Straatje schoonvegen 'hard gewerkt'quote:
Heeft Vanessa door dat Andrea dus steeltquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:07 schreef mijntjexx het volgende:
Injetta Vanessa weet dat wel. Dit vertelde ze net aan Paul en Hakim Vanessa verteld aan Hakim en Paul dat Andrea stiekem is. Die doet dingend die niet mogen zei ze. En Ze vertelde vd wasmachine dat daar opeens dingen inlagen en dat er onder haar matras iets lag. Ze is stiekem zei ze nog een keer.
Dan heb je je ad-blocker aan staanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:05 schreef mijntjexx het volgende:
Hoezo kan ik niet quoten? Ja poezelig dingen ze maakte met haar hand de beweging iets ergens onder stoppen
Er zijn streamers geweest die Humana hebben gemaildquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze weten dus dat de streamers ze als jatters zien
Zag het, thanxquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heb je je ad-blocker aan staan
Het werkt idd zo te zienquote:
Afspraak was, de hele handel sorteren, en dan kon er een enkel paar schoenen of misschien wel een trui worden apart gelegd en afgerekend.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:08 schreef Baconbus het volgende:
Nicolien weet zelf niet eens meer wat de afspraak was. Lekker handig.
Dat Vanass wilde bepalen wat ze ervoor zouden betalen was echt om te gieren. Moet je eens proberen op die tour een Ferrari te kopen. Ja ergens anders was ie voor een euro, dussuh.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:08 schreef Injetta het volgende:
Ze kunnen toch gewoon tegen Andrea zeggen: hup alles inleveren en je mag 3 dingen houden als je dat wilt.
Wat een redenatie van Vannessa: de prijzen van de kringloop rekenen. Zij gaat dus bepalen wat iets kost.
OK de redenatie van Hakim weer. Wat maakt het uit? Dan betaalt hij toch niet? Dan maar geen 200 euro.
Dus weer geen inkomsten.
Ik word zo langzamerhand erg moe van de wijze waarop ze denken geld te willen verdienen.
Telkens als er geld wordt verdiend is het diezelfde dag al weer uitgegeven of net even meer.
Zijn ze nou echt zo achterlijk?
Dat is het belangrijkst inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze weten dus dat de streamers ze als jatters zien
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ah, ja dass ist schade naturlich. Es ist ein richtig super tolle show! Das mein Ich, Wirklich!
Dit, maar is blijkbaar niet goed aangekomen. Arme Nicoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee Paul, dat was de afpraak niet. De afspraak was dat er bij hoge uitzondering dingen voor eigen gebruik uitgehaald mochten worden en afgerekend diende te worden.
Niet: Grabbel maar raak en kijk maar wat er voor je bij zit.
Zo doet hij altijd zaken. Vandaar dat hij in Utopia zit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Paul verteld het toch verkeerd? ze mochten er wel iets uit halen maar liever niet toch?
OK, dat heb ik niet gehoord.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:07 schreef mijntjexx het volgende:
Injetta Vanessa weet dat wel. Dit vertelde ze net aan Paul en Hakim Vanessa verteld aan Hakim en Paul dat Andrea stiekem is. Die doet dingend die niet mogen zei ze. En Ze vertelde vd wasmachine dat daar opeens dingen inlagen en dat er onder haar matras iets lag. Ze is stiekem zei ze nog een keer.
Humana ja...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er zijn streamers geweest die Humana hebben gemaild
Ja, ze zei letterijk "die doet dingen die niet mogen" en " ik spreek haar wel op aan"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heeft Vanessa door dat Andrea dus steelt
Ik zag Hakim alweer voorbij komen in de preview!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:06 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Dank je. Normaal kijk ik er niet naar, maar nu - met de Utopia-parodie - natuurlijk wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |