Billy's Deutsche Schwester: Das ist super toll geil irre, das mein Ich, Wirklich... (of nagesynchroniseerd)quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:09 schreef community het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkst inderdaad.
En nu billy's 2 seconde speech:
[ afbeelding ]
Die weten het nu ook over elkaar dus zie Vanessa, maar het echt tegen elkaar openlijk zeggen doen ze nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Humana ja...
Maar ik bedoel de bewoners ;-)
Wat ik vooral nog weet is dat ze bij 'hoge uitzondering' iets dat 'niet meer geschikt was' mochten kopen. Dat is in mijn ogen heel iets anders dan uitzoeken wat je leuk vind en 20 dingen uit die zakken halen. Dus dit hele gesprek is wat mij betreft nutteloos, maar Nicolien gaat er vrolijk in mee. Vind ik zwak.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:09 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Afspraak was, de hele handel sorteren, en dan kon er een enkel paar schoenen of misschien wel een trui worden apart gelegd en afgerekend.
Wel jammer dat iedereen ineens zijn eigen regeltjes gaat bedenken .
ja rare uitspraak van Paulquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Paul: De waarheid van de camera's is niet de echte waarheid.
Met 6 ton schuld.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo doet hij altijd zaken. Vandaar dat hij in Utopia zit.
Daar heeft niemand iets van gezien dus zal wel niet maar we weten allemaal dat met name Andrea behoorlijk aan het hamsteren was.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zijn er stenen in de tassen gedaan?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Paul: De waarheid van de camera's is niet de echte waarheid.
Dus dat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Paul verteld het toch verkeerd? ze mochten er wel iets uit halen maar liever niet toch?
ik hoop het niet...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zijn er stenen in de tassen gedaan?
Naja, dat klopt wel. Hun waarheid zal idd wel heel anders zijn als de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:11 schreef beequeen het volgende:
Paul: de waarheid van de camera's is niet onze waarheid.
Wat een klapjosti.
Ja precies zo had ik het ook begrepen maar Nicoline en Vanessa weten dat toch ook waarom zwijgen ze nu of doen of ze de afspraak niet wetenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus dat.
Dat was niet de bedoeling, want andere sorteerders doen dat ook niet.
Alcopaul verdraait het door te zeggen dat ze alles zomaar mochten pakken.
Dat is het gemiddelde van een groep, zo gaat dat met een bankrekening ^^quote:
En dat wij zo over hem denken omdat wij precies zien en horen wat hij zegt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:11 schreef GekkePoes het volgende:
Paul "De waarheid van de camera's is niet de echte waarheid."
Hij moest eens weten dat er 24/7 40 camera's staan te draaien
of hij bedoelt dat ze een script volgen en ech niet zo zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naja, dat klopt wel. Hun waarheid zal idd wel heel anders zijn als de werkelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |