliezend bekerfinalist eist die plaats toch op?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:04 schreef Albanus het volgende:
[..]
Direct Europees of play-offs voor Europees?
Kortom: je kletst uit je nek.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze winnen doorgaans makkelijker in de Kuip. Bovendien, hun lastigste tegenstanders moeten nog komen: FC Twente, PSV, AZ, Groningen.
Dus jij beweert dat Feyenoord even goed is in een thuiswedstrijd als in een uitwedstrijd?quote:
wedstrijd van het jaar voor NACquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie niet....maar gaat niet gebeuren. NAC is gewoon kwalitatief te zwak, vooral in verdedigend opzicht. Pelle, Boëtius en misschien Immers zullen vrijspel krijgen.
Dit seizoen is Feyenoord thuis ook vrij matig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat Feyenoord even goed is in een thuiswedstrijd als in een uitwedstrijd?
Nee, ik beweer dat Feyenoord geen uitsyndroom heeft.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat Feyenoord even goed is in een thuiswedstrijd als in een uitwedstrijd?
Ik beweerde dit: "Bovendien kampt PSV nog meer met het uitsyndroom dan Feyenoord."quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, ik beweer dat Feyenoord geen uitsyndroom heeft.
maar feyenoord heeft dus helemaal geen uitsyndroomquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik beweerde dit: "Bovendien kampt PSV nog meer met het uitsyndroom dan Feyenoord."
Zijn we het toch met elkaar eens.
Alleen tegen Heracles was slecht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:06 schreef Albanus het volgende:
[..]
Dit seizoen is Feyenoord thuis ook vrij matig.
Dus je zegt dat Feyenoord ook een uitsyndroom heeft.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik beweerde dit: "Bovendien kampt PSV nog meer met het uitsyndroom dan Feyenoord."
Zijn we het toch met elkaar eens.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | pos club gs w g v pnt dv dt ds Stabiel 1. Ajax * 23 14 6 3 48 47 20 +27 Stabiel 2. FC Twente 24 13 8 3 47 54 24 +30 Gestegen 3. Feyenoord 23 13 4 6 43 51 32 +19 Gedaald 4. Vitesse 24 12 7 5 43 46 31 +15 Gestegen 5. PSV 24 11 5 8 38 43 32 +11 Stabiel 6. sc Heerenveen 23 10 6 7 36 51 40 +10 Gedaald 7. AZ * 23 10 3 10 33 37 36 +1 Stabiel 8. PEC Zwolle * 23 8 8 7 32 34 30 +4 Stabiel 9. FC Groningen 23 7 8 8 29 40 41 -1 Gestegen 10. NAC Breda 23 8 5 10 29 35 39 -4 Gedaald 11. Heracles Almelo 24 8 5 11 29 34 40 -6 Gestegen 12. Go Ahead Eagles 23 7 7 9 28 34 48 -14 Gestegen 13. RKC Waalwijk 24 6 8 10 26 37 44 -7 Gedaald 14. FC Utrecht 23 7 4 12 25 32 48 -16 Stabiel 15. N.E.C. * 24 5 9 10 24 39 59 -20 Gestegen 16. ADO Den Haag 24 7 3 14 24 26 51 -25 Stabiel 17. SC Cambuur 23 6 5 12 23 24 33 -9 Gedaald 18. Roda JC Kerkrade 24 5 7 12 22 35 51 -16 |
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
maar feyenoord heeft dus helemaal geen uitsyndroom
Inderdaad, maar minder dan PSVquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus je zegt dat Feyenoord ook een uitsyndroom heeft.
Dat klopt dus niet. Je kletst uit je nek.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, maar minder dan PSV
Bell Berghuis, 0906-1234quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:07 schreef Mansjester het volgende:
Het verbaast me dat er nog geen Berghuis grapjes zijn gemaakt
Dat is beneden het niveau van iemand met een IQ van 135.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:07 schreef Mansjester het volgende:
Het verbaast me dat er nog geen Berghuis grapjes zijn gemaakt
Ja, dan speel je als 5e toch nog steeds play-offs?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2072873/1/50#136427958
Als de bekerwinnaar 5e t/m 8e wordt:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, dan speel je als 5e toch nog steeds play-offs?
Ja, maar dan heeft de nummer 5 toch nog altijd een play-offplek en geen directe kwalificatie?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als de bekerwinnaar 5e t/m 8e wordt:
Dan zou die normaliter play-offs moeten spelen, maar krijgt nu een EL 4e voorronde ticket en doet niet mee aan de play-offs. In dit geval wordt hun plaats in de play-offs vervangen door de nummer 9 van de ranglijst en die spelen dus gewoon om een EL 2e voorronde ticket..
Kijk twee posts boven jequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, deze had je toen ook:
[ afbeelding ]
maar 135 halen bij de bnn testquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is beneden het niveau van iemand met een IQ van 135.
Als de nummer 5 de beker wint is hij direct gekwalificeerd voor de EL 4e voorronde. Hij hoeft dan niet meer mee te doen om de play-offs.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft de nummer 5 toch nog altijd een play-offplek en geen directe kwalificatie?
Ja, maar het ging erom dat 5e of 6e voor PSV niet uitmaakt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als de nummer 5 de beker wint is hij direct gekwalificeerd voor de EL 4e voorronde. Hij hoeft dan niet meer mee te doen om de play-offs.
Aha, sorry ik dacht dat het over AZ ging. Nee voor PSV maakt dat niet uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar het ging erom dat 5e of 6e voor PSV niet uitmaakt.
Voor AZ maakt het meer uit jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aha, sorry ik dacht dat het over AZ ging. Nee voor PSV maakt dat niet uit.
oh ik roep maar wat, kon alleen de test niet serieus nemen toen ik 143 haalde op mijn 15e. hopelijk is die ondertussen wel wat verbeterd.quote:
Ag die verliezen toch van Ajax of Pecquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor AZ maakt het meer uit ja
AZ is altijd een kutwedstrijd voor Ajax, thuis of uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag die verliezen toch van Ajax of Pec
PEC wint de beker, heb ik voor het seizoen een tientje op gezetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag die verliezen toch van Ajax of Pec
Das nog best weinig terug. Je bedoelt toch voor de 1e ronde?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC wint de beker, heb ik voor het seizoen een tientje op gezet
quotering van 73
Ja voordat de profclubs instroomdenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das nog best weinig terug. Je bedoelt toch voor de 1e ronde?
Gaat toch niet gebeuren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC wint de beker, heb ik voor het seizoen een tientje op gezet
quotering van 73
Nee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen jullie deze al? xd Anthony Curling xd
Anthony Culring?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
die koert is toch leukquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
joh, zaadpotquote:
Jaja je wou gewoon weer over de 400 posts heen vandaagquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
joh, zaadpot
ik probeerde het te redden met wat schijtlol
Ik heb nog niks gezien vandaag. Wie moet er om half 1 morgen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
joh, zaadpot
ik probeerde het te redden met wat schijtlol
cambuur - pecquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien vandaag. Wie moet er om half 1 morgen?
ik heb bijna 100k postsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jaja je wou gewoon weer over de 400 posts heen vandaag
http://arcee862.com/vandaag.php?user=mexicanobakkerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jaja je wou gewoon weer over de 400 posts heen vandaag
12:30 Cambuur - PECquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien vandaag. Wie moet er om half 1 morgen?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
http://arcee862.com/vandaag.php?user=mexicanobakker
Aantal posts voor Mexicanobakker voor vandaag tot nu toe: 410
Teringquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
http://arcee862.com/vandaag.php?user=mexicanobakker
Aantal posts voor Mexicanobakker voor vandaag tot nu toe: 410
topshow, echt een topschemaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
12:30 Cambuur - PEC
14:30 NAC - Feyenoord
14:30 Groningen - GAE
16:30 Ajax - Heerenveen
Ik twijfelde nog.quote:
370 nu.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb er maar 368.
Jippie mij
Super-G was briljant man, en het sjortrekken ookquote:
Wat denk jequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar is Urbianus of hoe die ook heet nou een kloon van Stijn of niet?
Nederland 1quote:
Het werd me te ordinair.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog.
Maar nu weet ik zeker dat dit Stijn is.
Je bent vroeg terug van van je verjaardag dan zeg
Jij bent echt domquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar is Urbianus of hoe die ook heet nou een kloon van Stijn of niet?
Mijn gemiddelde is al een hele tijd strak 192 per dag.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Aantal posts voor Ajacied422 voor vandaag tot nu toe: 149
Stijn dusquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:31 schreef Albanus het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde is al een hele tijd strak 192 per dag.
Leuke potjes.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
12:30 Cambuur - PEC
14:30 NAC - Feyenoord
14:30 Groningen - GAE
16:30 Ajax - Heerenveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |